بایگانی بخش دکتر علی بنیادی

img_yw_news
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ -

Manager

img_yw_news
یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ -

دکتر علی بنیادی نایینی

  به نام خدا سوابق آموزشی-پژوهشی   مشخصات فردی نام و نام خانوادگی: دکتر علی بنیادی نائینی عضو هیأت علمی گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار، دانشگاه علم و صنعت ایران آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت ایران  Ali Bonyadi Naeini Google Scholar ۰۰۰۰-۰۰۰۳-۳۱۱۹-۵۵۱X ORCID ID C-۸۸۱۳-۲۰۱۷ Researcher ID ۵۷۱۸۹۴۹۲۷۹۲ Scopus Author ID Bonyadiiust.ac.ir University Mail Bonyadi.naeinigmail.com Gmail ۹۸۲۱-۷۳۲۲-۸۰۲۱+ Phone Number ۹۸۹۱۲۱۰۵۶۷۲۱+ Cell Phone Number NeuroBusinessLab.net Web Site Address  Industry.iust.ac.ir مهندسی کسب و کار سرویس صنعتی تحصیلات دانشگاهی - دکترای تخصصی رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی. زمینه های تخصصی وتحقیقاتی ۱. مدیریت دانش و تجربه مشتریان و بازاریابی عصبی(Neuro-Marketing) ۲. تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی و سازمانی ۳. مدیریت فناوری، نوآوری و آینده پژوهی سوابق شغلی عضو شورای سیاستگذاری و کمیته علمی کنفرانس تحول دیجیتال بانک و بیمه عضو اصلی هیات تخلفات اداری کارمندان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران عضو کمیسیون دایمی هیات امنای پژوهشکده بیمه عضو کمیته علمی بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با عنوان توسعه دانش بنیان بیمه عضو کمیته سرمایه انسانی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران عضو شورای پژوهشی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران عضو هیات عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشاور امور سرمایه انسانی مدیرعامل بانک کشاورزی رییس کمیته ریسک گروه صنعت ملی عضو کمیسیون دایمی هیات امنای دانشگاه علم و صنعت ایران عضو شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت امور اقتصادی و دارایی عضو شورای مشورتی انتصابات و بررسی شایستگی های مدیران میانی وزارت امور اقتصادی و دارایی عضو کمیته بهره وری وزارت امور اقتصادی و دارایی دستیار ویژه وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور مدیریت سرمایه انسانی رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی مسوول دبیرخانه هیات امنای دانشگاه علم و صنعت ایران رییس مرکز برنامه، بودجه و طرح دانشگاه علم و صنعت ایران مدیر گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران مشاور کسب و کار شرکت نرم افزاری گروه هلدینگ نرم افزاری آی کن (ICAN) عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی در زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا معاون آموزشی دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران سرپرست گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشگاه علم و صنعت ایران مشاور منابع انسانی و عضو هیات مدیره شرکت نرم افزاری حسابداری هلو مشاور برنامه و بودجه بنیاد ملی نخبگان سرپرست دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشاور شرکت ساپکو در زمینه ارزیابی عملکرد و سلامت اداری سرپرست مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاون طرح و