بایگانی بخش متن ها

دسته بندی موضوعی مطالب | جستجوی پیشرفته | تعداد کل مطالب: 70 | تعداد کل بازدید های مطالب: 716,334 |
نمایش مطالب منتشر شده از تاریخ   تا تاریخ


img_yw_news
سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ -

دکتر طیرانی

img_yw_news
سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ -

دکتر فرخ حجت کاشانی

img_yw_news
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ -

شرح وظایف اعضای هیئت علمی

شرح وظایف اعضای هیئت علمیاعضای هیات علمی آموزشی • تدریس مؤظف 8 تا 12 واحد نظری یا معادل عملی آن بر اساس آئین نامه مصوب شورای دانشگاه • انجام تحقیقات بنیادی یا کاربردی • راهنمائی و پاسخگوئی به سؤالات دانشجویان • سرپرستی و انجام امور مربوط به کارآموزی و کارورزی دانشجویان • راهنمائی پایان نامه های دوره های کارشناسی و مقاطع تحصیلات تکمیلی • ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی و آماده سازی آنها یا انجام عملیات صحرائی • حضور در شوراها و کمیته ها و هیات های ممتحنه • قبول دعوت مراکز علمی وابسته به دانشگاه یا دانشکده جهت ارائه خدمات علمی و تخصصی • حضور حداقل 40 ساعت در هفته در دانشگاه • انجام سایر وظایف محوله از طرف مدیر گروه یا رئیس دانشکده یا مسئولین دانشگاه اعضای هیات علمی پژوهشی • اجرای پروژه های تحقیقاتی مصوب شورای پژوهشی دانشگاه طبق ارجاع گروه • ارائه خدمات علمی، آزمایشگاهی به دانشگاه و خارج از دانشگاه بر اساس مصوبات هیات رئیسه دانشگاه طبق ارجاع گروه • انجام امور کارشناسی و مشاوره علمی طبق برنامه گروه • شرکت در سمینارها و کنفرانسها و مجامع علمی و تخصصی طبق نظریه گروه • شرکت در شوراهای دانشگاه و خارج از دانشگاه به تشخیص گروه • تدریس حداکثر 4 ساعت در هفته • حضور حداقل 40 ساعت در هفته در دانشگاه • انجام سایر اموری که از طرف مدیر گروه، رئیس دانشکده یا رئیس دانشگاه ارجاع میشود

img_yw_news
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ -

شرح وظایف و اختیارات معاون آموزشی

 معاون آموزشی دانشکده مهندسی برق   دکتر محمد عظیم کرمی رتبه علمی دانشیار شرح وظایف و اختیارات • اجرای آئین نامه ها و مقررات آموزشی مصوب • برنامه ریزی و تنظیم خط مشی و روشهای اجرائی لازم جهت اجرای مصوبات شورای آموزشی دانشگاه • نظارت بر اجرای برنامه های آموزشی گروهها و کوشش در جهت حل مشکلات آموزشی آنها • تهیه و تنظیم سیاستهای آموزشی دانشکده و ارائه آن به رئیس دانشکده • نظارت بر کلیه فعالیتهای آموزشی دانشجویان دوره های کارشناسی • رسیدگی به تخلفات آموزشی دانشجویان از طریق کمیته انظباطی • ارزشیابی عملکرد آموزشی سالیانه اعضای هیات علمی و کادر آموزشی دانشکده بمنظور ارتقاء کیفیت فعالیت آنها • نظارت بر حسن اجرای دوره های آزاد و کوتاه مدت آموزشی و شبانه با هماهنگی مدیران ذیربط سازمان مرکزی دانشگاه • ایجاد ارتباط و هماهنگی با مدیران ذیربط حوزه معاونت آموزشی دانشگاه جهت اجرای مقررات و دستورالعمل های آموزشی مصوب • نظارت بر کلیه فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری • تشکیل منظم جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده • ارزیابی فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی • ایجاد ارتباط وهماهنگی با مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه جهت اجرای ضوابط و مقررات مربوط • نظارت بر اجرای آزمونهای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری • شرکت در جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه و انعکاس نتایج آن در دانشکده

