شنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۶ -
وظایف و فعالیتها
1- بررسی نیازهای مرتبط با برنامه ها و فعالیت های موجود دانشگاه و طبقه بندی نیازهای همگن 2- جایگزینی نیازها در برنامه ها و فعالیتهای مناسب برای دستگاه اجرایی 3- تهیه و تنظیم جداول مقایسه ای عملکرد اعتبارات در طول سال های هر برنامه و مقایسه وضع موجود با دانشگاه های مشابه 4- تنظیم موافقتنامه های عمرانی ( تملک دارایی های سرمایه ای ) شامل فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، فضاهای پژوهشی، تعمیر و تجهیز و ... 5- تهیه و تنظیم بودجه تفصیلی و اصلاحیه های مربوطه 6- جمع آوری عملکردها به منظور مقایسه با اعتبارات و رفع کمبودها 7- مقایسه عملکرد با بودجه های تفصیلی مصوب و تکمیل فرم های لازم به منظور دریافت تخصیص های عمرانی و جاری 8- مراجعه به مراجع ذیربط و پیگیری به منظور دریافت تخصیص های جاری ( هزینه ای ) و عمرانی ( تملک دارایی های سرمایه ای ) 9- نگهداری حساب اعتبارات فصول مختلف بودجه و تهیه جداول مقایسه ای بودجه سال های قبل 10- تهیه گزارشات لازم از امور مالی در بخش درآمدهای عمومی و اختصاصی به تفکیک برنامه ها برای لحاظ مانده 11- شرکت در جلسات دفاعیه بودجه در مراجع ذیربط 12- حضور در جلسات توجیهی جهت بررسی اعتبارات درخواستی 13- توزیع ابلاغ اعتبار دانشکده ها و حوزه های ستادی 14- تهیه و تنظیم لیست بازنشستگان جهت تنظیم و درج در بودجه تفصیلی و دریافت مطالبات پاداش پایان خدمت و اعلام به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 15- پیش بینی درآمد اختصاصی سال آتی و ارسال به مراجع ذیربط جهت درج در قانون بودجه سال کل کشور 16- تهیه و تنظیم گزارش پیشرفت فیزیکی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای و ارسال به مراجع ذیربط 17- مکاتبات پایان سال جهت دریافت کسری پایان سال برای دستگاه 18- مکاتبات و نامه به مراجع ذیربط جهت تأمین اعتبارات عمومی و عمرانی برای اعلام کمبود موارد نیاز 19- اخذ ابلاغیه های مصوب هزینه ای جاری و عمرانی از سازمان مدیریت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 20- تهیه گزارش مربوط به قراردادهای منعقده توسط اداره تدارکات جهت درج در بودجه تفصیلی 21- دریافت تفریغ بودجه و استفاده در اصلاحیه بودجه 22- برآورد اعتبارات جاری و عمرانی دستگاه با توجه به لایحه بودجه برای پیش بینی سال آتی 23- انجام سایر امور محوله از جمله کارهای مربوط به دبیرخانه هیأت امنا بازگشت >