دانشکده مهندسی راه آهن- دانشجویان دکتری مهندسی خط و سازه های ریلی
حمید رضا حیدری نوقابی

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1394/4/21 | 

  نام ونام خانوادگی : حمیدرضا حیدری نوقابی

  اطلاعات تماس : تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده مهندسی راه آهن

  شماره تلفن :50- 77240540- داخلی 6105 و 6142

  آدرس پست الکترونیک : h_heydari@iust.ac.ir

  

  رشته ومحل تحصیل دوره کارشناسی : مهندسی عمران-دانشگاه فردوسی مشهد

  معدل دوره کارشناسی : 16

  رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی ارشد :مهندسی راه آهن-خط و سازه های ریلی

  معدل دوره کارشناسی ارشد : 18.56

  عنوان پایان نامه کارشناسی : -

  عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی تاثیر صفحات لاستیکی زیر تراورس در ارتعاشات ایجاد شده در خطوط ریلی و سازه های مجاور آن

  عنوان پایان نامه دکتری : بررسی رفتار دینامیکی خطوط ریلی در نواحی انتقال

  اساتید راهنمای پایان نامه دکتری : دکتر جبارعلی ذاکری سردرودی، دکتر مرتضی اسماعیلی

  اساتید مشاور پایان نامه دکتری : -

  کتب : -

  مقالات :

  Ø “Investigation of Seismic Behaviour of Ballasted Railway Track in Earthquake Excitation Using 3D Numerical Model”, American Society of Civil Engineering ( ASCE), Journal of Transportation Engineering, (5-Year Impact Factor: 0.9) Volume 139, Issue 7 (July 2013)

  Ø “Field Investigation on Effect of Under Sleeper Pads in Reduction of Railway Ground Vibrations”, Journal of Rail and Rapid Transit , January 10, 2015

  Ø " بررسی تاثیر تحریکات لرزه ای با شتاب اوج های مختلف در رفتار خطوط ریلی با استفاده از یک مدل عددی سه بعدی "، مجله علمی-پژوهشی فصل نامه مهندسی حمل و نقل ، سال سوم، شماره دوم، صفحه 100-87، زمستان 1390

  Ø Determining the Effective Excited Length of Railway Tracks in Earthquake Excitation Using a 3D Numerical Model”, 9th International Congress on Civil Engineering, Isfahan, Iran, May 8-10, 2012 (Printed and oral presented )

  Ø " بررسی عددی رفتار پیش دال به عنوان ناحیه انتقال خط بالاستی به آبرو های بتنی " ، چهارمین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن ، ایران، تهران، محل دائم نمایشگاه های بین المللی تهران ،28 و 29 اردیبهشت 1394

  Ø " بررسی تاثیر استفاده از صفحات لاستیکی زیر تراورس در بهبود کیفیت خطوط ریلی و کاهش هزینه های دوره عمر"، سیزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل ریلی، تهران (ارائه شفاهی، چاپ و انتخاب بعنوان مقاله برتر سیزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل ریلی)

  Ø " بررسی تاثیر صفحات لاستیکی زیر تراورس در کاهش ارتعاشات و نویز ایجاد شده در خطوط ریلی"، اولین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات، دانشگاه امیرکبیر (ارائه شفاهی و چاپ)

  Ø "ا ستفاده از روسازی های بدون بالاست پیش ساخته و ترکیبی (پیش ساخته-درجا) بجای روسازی های بالاستی در خطوط ریلی"، اولین کنفرانس ملی صنعتی سازی سازه ها، 7و8 مهرماه 1389، دانشگاه صنعت آب و برق (ارائه شفاهی و چاپ)

  Ø " بررسی تاثیر اجزا طرح اختلاط های شامل میکروسیلیس و مواد روان کننده در میزان نفوذ یون کلر و ارائه مدلی جهت پیش بینی انتشار آن در بتن با استفاده از الگوریتم ژنتیک"، اولین کنفرانس بین المللی بتن های ناتراوا،گیلان (ارائه شفاهی و چاپ)

  اختراع وابتکارات:-

  

نشانی مطلب در وبگاه دانشکده مهندسی راه آهن:
http://idea.iust.ac.ir/find-18.14808.40897.fa.html
برگشت به اصل مطلب