img_yw_news
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ -

شرح وظایف و اختیارات معاون پژوهشی

 معاون پژوهشی دانشکده مهندسی برق    دکتر حمید بهنام رتبه علمی دانشیار شرح وظایف و اختیارات • اجرای آئین نامه ها و مقررات پژوهشی مصوب • برنامه ریزی و تنظیم خط مشی و روشهای اجرایی لازم جهت اجرای مصوبات شورای پژوهشی و شورای انتشارات دانشگاه • نظارت بر اجرای برنامه های پژوهشی گروهها و کوشش جهت رفع مشکلات آنها • تهیه و تنظیم سیاستهای پژوهشی دانشکده و ارائه آن به رئیس دانشکده • نظارت بر کلیه فعالیتهای تحقیقاتی اساتید و دانشجویان دانشکده • ارزشیابی عملکرد پژوهشی سالیانه اعضای هیات علمی دانشکده • ایجاد ارتباط و هماهنگی با مدیران واحدهای تابعه حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه جهت اجرای مقررات و دستورالعمل های پژوهشی • ترغیب و تشویق اساتید دانشکده جهت تألیف، ترجمه و نگارش کتب و مقالات علمی و تخصصی جهت جذب بودجه تحقیقاتی مصوب • ایجاد هماهنگی و ارتباط با صنایع و خدمات ذیربط جهت جذب پروژه های تحقیقاتی آنها و فراهم نمودن مقدمات عقد قراردادهای تحقیقاتی و ایجاد تسهیلات لازم در این زمینه • نظارت بر حسن اجرای قراردادها و طرحهای تحقیقاتی مصوب دانشکده • نظارت بر حسن اجرای سمینارها و گردهمائیهای علمی • نظارت بر حسن اداره کتابخانه دانشکده و تلاش برای ارتقاء کمیت و کیفیت منابع علمی موجود • بررسی درخواستهای اساتید دانشکده جهت استفاده از بورسها و فرصتهای مطالعاتی و دوره های کوتاه مدت تنظیم معیارها و الویتها و اعلام مراتب به رئیس دانشکده • نظارت بر حسن اجرای مقررات اداری و مالی و سایر دستورالعمل های امور پشتیبانی در دانشکده • بررسی و برآورد بودجه مورد نیاز دانشکده با همکاری مدیران ذیربط دانشکده بر اساس دستورالعمل های دفتر برنامه و بودجه دانشگاه • بررسی و برآورد کلیه منابع مورد نیاز دانشکده اعم از نیازهای استخدامی، تجهیزاتی • ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای آموزشی و اداری دانشکده • نظارت و ارزیابی عملکرد کارکنان غیر آموزشی دانشکده • بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان اداری و آموزشی دانشکده و کوشش در جهت حل مشکلات آنان • نظارت بر تنظیم و ابلاغ بخشنامه ها و دستورالعمل های داخلی دانشکده • نظارت بر حسن اجرای اعتبارات ابلاغی دانشکده و نحوه هزینه کردن آن مطابق مقررات • نظارت بر نحوه وصول و هزینه کردن درآمدهای اختصاصی دانشکده مطابق مقررات • نظارت بر تهیه و تنظیم گزارش عملکرد مالی و اموالی دانشکده در پایان سال مالی • تهیه و تنظیم گزارش سالیانه امور پژوهشی و پشتیبانی دانشکده و ارائه آن به رئیس دانشکده • بررسی مسائل دانشجوئی دانشجویان دانشکده و نظارت بر اجرای برنامه های دانشجوئی مطابق مقررات مربوط • اجرای قوانین و آئین نامه های دانشجویان سازمان مرکزی دانشگاه در دانشکده • ایجاد هماهنگی با مدیران حوزه معاونت دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه بمنظور برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای فوق برنامه در دانشکده

