
طی احکامی جداگانه از سوی وزیر نفت، دو تن از اعضای هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران بعنوان "عضو هیأت علمی و صاحب نظر دانشگاهی در شورای سیاست گذاری و نظارت راهبردی پژوهش و فناوری در صنعت نفت" منصوب گردیدند. این احکام به منظور انسجام بخشی نظام تحقیقاتی و ایجاد هماهنگی در فعالیت های پژوهش و فناوری در سطح وزارت نفت به مدت سه سال ابلاغ گردیده اند. ضمن تبریک این مهم ، به جامعه دانشگاهی علم و صنعت ، مزید توفیقات این اساتید را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
|