برگزاری دوره پیشگیری و مقابله با حریق در دانشکده
| تاریخ ارسال: 1389/2/1 |

دانشکده شیمی با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران دوره آموزشی " پیشگیری و مقابله با حریق" را در تاریخ 30/1/89 ( از ساعت 9 الی 11) برگزار نمود. این دوره به مدت 2 ساعت و در دو بخش تئوری و عملی با حضور 40 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده تشکیل و دانشجویان با انواع حریق های احتمالی، نحوه مواجهه، شناسایی انواع خاموش کننده ها ، روش های خاموش نمودن حریق و دیگر موارد مورد لزوم در هنگام مواجهه با حریق توسط کارشناسان اداره آتش نشانی آشنا شدند.
دفعات مشاهده: 3851 بار |
دفعات چاپ: 937 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 107 بار |
0 نظر