img_yw_news
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ -

شرح وظایف و اختیارات رئیس دانشکده

 ریاست دانشکده مهندسی برق   دکتر محمدرضا دلیری رتبه علمی استاد شرح وظایف و اختیارات • نظارت بر حسن اجرای مصوباتی که از طریق رئیس دانشگاه ابلاغ می شود و ایجاد زمینه های مناسب برای رشد استعدادهای تحصیلی • ایجاد هماهنگی و نظارت بر امور آموزشی و پژوهشی، اداری و مالی دانشکده • نظارت بر حسن اجرای وظایف آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشکده • ارزیابی و هماهنگ کردن کلیه فعالیتهای واحدهای تابعه • پیشنهاد بودجه سالیانه دانشکده • نظارت بر کار شوراهای مختلف دانشکده • ارزیابی فعالیت سالیانه دانشکده و گزارش آن به رئیس دانشگاه • پیشنهاد انتصاب معاونین دانشکده و مدیران گروهها به رئیس دانشگاه • ایجاد ارتباط و هماهنگی با معاونین دانشگاه جهت اجرای مقررات و ضوابط مربوط در دانشکده • نظارت بر عملکرد کادر غیرهیات علمی دانشکده وارزیابی فعالیت و رفتار آنها با مشارکت مدیران واحدهای تابعه • بررسی و برآورد نیازهای مالی، استخدامی، تجهیزاتی و تحقیقاتی دانشکده و اعلام آن به مقامات مسئول سازمان مرکزی دانشگاه • شرکت درشوراهای ذیربط دانشگاه و انعکاس نتایج و گزارشات شوراها به اعضای هیات علمی و کارکنان و احیاناً دانشجویان دانشکده در گردهمائیهای مربوط

