دانشجوی نمونه سال 1389

 

AWT IMAGE

 در همایش تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری سال 1389، از دانشکده معماری آقای مهدی حمزه‌نژاد، دانشجوی دکتری دانشکده معماری  به عنوان «دانشجوی نمونه سال 1389» کشور از رئیس جمهور و وزیر علوم، لوح تقدیر دریافت کردند.

  گفتنی است مطابق آیین‌نامه انتخاب دانشجویان نمونه کشوری، دانشجویانی که در سه محور فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی،‌ ویژگی‌های فرهنگی و شئون دانشجویی، سرآمد باشند براساس امتیاز کسب شده، رتبه‌بندی و گزینش می‌شوند. دفتر خلاقیت‌های علمی دانشجویان، امسال مدارک و مستندات 14 دانشجوی کارشناسی‌ارشد و دکتری را برای گزینش نهایی به وزارت علوم ارسال کرده بود که در رشته معماری دانشجوی فوق از سوی وزارتخانه به این عنوان دست یافتند.


دفعات مشاهده: 4728 بار   |   دفعات چاپ: 1322 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 106 بار   |   0 نظر

خبرهای اخیر