بازدید مدیر منطقه‌ای وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و کار استرالیا

روز چهارشنبه مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ خانم گورنیر مدیر منطقه‌ای وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و کار استرالیا همراه با نماینده سفارت استرالیا در تهران طی جلسه‌ای با دکتر محمدحسن بازیار قائم‌مقام و معاون پژوهشی و دکتر سعید میرزا‌محمدی رئیس دفتر همکاریهای علمی و بین‌المللی دانشگاه به رایزنی و گفتگو در مورد برنامه‌های همکاری میان دانشگاههای استرالیا و دانشگاه علم و صنعت ایران پرداختند. در این دیدار ضمن معرفی وضعیت دانشگاههای استرالیا و نظام آموزشی مربوطه تمایل طرف استرالیائی برای ایجاد روابط بلند‌مدت دانشگاهی در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و همچنین بورس‌های آموزشی دانشگاه استرالیا را اعلام نمود. همچنین توانمندیهای دانشگاه علم و صنعت ایران در زمینه‌های موضوعی خاص برای همکاری به طرف استرالیائی اعلام شد و مقرر گردید بررسی‌های لازم در این خصوص توسط طرفین بعمل آید.

           AWT IMAGE                       AWT IMAGE