img_yw_news
یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ -

دکترستار میرزا کوچکی

img_yw_news
سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ -

اولین المپیاد سامانه های نوین الکترومغناطیسی

***زمان ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد .***• صحبتی با مدیران• صحبتی با دانش آموزان و دبیرانصحبتی با مدیرانباسمه تعالی قدر وقت ار نشناسد دل وکاری نکند بس خجالت که از این حاصل اوقات بریم ( حافظ ) مدیر محتـرم و فرهیخته : با سلام و عرض ادب بدون مقدمه ! ... نقش تمامی ما معلمین و اساتید ؛ در امر آموزش ، از ابتدای خردسالی تا پایان دانشجویی یک امر است ؛ کشف استعداد های نهفته در دریای عمیق وجود دانش آموزان و دانشجویان و کمک به رشد و شکوفایی آنها تا مرز دانایی و مهمتر از آن توانایی ! اما ای کاش این ها برای ما و شما تکراری و فقط در حد حرف نبود ؛ ای کاش کنـکور و تست از این نخبگان پیدا و پنهان ؛ فقط یک تست زن حرفه ای نمی ساخت و هزار و یک ای کاش دیگر که شما بهتر می دانید . گاهی اوقات به چهره ی دانشجویان ورودی دانشگاهمان که نگاه می کنم ؛ تیز هوشان و نخبه هایی را می بینم که اگر فرصت داشتند ، به جای کسب رتبه های طلایی کنکور ( که ارزش آن چندی نمی پاید ! )، مخترعان و مبتکرانی بی بدیل بودند و ایران ما بیش از هر چیز ؛ نیازمند دانشمندانی پویا ، خلاق و جوان است ... این باور ماست ... و براساس همین باور در دهم و یازدهم آبان ماه سال آینده( 1390 )بین تمام مدارس خوب – که از مدیریتی حرفه ای و هوشمند بهره می برند - مسابقه ای با شکوه برگزار خواهیم کرد . موضوعات مسابقه به قرار زیر است : 1 ) نیروی ضد جاذبه : ( Anti Gravity ) 2 ) تفنگ مغناطیسی : ( Coil Gun ) 3 ) انتقال بی سیم انرژی الکتریکی : ( EM Power Transmission ) که توضیحات کامل کاربری آنها در بروشور و CD به پیوست تقدیم می گردد آنچه از شما انتظار می رود ؛ جدیّت و ترغیب اساتید و دانش آموزان تحت پوشش تان است تا با قدرت و قوت از پروژه ای که در این فرصت چند ماهه و در یکی از این سه زمینه طراحی و به مرحله ساخت می رسانند ؛ دفاع نمایند و امید که مرکز شما جزو بهترین ها و پیش تازان این المپیاد ارزشمند علمی باشد . پیشاپیش از دلسوزی و بذل توجهی که در حق فرزندان ایران عزیزمان می نمایید سپاسگزارم . دکتـر علی عبدالعالی دبیـر المپیاد سامانه های نوین الکترومغناطیسی دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران صحبتی با دانش آموزان و دبیراندانش آموزان عزیز و دبیران گرانقدر : سلام ؛ اگر ما می دانستیم دقیقاً چه کاری انجام می دهیم ، به آن پژوهش نمی گفتند ، می گفتند ؟ ! ( آلبرت انیشتین ) آموزش ، حرکت کردن در مسیرهای هموار ، پاکوب شده و علامت گذاری شده علم است . مسیرهایی که قبلاً توسط دیگران و توسط پیش قراولان دانش کشف شده ، زوایای آن بررسی شده و به بهترین شکل برای پیمودن راه آماده شده است . در حالیکه پژوهش ، قدم گذاشتن در راههای ناشناخته و خط کشی نشده علم است . پژوهش لذت کشف علمی و سرکشیدن به اطراف ناشناخته علم را به انسان می چشاندوجرأت سفر برای رسیدن به حالات بهتر را به انسان تزریق می کند . پژوهش باید همراه آموزش به دانش آموزان تعلیم داده شده تا فرصت ساخته شدن دانشمند درون به آنها داده شود و این حلقه مفقوده نظام آموزشی ماست . برنامه حاضر ، برنامه ای است برای تمرین پژوهش قدم به قدم و راهنمایی شده در حوزه های جذاب علمی و با اهداف مشخص برای دانش آموزان هوشمند و فهیم ایران عزیزمان به این منظور پروژه های تحقیقی – ساختی در زمینه الکتریسیته ، مغناطیس و الکترومغناطیس انتخاب شده ، توضیحاتی در مورد آنها مهیا گردیده و در اختیار شما گذاشته شده تا بتوانید از این نقطه ی شروع ، زندگی پژوهشی خود را آغاز کنید . این پروژه ها عبارتند از : تفنگ الکترومغناطیسی ، انتقال بدون سیم برق و شناوری مغناطیسی که در ادامه توضیحاتی در مورد آنها ملاحظه می فرمایید . " تعلیق الکترومغناطیسی مغناطیسی ( نیروی ضد جاذبه ) " Anti Gravity کلید واژه ها ( عبارات ارزشمند برای جستجم در فضای اینترنت ) : Levitation – magnetic levitation – Anti gravity – lenz law می دانید شناور بودن یک جسم در هوا به چه دردی می خورد ؟! کیف می دهد ؟ !! غیر از کیف دادن به دردهای دیگری هم می خورد ! مخصوصاً وقتی که جسم مجبور به حرکت کردن باشد . اصطکاک حرکت با زمین قسمت زیادی از انرژی اجسام را به خود مشغول می کند . اگر جسمی کمی از زمین بلند شده و روی هوا حرکت کند این مقدار انرژی راصرفه جویی کرده ومی تواند به سرعت های خیلی بالاتری دست بیابد .