
در همایش تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری سال 1389، از دانشکده معماری آقای مهدی حمزهنژاد، دانشجوی دکتری دانشکده معماری به عنوان «دانشجوی نمونه سال 1389» کشور از رئیس جمهور و وزیر علوم، لوح تقدیر دریافت کردند.
گفتنی است مطابق آییننامه انتخاب دانشجویان نمونه کشوری، دانشجویانی که در سه محور فعالیتهای آموزشی و پژوهشی، ویژگیهای فرهنگی و شئون دانشجویی، سرآمد باشند براساس امتیاز کسب شده، رتبهبندی و گزینش میشوند. دفتر خلاقیتهای علمی دانشجویان، امسال مدارک و مستندات 14 دانشجوی کارشناسیارشد و دکتری را برای گزینش نهایی به وزارت علوم ارسال کرده بود که در رشته معماری دانشجوی فوق از سوی وزارتخانه به این عنوان دست یافتند.