برنامه مرکز امور خانواده نهاد ریاست جمهوری کارشناس ارزیابی عملکرد شرکت قطارهای مسافری رجا کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور   سوابق پژوهشی عناوین مقالات ISI – ISC ، Scopus و علمی پژوهشی منتشر شده [۱]        Rahmani A, Bonyadi Naeini A, Mashayekh J, Aboojafari R, Daim T, Yalcin H. Green innovation for a greener future: A meta-analysis of the impact on environmental performance. Journal of Cleaner Prodction ۲۰۲۴;۴۶۰. https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.jclepro.۲۰۲۴.۱۴۲۵۴۷. [۲]        AsleBagh P, Naeini AB, Moeeni M. Investigating the effect of three different factors including experience, personality and color on the decision-making process in stock markets using EEG. Journal of Behavioral and Experimental Economics ۲۰۲۴;۱۰۹:۱۰۲۱۶۳. [۳]        Rahmani A, Aboojafari R, Bonyadi Naeini A, Mashayekh J. Adoption of digital innovation for resource efficiency and sustainability in the metal industry. Resources Policy ۲۰۲۴;۹۰:۱۰۴۷۱۹. https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.resourpol.۲۰۲۴.۱۰۴۷۱۹. [۴]        Hajizamani Z, Naeini AB, Mashayekh J. Policy recommendations for dealing with digital currency in Iran (A comparative study). Bol Lit Oral-The Lit J ۲۰۲۳;۱۰:۲۸۱۹–۳۶. [۵]        Bonyadi Naeini A, gholizadeh  hossein. Concurrent Optimization of Reliability, Maintainability and Total Cost in a Job Shop Production System with Multiple Fuzzy Parameters. Scientia Iranica, ۲۰۲۳;۰:۰–۰. https://doi.org/۱۰.۲۴۲۰۰/sci.۲۰۲۳.۶۰۳۱۳.۶۷۲۷. [۶]        Shahebrahimi S, Mahdad M, Aliha MRM, Naeini AB. Transfer of Space Technologies in Iran: Drivers and Constraints of Success. Space Policy ۲۰۲۳;۶۴:۱۰۱۵۱۸. https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.spacepol.۲۰۲۲.۱۰۱۵۱۸. [۷]        Fattahi K, Bonyadi Naeini A, Sadjadi SJ. New applied mechanism for fair equity sharing to overcome the challenges of venture capital financing. International Journal of Industrial Engineering& Production Research ۲۰۲۳;۳۴:۱–۱۸. [۸]        Rahmani A, Mashayekh J, Aboojafari R, Bonyadi Naeini A. Determinants of households’ intention for investment in renewable energy projects. Renewable energy Energy ۲۰۲۳;۲۰۵:۸۲۳–۳۷. https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.renene.۲۰۲۳.۰۱.۰۹۶. [۹]        A. Rahmani, A. Bonyadi Naeini, Predicting intention in applying solar energy technologies in agriculture industry: A moderated and mediated model, Cleaner and Responsible Consumption. (۲۰۲۳) ۱۰۰۱۰۲. https://doi.org/https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.clrc.۲۰۲۳.۱۰۰۱۰۲. [۱۰]      M. Namazi, M. Tavana, E. Mohammadi, A. Bonyadi Naeini, A new strategic approach for R&D project portfolio selection using efficiency-uncertainty maps, Benchmarking An Int. J. (۲۰۲۳). https://doi.org/۱۰.۱۱۰۸/BIJ-۰۲-۲۰۲۲-۰۱۲۹.  [۱۱]     E.S. Kashani, A.B. Naeini, H. Gholizadeh, Innovation systems and global value chains: A Co-citation analysis of established linkages and possible future trends, Int. J. Innov. Stud. ۷ (۲۰۲۳) ۶۸–۸۶. https://doi.org/https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.ijis.۲۰۲۲.۰۹.۰۰۳. [۱۲]      K. Fattahi, A. Bonyadi Naeini, S.J. Sadjadi, New applied mechanism for fair equity sharing to overcome the challenges of venture capital financing, Int. J. Ind. Eng. Prod. Res. ۳۴ (۲۰۲۳) ۱–۱۸. [۱۳]      E. Allahmoradi, S. Mirzamohammadi, A. Bonyadi Naeini, A. Maleki, S. Mobayen, P. Skruch, Policy Instruments for the Improvement of Customers’ Willingness to Purchase Electric Vehicles: A Case Study in Iran, Energies. ۱۵ (۲۰۲۲) ۴۲۶۹. https://doi.org/۱۰.۳۳۹۰/en۱۵۱۲۴۲۶۹. [۱۴]      S. Amirghodsi, A. Bonyadi Naeini, A. Makui, A dual model for selecting technology and technology transfer method using a combination of the Best-Worst Method (BWM) and goal programing, Sci. Iran. ۲۹ (۲۰۲۲) ۲۶۲۸–۲۶۴۶. https://doi.org/۱۰.۲۴۲۰۰/sci.۲۰۲۰.۵۳۹۲۵.۳۵۱۱. [۱۵]      M. Bagheri Nasrabadi, A. Jaasbi, A. Bonyadi Naeini, S. Shavvalpour, Evolutionary Game Theory Approach to Technology Development of Oil and Gas Equipment Manufacturing Industry: The Case of the Ten Major Commodity Groups’ Project of the Petroleum Industry, Iran. J. Manag. Stud. ۱۵ (۲۰۲۲) ۳۶۵–۳۸۰. https://doi.org/۱۰.۲۲۰۵۹/ijms.۲۰۲۱.۳۰۹۳۱۶.۶۷۴۲۰۰. [۱۶]      A. Bonyadi Naeini, S.H. Jalilian Ahmadkalaei, The role of dynamic capability on a business model in knowledge-intensive firms, Kybernetes. ۵۱ (۲۰۲۲) ۳۴۴۹–۳۴۶۹. https://doi.org/۱۰.۱۱۰۸/K-۰۲-۲۰۲۱-۰۱۶۲. [۱۷]      V.K. Chawla, A.K. Chanda, S. Angra, A. Bonyadi, Coexistent scheduling in the tandem flow path configuration of a flexible manufacturing system by using an advanced grey wolf optimizer, Sci. Iran. ۲۹ (۲۰۲۲) ۳۴۰۴–۳۴۱۷. https://doi.org/۱۰.۲۴۲۰۰/sci.۲۰۲۰.۵۴۱۵۲.۳۶۱۸. [۱۸]      A. Naeini, M. Zamani, T. Daim, M. Sharma, H. Yalçın, Conceptual structure and perspectives on “innovation management”: A bibliometric review, Technol. Forecast. Soc. Change. ۱۸۵ (۲۰۲۲) ۱۲۲۰۵۲. https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.techfore.۲۰۲۲.۱۲۲۰۵۲. [۱۹]      M. Taghavi, P. Akhavan, R. Ahmadi, A. Naeini, Identifying Key Components in Implementation of Internet of Energy (IoE) in Iran with a Combined Approach of Meta-Synthesis and Structural Analysis: A Systematic Review, Sustainability. ۱۴ (۲۰۲۲) ۱۳۱۸۰. https://doi.org/۱۰.۳۳۹۰/su۱۴۲۰۱۳۱۸۰. [۲۰]      M. Zamani, H. Yalcin, A.B. Naeini, G. Zeba, T.U. Daim, Developing metrics for emerging technologies: identification and assessment, Technol. Forecast. Soc. Change. ۱۷۶ (۲۰۲۲) ۱۲۱۴۵۶. https://doi.org/https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.techfore.۲۰۲۱.۱۲۱۴۵۶. [۲۱]      A. Naeini, S.H. Jalilian Ahmadkalaei, The role of dynamic capability on a business model in knowledge-intensive firms, Kybernetes. ahead-of-print (۲۰۲۱). https://doi.org/۱۰.