( قصه ی بشقاب پرنده ها را که می دانید؟! ) مثال می خواهی ؟ مثالش قطارهای پر سرعت مغناطیسی MAGLEV است . به هر حال باز هم اینجا سر و کله ی میدان مغناطیسی به عنوان پهلوان پاور لیفتینگ پیدا می شود تا وسیله شما را از زمین بلند کند ، اما این کار از طرق مختلفی قابل انجام است . یک راهش قانون لنز است و یک راهش استفاده از ابر رساناهاست یک راهش استفاده هوشمندانه از آهنربای دائمی و الکتریکی است اما شما ، راهتان را خودتان انتخاب کنید ! " تفنگ الکترومغناطیسی " Coil Gun کلید واژه ها : Coilgun - سیم پیچ – میدان مغناطیسی – خازن – آهنربا – قانون لنز – بانک خازن Capacitor Bank - دیود انرژی ذخیره شده – گلوله ی آهنربایی – گلوله ی فلزی غیرآهنربایی – تخلیه الکتریکی – شارژ و دشارژ سریع خازن – می دانی که خازن ، انرژی الکتریکی را در خود ذخیره می کند و سیم پیچ میدان مغناطیسی ایجاد می کند . اگر آقای خازن انرژی خیلی زیادی را در زمان کمی به جناب سیم پیچ ( سلف ) بسپارد ، چه می شود ؟ آنها که بلدند می گویند ولتاژ زیاد در دو سر سیم پیچ منجر به افزایش زیاد جریان سیم پیچ در زمان کم می شود ، علی الخصوص که مقاومت سیم پیچ هم کم باشد . حالا این مراودات جناب خازن و جناب سلف به چه دردهایی می خورد ؟ به درد پرتاب کردن جسم فلزی آهنربایی ( آهنی ) و یا غیر آهنربایی ( غیر آهنی ) آنها که بلدند ، گفتند : آهنی با جاذبه و غیر آهنی با دافعه ! پس چه مشکلی داریم ؟ تفنگ هایمان را به جای ساختن با باروت ، با برق شهری شارژ کنیم و بعد ، حمله ... ! تند نرو ! بازده را در نظر نگرفته ای . برای با صرفه بودن باید تفنگ تو بازده بالایی داشته باشد . حداقل دیگر نباید خیلی پایین باشد ! بازده یعنی چه ؟ انرژی ذخیره شده در خازن را بلدی حساب کنی ؟ انرژی جنبشی گلوله را چطور ؟ بازده نسبت این دوتاست راستی ! انرژی جنبشی گلوله را چطور می توان در آزمایش اندازه گیری کرد ؟ " انتقال توان بدون سیم " EM Power Transmission کلید واژه ها : انتقال برق بدون سیم – رزونانس ( Resonarse ) – تشدید – Witricity – Wireless Power - Wireless Electricity – سیم پیچ ، سلف – خازن – فرکانس تشدید ( Resonance Frequency ) برق از نیروگاه تا خانه شما چطور می آید ؟!خوب معلوم است ! از توی سیم ! صدای رادیو از فرستنده تا ماشین شما چطور می آید ؟خوب معلوم است ! از توی هوا ! خوب حالا سوال مهم این است ؛ آیا نمی شود برق هم از توی هوا بیاید و چیزی را روشن کند ؟؟؟! قاعدتاً باید بشود ! پس چرا وسایل الکتریکی از طریق هوا تغذیه نمی شوند ؟ احتمالاً می گویید چون بازده آن کم است و تمام توان در کل فضا پخش می شود و قسمت کوچکی به وسیله می رسد البته مگر آنکه فاصله زیاد نباشد . راههای دیگری نیز برای بالا بردن بازده وجود دارد ؛ مثلاً آنکه برق را به سمت گیرنده وسیله مورد نظر نشانه برویم ، به جای آنکه آنرا در کل فضا پخش کنیم . یا مثلاً آنکه از پدیده تشدید استفاده کنیم و در یک فرکانس خاص برق را بفرستیم و چاه فرکانسی سر راهش بگذاریم که اسم دیگرش مدار تشدید سلف و خازن است ! باقی ایده ها را هم شما پیدا کنید ! بدیهی است که هر چه توان بیشتری را به فاصله بیشتری منتقل کنید ، انتقال دهنده ی بهتری ساخته اید . به عبارت دیگر ، سعی کنید لامپ پر مصرف را از فاصله ی بیشتری روشن کنید ! به تازگی در دانشگاه MIT توانسته اند یک لامپ 60 واتی را از فاصله نزدیک به 2 متری روشن کنند . روشی که آنها برای این کار استفاده کرده اند ؛ استفاده از پدیده ی تشدید یا همان رزونانس است . حالا این گوی و این میدان ... حالا این قوانین ساده فیزیکی و این هم شما ! ببینید که می توانید کدامیک از این پروژه ها را به بهترین نحو در گروه خود بسازید ؟!... مسابقه ای با شکوه با یکی از سه موضوع بسیار جذاب زیر : 1 ) تعلیق الکترومغناطیسی Anti Gravity 2 ) تفنگ الکترومغناطیسی Coil Gun 3 ) انتقال توان بدون سیم EM Power Transmission برای دریافت پاسخ سوالات خود و یا آشنایی با مبانی علمی مسابقه با دبیرخانه تماس بگیرید : 22774681 – 021 و یا به سایت دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران مراجعه نمایید : http : // ee.iust.ac.ir و یا به آدرس زیر ایمیل نمایید : Email : Prdee@elec.iust.ac.ir " به امید دیدار و پیروزی شما در اولین المپیاد سامانه های نوین الکترومغناطیسی " دکتـر علی عبدالعالی دبیـر المپیاد سامانه های نوین الکترومغناطیسی دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران

