دانشکده مهندسی راه آهن- دانشجویان دکتری مهندسی ماشین های ریلی
غضنفری

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1394/4/9 | 

  نام ونام خانوادگی : محسن غضنفری

  اطلاعات تماس :

  شماره تلفن :

  آدرس پست الکترونیک: mohsenghazanfari69@gmail.com

 

  رشته ومحل تحصیل دوره کارشناسی : مهندسی مکانیک (حرارت وسیالات)-دانشگاه کاشان

  معدل دوره کارشناسی :47/16

  رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد : مهندسی ماشینهای ریلی-دانشگاه علم و صنعت ایران

  معدل دوره کارشناسی ارشد :71/18

  عنوان پایان نامه کارشناسی : بررسی انتقال حرارت جابجایی طبیعی در یک حفره مربعی شکل با استفاده از یک سیال غیر نیوتونی

  عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد : تحلیل عملکرد بالچه های آئرودینامیکی در قطارهای پرسرعت

  عنوان پایان نامه دکتری :

  اساتید راهنمای پایان نامه دکتری : دکتر حسینی تهرانی

  1) Rahmati A, Rahmani A, Ghazanfari M, An incompressible lattice Boltzmann method for simulation of mixed convection Al203-water nanofluid flow, ICNN 2012, University of KASHAN

  2) مطالعه انتقال حرارت جابجایی آزاد در محیط متخلخل با استفاده از سیالات غیر نیوتنی، کنفرانس ملی علوم مهندسی،ایده های نو،1393.

  3) تخریب خمشی جاذب های انرژی جدارنازک و ارائه مدل ساده شده عددی ، نشریه علمی پژوهشی علوم کاربردی و محاسباتی در مکانیک، دانشگاه فردوسی مشهد،1393.

  4) بهبود ضخامت و وزن نمونه جدید پنل ترمز آئرودینامیکی قطارهای پرسرعت با استفاده از نرم افزار ANSYS Workbench ، چهارمین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن ICRARE2015- ، ایران - تهران، محل دائم نمایشگاه های بین المللی تهران ،28 و 29 اردیبهشت 1394.

  4) Effects of Panels’ Configuration on Braking Force of Aerodynamic Brake in High Speed Train, International Congress on Advanced Railway Engineering

  5) Study on Braking Panels in High Speed Trains Using CFD, International Journal of Heavy Vehicle Systems, Submitted

نشانی مطلب در وبگاه دانشکده مهندسی راه آهن:
http://idea.iust.ac.ir/find-18.14809.40765.fa.html
برگشت به اصل مطلب