|
|
|
|
معرفی اداره خدمات فنی، تعمیر و نگهداری |
|
|
|
|
اداره خدمات فنی، تعمیر و نگهداری به عنوان یکی از ادارات زیرمجموعه مدیریت امور خدمات و پشتیبانی میباشد که از اهم وظایف و مسئولیهای آن میتوان ارائه خدمات فنی و همچنین پشتیبانی کلیه واحدهای دانشگاه در زمینه فعالیت های فنی را نام برد و از واحدهای امور ساختمانی و عمرانی، امور برق و مخابرات، امور تأسیسات، انبار خدمات فنی و مصالح، بازسازی، نقاشی و درودگری تشکیل گردیده است که خلاصه وظایف هر یک از واحدها به شرح ذیل می باشد. |
|
واحد ساختمانی و عمرانی
|
* نظارت برساخت و سازهای دانشگاه در حوزه امور محوله.
* نظارت بر تعمیرات اساسی و بازسازی ساختمانهای دانشگاه در حوزه امور محوله.
* رسیدگی به صورت وضعیت پیمانکاران.
* تنظیم شرح خدمات فنی برای انتخاب پیمانکاران.
* طراحی و محاسبات سازه در حد امور محوله.
* درخواست تعمیرات ساختمانی از طریق مکاتبه با حوزه مدیریت امور خدمات و پشتیبانی.
* درخواست طراحی و محاسبات سازه در حد تعمیرات و بازسازی ساختمان از طریق مکاتبه با حوزه مدیریت امور خدمات و پشتیبانی.
|
واحد برق
|
* سرویس و نگهداری از ساختمان های پست زمینی ۲۰ کیلو ولت.
* سرویس و نگهداری کابلها و تجهیزات فشار ضعیف و متوسط .
* تعمیرات یا تعویض تجهیزات معیوب شبکه فشار ضعیف و متوسط.
* انجام سرویس و نگهداری دیزل ژنراتورها.
* تأمین برق مطمئن برای کلیه واحدهای دانشگاه.
* درخواست نصب کلید و یا پریز و روشنایی برای فضاهای جدید از طریق مکاتبه با حوزه مدیریت امور خدمات و پشتیبانی.
* درخواست کابلکشی برای دستگاههای جدید خریداری شده از طریق مکاتبه با حوزه مدیریت امور خدمات و پشتیبانی.
|
واحد مخابرات
|
* نگهداری از دستگاههای موجود در مرکز تلفن.
* فعال نگه داشتن کلیه خطوط داخلی و شهری در شبانهروز.
* برطرف نمودن خرابی و نواقص خطوط تلفن.
* اقدام جهت افزایش و جابجایی خطوط تلفن .
* پاسخگویی به ارتباطات داخل و خارج دانشگاه و ارتباط آنها به قسمتهای مورد درخواست.
* درخواست خط مستقیم جهت اعضای محترم هیئت علمی از طریق تکمیل فرم مخصوص و ارسال آن به حوزه مدیریت امور خدمات و پشتیبانی.
* درخواست خط داخلی و مستقیم جدید و همچنین جابجایی خطوط از طریق مکاتبه با حوزه مدیریت امور خدمات و پشتیبانی.
|
واحد تأسیسات
|
* نظارت بر فعالیتهای خدماتی و راهبردی دستگاههای مکانیکی (موتورخانه ها) برقی و شبکه خطوط لوله گاز و آب فاضلاب.
* نظارت بر فعالیتهای خدماتی و نگهداری دیگها، چیلرها، هواسازها.
* شناسایی و رفع مشکلات سرمایشی و گرمایشی قبل از شروع فصل.
* سرویس و نگهداری و تعمیرات برقی در کلیه ساختمانها و محوطه.
* درخواست تعویض لامپهای سوخته و تعمیرات جزئی از طریق تماس با شماره ۱۸۶.
* درخواست تعمیرات رادیاتورها و فن کوئلها و کولرها از طریق تماس با شماره ۱۸۶.
* درخواست نصب جدید قاب مهتابی، رادیاتور، فنکوئل و کولر از طریق مکاتبه با حوزه مدیریت امور خدمات و پشتیبانی.
|
انبار خدمات فنی و مصالح
|
* تأمین مصالح و قطعات و ادوات مورد نیاز.
* پیگیری خریدهای مورد نیاز واحدهای اجرایی.
|
واحد درودگری و نقاشی
|
* ساخت کمد، کابینت و قفسههای چوبی مورد نیاز واحدها.
* ساخت و تعمیر کلیه دربهای چوبی و نقاشی کلیه واحدهای دانشگاه.
* بازسازی و تعمیر قفلهای درب، نصب جک درب، تعمیر سماور.
* درخواست ساخت کمد، کابینت و قفسههای چوبی از طریق مکاتبه با حوزه مدیریت امور خدمات و پشتیبانی.
* درخواست تعمیرات دربهای چوبی و قفسهها و کابینت چوبی از طریق مکاتبه با حوزه مدیریت امور خدمات و پشتیبانی.
* درخواست رنگ آمیزی اتاقها از طریق مکاتبه با حوزه مدیریت امور خدمات و پشتیبانی.
|
|
|
دفعات مشاهده: 6174 بار | دفعات چاپ: 1471 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
|
پاسخگویی مشکلات: تلفن مستقیم ۷۳۲۲۵1۵1 ۹۸۲۱+ تلفن داخلی ۵1۵1 - ایمیل: sso[at] iust.ac.ir - سیستم پشتیبانی: http://support.iust.ac.ir
|
|
|
|