۱۱۰۸/K-۰۲-۲۰۲۱-۰۱۶۲. [۲۲]      M. nasrabadi,  abdullah jassbi, A. Naeini, S. Shavvalpoor, Optimal government support policy for technology development Despite the challenges of conflict of interest, moral hazards, and structural problems, RAIRO - Oper. Res. ۵۵ (۲۰۲۱). https://doi.org/۱۰.۱۰۵۱/ro/۲۰۲۱۰۲۳. [۲۳]      M. Taghavi, P. Akhavan, R. Ahmadi, A. Naeini, Modeling of the Internet of Energy (IOE) for Optimal Energy Management with an Interpretive Structural Modeling (ISM) Approach, Iran. J. Inf. Process. Manag. ۳۶ (۲۰۲۱) ۱۰۴۹–۱۰۸۰. https://doi.org/۱۰.۵۲۵۴۷/jipm.۳۶.۴.۱۰۴۹. [۲۴]      S. Amirghodsi, M. Mohammadi, A. Maleki, A.B. Naeini, How Does Psychological Empowerment Affect Knowledge Management Improvement in Organizations; A Study of Cause-and-Effect Relationship Using the Fuzzy DEMATEL Method, IEEE Trans. Eng. Manag. (۲۰۲۱) ۱–۱۴. https://doi.org/۱۰.۱۱۰۹/TEM.۲۰۲۱.۳۱۱۸۰۲۸. [۲۵]      A.H. Hesarsorkh, J. Ashayeri, A.B. Naeini, Pharmaceutical R&D project portfolio selection and scheduling under uncertainty: A robust possibilistic optimization approach, Comput. Ind. Eng. ۱۵۵ (۲۰۲۱) ۱۰۷۱۱۴. https://doi.org/https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/j.cie.۲۰۲۱.۱۰۷۱۱۴. [۲۵]      S. Amirghodsi, A. Bonyadi Naeini, B. Roozbehani, An Integrated Shannon-PAF Method on Gray Numbers to Rank Technology Transfer Strategies, Eng. Manag. J. (۲۰۲۰) ۱–۲۲. https://doi.org/۱۰.۱۰۸۰/۱۰۴۲۹۲۴۷.۲۰۲۰.۱۷۳۸۸۷۹. [۲۶]      S. Amirghodsi, A. Naeini, A. Makui, An Integrated Delphi-DEMATEL-ELECTRE Method on Gray Numbers to Rank Technology Providers, IEEE Trans. Eng. Manag. PP (۲۰۲۰) ۱–۱۷. https://doi.org/۱۰.۱۱۰۹/TEM.۲۰۲۰.۲۹۸۰۱۲۷. [۲۷]      S. Amirghodsi, A. Naeini, A. Makui, A Dual Model for Selecting Technology and Technology Transfer Method Using a Combination of the Best-Worst Method (BWM) and Goal Programing, Sci. Iran. (۲۰۲۰). https://doi.org/۱۰.۲۴۲۰۰/sci.۲۰۲۰.۵۳۹۲۵.۳۵۱۱. [۲۸]      A. Mosayebi, B. Mojaradi, A. Bonyadi Naeini, S.H. Khodadad Hosseini, Modeling and comparing data mining algorithms for prediction of recurrence of breast cancer, PLoS One. ۱۵ (۲۰۲۰) e۰۲۳۷۶۵۸. https://doi.org/۱۰.۱۳۷۱/journal.pone.۰۲۳۷۶۵۸. [۲۹]      A. Mosayebi, B. Mojaradi, A. Bonyadi Naeini, S.H. Khodadad Hosseini, A Mathematical Model for Locating the Medical and Emergency Centers considering the Failure Probability of Centers, Math. Probl. Eng. ۲۰۲۰ (۲۰۲۰) ۴۱۶۷۵۹۰. https://doi.org/۱۰.۱۱۵۵/۲۰۲۰/۴۱۶۷۵۹۰. [۳۰]      H. Sabzian, A.M. Shafia, M. Ghazanfari, A. Bonyadi Naeini, Modeling the Adoption and Diffusion of Mobile Telecommunications Technologies in Iran: A Computational Approach Based on Agent-Based Modeling and Social Network Theory, Sustainability. ۱۲ (۲۰۲۰). https://doi.org/۱۰.۳۳۹۰/su۱۲۰۷۲۹۰۴. [۳۱]      J. Zamani, A. Naieni, Best Feature Extraction and Classification Algorithms for EEG Signals in Neuromarketing, Front. Biomed. Technol. (۲۰۲۰). https://doi.org/۱۰.۱۸۵۰۲/fbt.v۷i۳.