img_yw_news
یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۹ -

رزومه - خام

• مشخصات فردی• دانشگاههای محل تحصیل • زمینه‌های تخصصی آموزشی و تحقیقاتی • دروس ارائه شده • پروژه‌های تحقیقاتی و صنعتی • مقالات مجلات • مقالات کنفرانس • تالیفات (کتب تالیفی و ترجمه‌ای) • فعالیتهای آموزشی و پژوهشی • مسئولیت‌های اجرایی • راهنمایی پروژه‌های تحصیلات تکمیلی • افتخارات کسب شده • آزمایشگاه (های) تحقیقاتی 1-مشخصات فردی: نام خانوادگی: مطلقنام: محمد رضاتخصص: کنترلرتبه علمی: تلفن: ایمیل: Jahedmr(At)iust.ac.ir 2- دانشگاههای محل تحصیل 3- زمینه‌های تخصصی آموزشی و تحقیقاتی 4- دروس ارائه شده 5- پروژه‌های تحقیقاتی و صنعتی 6- مقالات مجلات 7- مقالات کنفرانس 8- تالیفات (کتب تالیفی و ترجمه‌ای) 9- فعالیتهای آموزشی و پژوهشی 10- مسئولیت‌های اجرایی 11- راهنمایی پروژه‌های تحصیلات تکمیلی 12- افتخارات کسب شده 13- آزمایشگاه (های) تحقیقاتی

img_yw_news
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ -

TRAFFIC LIGHT

img_yw_news
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ -

سیستم PCS327

برای مدلسازی مجموعه فرآیند و کنترل کننده از واحدی به نام شبیه ساز فرآیند (PCS327) استفاده می شود.این واحد از دو قسمت اصلی یعنی فرآیند و کنترل کننده تشکیل شده است. فرآیند شامل یک معکوس کننده، سه تابع کندی(lag)، یک تاخیر خالص(Distance velocity lag) و دو انتگرال گیر (integrator) می باشد. با اتصال مناسب هر یک از این اجزاء می توان دوازده فرآیند مختلف را شبیه سازی نمود. ثابت زمانی واحد integrator -lag و زمان مرده توسط کلیدهای مربوطه در یکی از دو مقدار ms10 یاs 1 قابل تنظیم می باشد.کنترل کننده شامل سه جزء متناسب (P)، انتگرالی (I) و مشتقی (D) می باشد. برای جمله متناسب، باند تناسبی ( بهره کنترل کننده تناسبی است) در محدوده 4درصد تا 200 درصد بطور پیوسته قابل تنظیم است. برای جمله انتگرالی، ثابت زمانی Ti بین مقادیر ms 5 تا ms250 (Fast) یاs5/0 تا s25 (Slow) توسط کلید مربوطه به طور پیوسته تنظیم می شود و برای جمله مشتقی ثابت زمانی Td بین مقادیر 0 تاms 2 (Fast) یا 0 تا s 2 (Slow) بطور پیوسته قابل تنظیم خواهد بود.توسط این سیستم علاوه بر بررسی تأثیر کنترل کننده های چند جمله ای(PID) بر فرآیندهای صنعتی و تأثیر تأخیر خالص می توان با استفاده از بخش غیر خطی که شامل limits, deadband,overlap می باشد آزمایشهای مربوط به درس غیر خطی را نیز انجام داد.

img_yw_news
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ -

فانکشن ژنراتور (آز کنترل)

مدل فانکشن ژنراتور موجود در آزمایشگاه FG601 مربوط به شرکت فیدبک انگلستان میباشد.

