نظام ارزیابی ایده های آموزشی : | شاخص | | نوع امتیاز | ضریب | 1 | درصد ارتباط ایده با مشکلات ومسائل دانشگاه | ارتباط با مسائل و مشکلات اساسی دانشگاه | A | 25 | ارتباط با مسائل و مشکلات جزئی دانشگاه | B | ارتباط با مسائل و مشکلات دانشگاه ندارد | C | 2 | درصد عمق تاثیر گذاری ایده | با تاثیر فراگیری و اهمیت اساسی | A | 25 | با تاثیر فراگیری و اهمیت متوسط | B | با تاثیر فراگیری و اهمیت کم | C | 3 | درصد قابلیت اجرا ایده | کاملاً قابل اجرا است | A | 20 | نیاز به اصلاح و تکمیل دارد | B | غیرقابل اجرا است | C | 4 | درصد چگونگی تهیه و ارائه ایده | دارای مستندات لازم و منطقی است | A | 10 | دارای مستندات پراکنده و ناقص است | B | دارای مستندات لازم نمی باشد. | C | 5 | درصد حیطه تاثیر گذاری ایده | در سطح فرادانشگاهی | A | 10 | در سطح دانشگاهی | B | در سطح دانشکده ای | C | 6 | درصد صرفه جوئی مالی ایده | 5-1 میلیون تومان | A | 5 | 10-5 میلیون تومان | B | 100-10 میلیون تومان | C | 7 | درصد نوع ایده | گروهی | A | 5 | فردی | B | | |
نظام ارزیابی ایده های پژوهشی : | شاخص | | نوع امتیاز | ضریب | 1 | درصد ارتباط ایده با مشکلات ونیازهای صنعت | ارتباط با مسائل و مشکلات اساسی | A | 25 | ارتباط با مسائل و مشکلات جزئی | B | ارتباط با مسائل و مشکلات ندارد | C | 2 | درصد عمق تاثیر گذاری ایده | با تاثیر فراگیری و اهمیت اساسی | A | 20 | با تاثیر فراگیری و اهمیت متوسط | B | با تاثیر فراگیری و اهمیت کم | C | 3 | درصد قابلیت اجرا ایده | کاملاً قابل اجرا است | A | 20 | نیاز به اصلاح و تکمیل دارد | B | غیرقابل اجرا است | C | 4 | درصد چگونگی تهیه و ارائه ایده | دارای مستندات لازم و منطقی است | A | 15 | دارای مستندات پراکنده و ناقص است | B | دارای مستندات لازم نمی باشد. | C | 5 | درصد صرفه جوئی مالی ایده | 5-1 میلیون تومان | A | 10 | 10-5 میلیون تومان | B | 100-10 میلیون تومان | C | 6 | درصد نوع ایده | گروهی | A | 10 | فردی | B | | |
|