دانشکده مهندسی راه آهن- دانشجویان دکتری مهندسی خط و سازه های ریلی
محمد عماد مطیعیان نجار

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1394/4/22 | 

  نام ونام خانوادگی : محمد عماد مطیعیان نجار

  اطلاعات تماس : 2904672-0912 و 6452116-0912

  شماره تلفن :77364727-021

  آدرس پست الکترونیک: m.motieyan@gmail.com

  M_motieyan@rail.iust.ac.ir

 

  رشته ومحل تحصیل دوره کارشناسی : مهندسی خط و سازه­های ریلی، دانشگاه علم و صنعت

  معدل دوره کارشناسی : 18/16

  رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد : مهندسی خط و سازه­های ریلی، دانشگاه علم و صنعت

  معدل دوره کارشناسی ارشد :17.45

  عنوان پایان نامه کارشناسی : تدقیق تئوری وینکلر با حذف فنرهای کششی و حل معادلات آن به روش عددی (FEM ) وریاضی به شکل بسته (Closed Form Solution)

  عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی و ارزیابی پارامترهای مهم و اصلی طراحی دال­خط­ها و ارائه روند طراحی برای دال­خط­های کشور»

  عنوان پایان نامه دکتری : « توسعه مدل تصمیم گیری زمان سرند بالاست در خطوط ریلی مبتنی بر شاخص کیفی بالاست »

  اساتید راهنمای پایان نامه دکتری : دکتر سید جواد میر محمدصادقی

  اساتید مشاور پایان نامه دکتری : دکتر جبارعلی ذاکری

  کتب : «خطوط ریلی بدون بالاست-کاربردها و الزامات» ،

  مقالات : مقالات :

  • ارائه شفاهی مقاله «حساسیت­سنجی سختی بستر در مقابل بلندشدگی خطوط ریلی با مدل اصلاحی وینکلر»، جبار علی ذاکری، محمدعماد مطیعیان- دهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی- آبان 1387

  • ارائه مقاله «امکان سنجی تولید و استفاده از تراورس­های کامپوزیتی در ایران»، سید محمود میرهاشمی، محمد عماد مطیعیان، دهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی - آبان 1387

  • ارائه شفاهی مقاله « تعیین بحرانی­ترین قسمت خط ریلی با طول متغیر در برنامه­ریزی تعمیرات و مطالعه موردی در راه­آهن ایران»، سید محمود میرهاشمی، محمد عماد مطیعیان، مصطفی پرتوی-کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت زیرساخت­ها- 1388

  • پذیرش و چاپ مقاله «مطالعه طول بلندشدگی ریل راه­آهن در مدل وینکلر اصلاح شده»، جبارعلی ذاکری، محمد عماد مطیعیان نجار، مراد شادفر، مجله علمی-پژوهشی دانشگاه تبریز، جلد42، شماره 1، پ: شهریور1390، چ: بهار1391.

  • ارائه شفاهی مقاله «بررسی عوامل مؤثر بر مدول برجهندگی لایه بالاست»، محمد عماد مطیعیان، شهاب حسن­پور، احسان هومان، ششمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه سمنان، اردیبهشت 1390.

  • ارائه شفاهی مقاله «ارائه معیارهای طبقه­بندی خطوط ریلی بدون بالاست از دیدگاه تحلیل و طراحی»، جبارعلی ذاکری، محمد عماد مطیعیان نجار،نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران- دانشگاه صنعتی اصفهان، اردیبهشت 1391

  • «ارائه الگوریتم انتخاب سیستم دال­خط مناسب در پروژه­های ریلی کشور» محمد عماد مطیعیان نجار ، مرتضی اسماعیلی، جبارعلی ذاکری، سیزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن حمل و نقل ریلی آبان 91 ، تقدیر شده.

  • “Application of the Nonlinear Energy Sink Systems in Vibration Suppression of Railway Bridges” , Davood Younesian, Amir Nankali, M.Emad Motieyan‐ in ASME Conference ESAD 2010‐Turkey, Presented.

  • “Application of Optimal Nonlinear Energy Sinks in Vibration Suppression of the Beams Traversed by Successive Moving Loads ”, Davood Younesian, Amir Nankali, M.Emad Motieyan, “Journal of Solid Mechanic”, accepted Volume 3, Issue 4, Pages 315-407 (Autumn 2011).

  • “Investigation and Classification of Slab Track Substructures Due To the Site and Track Construction” , M.Emad Motieyan, Morteza Esmaeili, Jabbar‐Ali Zakeri, JRC‐ ASME, USA‐2012, in oral presentation accepted.

  “Recent Developments in Prefabricated Slab Track; Technical Construction”, M.Emad Motieyan, Morteza Esmaeili, Jabbar‐Ali Zakeri, Australia‐CORE2012, in oral presentation accepted

  اختراع وابتکارات:-

  

نشانی مطلب در وبگاه دانشکده مهندسی راه آهن:
http://idea.iust.ac.ir/find-18.14808.40914.fa.html
برگشت به اصل مطلب