۴۶۲۱. [۳۲]      A. Naeini, A. Mosayebi, N. Mohajerani, A hybrid model of competitive advantage based on Bourdieu capital theory and competitive intelligence using fuzzy Delphi and ISM-Gray DEMATEL (study of Iranian food industry), Int. Rev. ۲۰۱۹ (۲۰۱۹) ۲۱–۳۵. https://doi.org/۱۰.۵۹۳۷/intrev۱۹۰۱۰۲۱N. [۳۳]      N. Yazdi, A. Jassbi, A. Maleki, A. Naeini, Comparative Conceptualisation of ‘Public Procurement for Capability Building’ (PPCB) In Relation to Public Procurement for Innovation (PPI): A Step Towards Implementation of Iranian Technology Annex, (۲۰۱۹). [۳۴]      S. Yousefi, R. Soltani, A. Bonyadi Naeini, R. Farzipoor Saen, A robust hybrid artificial neural network double frontier data envelopment analysis approach for assessing sustainability of power plants under uncertainty, Expert Syst. Article in Press (۲۰۱۹). https://doi.org/۱۰.۱۱۱۱/exsy.۱۲۴۳۵. [۳۵]      M.H. Aliahmadi, A. Makui, A. Bonyadi Naeini, Analyzing the effect of location, communication regime, and demographic faultline on team cohesion, Kybernetes. Article in Press (۲۰۱۹). [۳۶]      A. Bonyadi Naeini, A. Abaee, M. Zamani, Design a business intelligence conceptual model of supply chain management in sales-based SMEs, Int. J. Logist. Syst. Manag. Article in Press (۲۰۱۹). https://www.inderscience.com/info/ingeneral/forthcoming.php?jcode=ijlsm. [۳۷]      A. Bonyadi Naeini, B. Mojaradi, A. Mosayebi, Using Q Methodology to Discuss Mental Models of Physicians Concerning Key Effective Factors of Cancer, Hrjbaq. ۴ (۲۰۱۹) ۱۳۷–۱۴۴. https://doi.org/۱۰.۲۹۲۵۲/hrjbaq.۴.۳.۱۳۷. [۳۸]      A. Bonyadi Naeini, B. Mojaradi, M. Zamani, V.K. Chawla, Prevention of Cardiovascular Diseases by Combining GIS and Fuzzy Best-Worst Decision-Making Algorithm in Areas of Tehran, Int. J. Ind. Eng. Prod. Res. Article in Press (۲۰۱۹). [۳۹]      K. Fattahi, A. Bonyadi Naeini, S.J. Sadjadi, Technology valuation of NTBFs in the field of cleaner production with regard to the investors’ flexibilities and uncertainties in public policy, Sci. Iran. . Available Online from ۰۷ April ۲۰۱۹ (۲۰۱۹). [۴۰]      M. Akbari, M.R.M. Aliha, S.M.E. Keshavarz, A. Bonyadi, Effect of tool parameters on mechanical properties, temperature, and force generation during FSW, Proc. Inst. Mech. Eng. Part L J. Mater. Des. Appl. (۲۰۱۹). https://doi.org/۱۰.۱۱۷۷/۱۴۶۴۴۲۰۷۱۶۶۸۱۵۹۱. [۴۱]      S. Aghaei, A. Naeini, Consumer attitudes toward new pasta products in Iran market: A qualitative and quantitative study, Manag. Sci. Lett. ۸ (۲۰۱۸) ۱۰۹–۱۲۰. https://doi.org/۱۰.۵۲۶۷/j.msl.۲۰۱۷.۱۱.۰۰۵. [۴۲]      E. Ahmad Alinejad, M.S. Pishvaee, A. Bonyadi Naeini, Key success factors for logistics provider enterprises: an empirical investigation in Iran, Kybernetes. ۴۷ (۲۰۱۸) ۴۲۶–۴۴۰. https://doi.org/۱۰.