img_yw_news
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ -

Digital pendulum

img_yw_news
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ -

Digital servo system

img_yw_news
سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۹ -

آزمایشگاه کنترل

بسمه تعالی آزمایشگاه کنترل شامل پنج بخش می باشد: آزمایشگاه کنترل خطی، آزمایشگاه کنترل صنعتی، آزمایشگاه کنترل دیجیتال، آزمایشگاه ابزار­ دقیق و بخش آزمایشگاه تحقیقاتی. که در حال حاضر سه آزمایشگاه کنترل خطی و صنعتی و تحقیقاتی دایر می­باشد و آزمایشگاه کنترل دیجیتال و ابزار دقیق در حال راه اندازی است.  آزمایشگاه کنترل خطی آزمایشگاه کنترل صنعتیمدیر گروه کنترل : آقای دکتر­ محمد ­فرّ­خی سرپرست آزمایشگاه: خانم مهندس فرشته ­عباس ­عظیمی تعداد دانشجویان در هر گروه آزمایشگاه کنترل خطی : 10 نفر تعداد گروه معمول آزمایشگاه کنترل خطی در هفته در هر ترم : 8 گروه مدرس آزمایشگاه کنترل خطی : خانم مهندس فرشته ­عباس ­عظیمی همکاران آزمایشگاه کنترل خطی: دانشجویان ارشد و دکترا تعداد دانشجویان در هر گروه آزمایشگاه کنترل صنعتی: 12 نفر تعداد گروه معمول آزمایشگاه کنترل صنعتی در هفته در هر ترم: 1 الی 2 گروه مدرس آزمایشگاه کنترل صنعتی : آقای دکتر هومن سجادیان همکار آزمایشگاه کنترل صنعتی: خانم مهندس فرشته ­عباس­ عظیمی آزمایشگاه کنترلفهرست آزمایشها در آزمایشگاه کنترل خطی سیستم­ها و وسایل موجود در بخشهای مختلف آزمایشگاه کنترل در جداول زیر آورده شده است. که در هر کدام توضیحات لازم داده شده است. آزمایشگاه کنترل خطی و صنعتی تعداد SERVO MOTOR MS150 4 PCS3275 PT326 5 ROBOT HRA 933 1 PLC (MITSUBISHI 38-350) 1 OSCILLOSCOPE TDS 1002B 4 FUNCTION GENERATOR FG601 6 Level & Flow Process Rig 1 ****آزمایشگاه ابزار دقیق تعداد pic - DIGITAL SERVO MOTOR (WORKSHOP)33-100 1 TRAFFIC LIGHT (MIC 957) 2 STEPPER MOTOR (MIC 954) 2 TK294 1 AUTOMOTIVE 42-001 1 POWER SUPPLY(PS 455) 5 MIC 931 (POWER SUPPLY) 2 ACM 349 (ANALOGUE COMPUTING MODULE) 5 FUNCTION GENERATOR TWG 501 2 **** آزمایشگاه کنترل دیجیتال تعداد DIGITAL SERVO CONTROLLER DSC 153 5 ANALOGUE OUTPUT UNIT AO 153D 5 INCREMENTAL ENCODER IE 153A 5 QUADRATURE DECODER QD 153B 5 SAMPLE & HOLD UNIT (SH 150M) 4 PID UNIT (PID150Y) 4 SIMULATED RELAY UNIT (SR150G) 4 **** بخش تحقیقاتی آزمایشگاه کنترل تعداد TWIN ROTOR 33-220 1 DIGITAL PENDULUM MECHANICAL UNIT(33-200) 1 X-Y PLOTTER 3 Levitation 1 Couple Tank 1 Ball & Plate 1 Mobile Robot (e-puck) 6 Manipulated Robot 1 Pan & Tilt 1

img_yw_news
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ -

گروهها و اعضای هیئت علمی

دکتر محمدنژاددکتر نادریدکتر ازهریدکتر رحمتیدکتر آیت اللهیدکتر میرزاکوچکیدکتر رضایی راددکتر شکوهیدکتر صدردکتر ابریشمی فردکتر شاه حسینیدکتر محدث کساییمهندس فریبرزمهندس حاجی پوردکتر موسوی