۱۱۰۸/K-۱۰-۲۰۱۵-۰۲۶۹. [۴۳]      S. Amirghodsi, A. Bonyadi Naeini, Investigating the relationship between emotional intelligence, organizational commitment and job satisfaction of employees with the demographic factors (case: Iranian Central Oil Fields Company (ICOFC)), Hum. Resour. Manag. Oil Ind. ۹ (۲۰۱۸) ۱۰۵–۱۳۴. http://iieshrm.ir/article-۱-۳۰۸-fa.html. [۴۴]      E. Chizari, A. Bonyadi Naeini, H. Nouralizadeh, A new model for Physical flow optimization in the global automotive value chain (Case study: SIBA MOTOR Company), J. Ind. Syst. Eng. ۱۱ (۲۰۱۸) ۳۴–۵۵. [۴۵]      H. Sabzian, M.A. Shafia, A. Bonyadi Naeini, G. Jandaghi, M.J. Sheikh, A Review of Agent-based Modeling (ABM) Concepts and Some of its Main Applications in Management Science, Iran. J. Manag. Stud. ۱۱ (۲۰۱۸) ۶۵۹–۶۹۲. [۴۶]      S. Nikraz, A. Bonyadi Naeini, Surveying the Relationship Between Networks of Inter-Organizational Cooperation on Innovation of Small and Medium Business, Int. Bus. Manag. ۱۱ (۲۰۱۷) ۱۷۳۷–۱۷۴۳. [۴۷]      S.J. Sadjadi, A. Bonyadi Naeini, A. Hamidi Hesar Sorkh, S.R. Moosavi Tabatabaei, An integrated production-marketing planning model With Cubic production cost function and imperfect production process, J. Ind. Syst. Eng. ۱۰ (۲۰۱۷) ۹۱–۱۰۸. [۴۸]      M.A. Shafia, A.R. Ali Ahmadi, A. Bonyadi Naeini, M.H. Taghavi, Technological Catch Up of Latecomer Firms in High Technology, J. Adm. Manag. Educ. Train. ۱۳ (۲۰۱۷) ۳۳۴–۳۵۰. [۴۹]      S. AmirGhodsi, A. Maleki, A. Bonyadi Naeeni, M.J. Esfandiari, Investigating the influence of knowledge management practices on the psychological empowerment of human resources by moderating role of demographic variables in Iranian Central Oil Fields Company (I. C. O. F. C), Iieshrm. ۸ (۲۰۱۷) ۱۱۷–۱۴۸. http://iieshrm.ir/article-۱-۱۶۹-fa.html. [۵۰]      S. Azadan, S. Noori, A. Bonyadi Naeini, Marketing Mix Tailored to the Introduction Stage of the Product using FAHP Method, J. Eng. Appl. Sci. ۱۲ (۲۰۱۷) ۷۵۶۷–۷۵۷۵. [۵۱]      A. Bonyadi Naeini, A. Mosayebi, A. Hamidi, A study of brand identity and its impact on brand loyalty and brand equity, Int. J. Contemp. Appl. Sci. ۴ (۲۰۱۷) ۹۰–۱۰۴. [۵۲]      M.A. Shafia, A.Aliahmadi, A.B.Naeini, M.H.Taghavi, Technological Catch Up of Latecomer Firms in High Technology, J. Adm. Manag. Educ. Train. ۱۳ (۲۰۱۷) ۳۳۴–۳۵۰.  [۵۳]     S. Amirghodsi, A.B. Naeini, Cause and Effect Relationships between Emotional Intelligence’s Components, Organizational Commitment and Job Satisfaction using Fuzzy DEMATEL Method: Case Study of Iranian Central Oil Fields Company, Mediterr. J. Soc. Sci. ۷ (۲۰۱۶) ۱۷. https://doi.org/۱۰.۵۹۰۱/mjss.۲۰۱۶.v۷n۴s۲p۱۷. [۵۴]      A. Bonyadi Naeini, R. Farahanian, Dematel technique used to identify and structuring the effective factors in assessing attractions as a tourist product, Intan Manag. J. (۲۰۱۶) ۵۶–۶۴. [۵۵]      A. Bonyadi Naeini, P. Kazempour, Investigating Relationship between Internet Brand Equity and Users’ Satisfaction through Integration of ISM-DEMATEL Approaches (Case Study of the Google Brand and Iranian Users), Casp. Sea J. ۱۰ (۲۰۱۶) ۶۷–۷۴.