img_yw_news
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ -

لیست اساتید سایق

گروه الکترونیکگروه بیوالکتریکگروه قدرتگروه کنترلگروه مخابراتگروه الکترونیکمدیر گروه دکتر عبدالرضا رحمتی  دکتر کریم محمدی دکتر شهرام محمدنژاد دکتر احمد آیت الهی دکتر سیدجواد ازهریدکتر ستار میرزاکوچکی دکتر مجید نادریدکتر غلامعلی رضائی‌راددکتر شهریار برادران شکوهیدکتر علی صدردکتر سید ادیب ابریشمی فر دکتر هادی شهریار شاه حسینی دکتر احمد محدث کسائیمهندس جمشید فریبرز دکتر غلامحسین روئین تن(بازنشسته) مهندس مهدی حاجی پور(بازنشسته)دکتر سید محمد رضا موسوی میر کلایی (استاد مامور)گروه قدرتمدیر گروه دکتر ابوالفضل واحدی دکتر عباس شولائی دکتر شایانفر دکتر صادق جمالی دکتر محسن کلانتر دکتر شهرام جدید دکتر محمدعلی شرکت‌معصوم دکتر احمد غلامیمهندس احد کاظمیدکتر علیرضا جلیلیان دکتر سیدمحمد شهرتاش دکتر حسین حیدری دکتر داود عرب خابوریمهندس فرامرز کازرانیگروه بیو الکتریک مدیرگروهدکتر سید حجت سبزپوشان دکتر حمید بهنام دکتر عباس عرفانیان دکتر محمدرضا دلیری (هیئت علمی حق التدریسی)گروه مخابراتمدیر گروهنادر کمجانیدکتر فرخ حجت کاشانی دکتر محمد سلیمانی دکتر همایون عریضی دکتر وحید طباطباوکیلی دکتر محمد خلج امیرحسینی دکتر احمد چلداوی دکتر ابوالفضل فلاحتی دکتر محمدحسین کهایی دکتر هاشم واجدسمیعی دکتر سیدعلی‌اصغر بهشتی شیرازی دکتر بهمن ابوالحسنی دکتر مجید طیرانی گروه کنترلمدیرگروه دکتر محمد فرخی دکتر حسین بلندی دکتر جواد پشتان دکتر محمد رضا جاهد مطلق دکتر علی اکبر جلالی دکتر علیرضا محمدشهری دکتر هومن سجادیان 

img_yw_news
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ -

حاشیه

img_yw_news
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ -

رزومه اساتید

• مشخصات فردی• دانشگاههای محل تحصیل • زمینه‌های تخصصی آموزشی و تحقیقاتی • دروس ارائه شده • پروژه‌های تحقیقاتی و صنعتی • مقالات مجلات • مقالات کنفرانس • تالیفات (کتب تالیفی و ترجمه‌ای) • فعالیتهای آموزشی و پژوهشی • مسئولیت‌های اجرایی • راهنمایی پروژه‌های تحصیلات تکمیلی • افتخارات کسب شده • آزمایشگاه (های) تحقیقاتی 1-مشخصات فردی: نام خانوادگی: نام: تخصص: رتبه علمی: تلفن: ایمیل: 2- دانشگاههای محل تحصیل 3- زمینه‌های تخصصی آموزشی و تحقیقاتی 4- دروس ارائه شده 5- پروژه‌های تحقیقاتی و صنعتی 6- مقالات مجلات 7- مقالات کنفرانس 8- تالیفات (کتب تالیفی و ترجمه‌ای) 9- فعالیتهای آموزشی و پژوهشی 10- مسئولیت‌های اجرایی 11- راهنمایی پروژه‌های تحصیلات تکمیلی 12- افتخارات کسب شده 13- آزمایشگاه (های) تحقیقاتی

img_yw_news
یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ -

فانکشن ژنراتور آز 2و3

img_yw_news
یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ -

کرو تریسر آز 2و3

img_yw_news
یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ -

مولتی متر آز 2و3

img_yw_news
یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ -

بردبرد آز 2و3

img_yw_news
یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ -

منبع تغذیع DC تک

img_yw_news
یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ -

منبع تغذیع DC دوبل

صفحه 1 از 3    
اولین
قبلی
1