برنامه امتحانات نیمسال دوم ۱۴۰۴-۱۴۰۳، دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت

 | تاریخ ارسال: ۱۴۰۴/۳/۲۱ | 
برنامه امتحانات نیمسال دوم۱۴۰۳-۱۴۰۴، دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت لطفا جهت دانلود فایل روی تصویر کلیک کنید.

 

دفعات مشاهده: 100 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

 فراخوان جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

 | تاریخ ارسال: ۱۴۰۴/۳/۱۸ | 

 فراخوان جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به استحضار می رساند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، در نظر دارد از بین فارغ‌التحصیلان واجد شرایط، نسبت به جذب نیروی امریه سربازی اقدام نماید.

شایان ذکر است تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی و پیگیری از طریق سامانه‌های مستقر در سایت اطلاع‌رسانی این وزارت به آدرس www.ict.gov.ir​ انجام می گیرد و از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۳/۱۷، فراخوان نیروهای امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز و تا ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه مورخ۱۴۰۴/۰۳/۲۰، آماده‌ی ثبت نام متقاضیان برای اعزام ۱۴۰۴/۰۸/۰۱ خواهد بود. شایان ذکر است در این مرحله از فرایند امریه، زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

همچنین با توجه به نیازهای پرسنلی ستاد و دستگاه‌های تابعه این وزارت، نیروهای با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های "فناوری اطلاعات، حقوق، اقتصاد، رایانه، مدیریت، حسابداری، مکانیک، آمار، مخابرات، صنایع، گرافیک، عمران، برق، روابط عمومی، روابط بین الملل، مهندسی هوافضا، فیزیک، شیمی، مهندسی مواد، معماری و امنیت فضای سایبری (همچنین تعداد محدودی در مقطع تحصیلی "کارشناسی" فقط برای "استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته")" در سطح تهران و مراکز استان‌ها با توجه به رشته‌های تحصیلی مورد نیاز واحدهای استانی و بومی، قابلیت جذب خواهند داشت.
لذا خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی به دانشجویان متقاضی آن دانشکده  که شرایط مذکور را دارند؛ اعلام نمائید که در صورت تمایل در سایت مربوطه ثبت نام نمایند.

با تشکر​
                    اداره توسعه تعاملات دانشگاه با حوزه های صنعتی
 ​        دفتر همکاری های علمی و صنعتی​


دفعات مشاهده: 283 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

مشارکت فعال اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران در روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور 

 | تاریخ ارسال: ۱۴۰۴/۳/۱۸ | 
مشارکت فعال اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران در روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور 
پیرو تصمیم ریاست محترم دانشگاه در خصوص مشارکت فعال دانشگاه علم و صنعت ایران در روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور و متعاقبا تشکیل دبیرخانه طرح با مشارکت دو دانشکده «مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت» و «مهندسی صنایع»، جلسات کمیته های فناوری دانشگاه برای اولویت بندی حوزه های فناوری از هفته گذشته برنامه ریزی شده و در حال برگزاری است. 
در همین راستا جلسه کمیته مشترک «فناوری های دیجیتال» و «فناوری هوش مصنوعی» روز یکشنبه۱۴۰۴/۰۳/۱۱ و همچنین جلسه کمیته فناوری نانو در روز دوشنبه ۱۴۰۴/۰۳/۱۲ با حضور اعضای متخصص هیات علمی از دانشکده‌های ذی ربط دانشگاه در سالن جلسات دانشکده صنایع و پیشرفت برگزار شد. 
در این جلسات که با حضور صاحبنظران دو حوزه «فناوری های دیجیتال و هوش مصنوعی» و همچنین «فناوریهای نانو» برگزار شد، زیرحوزه های مرتبط با این فناوریها با نگاه به دستیابی به دو هدف ۱) مرجعیت علمی و ۲) حل مسائل کشور  مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت و پیشنهادات اصلاحی برای روزآمدسازی اولویت های فناوری در نقشه جامع علمی کشور طرح شد و مورد هم اندیشی قرار گرفت.
لازم به ذکر است موضوع روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و با محوریت فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران از سال گذشته در کشور در حال انجام است، و  بهره مندی از ظرفیت علمی موجود در دانشگاه‌ها و سایر مراکز پژوهشی و فناوری از اولویت های دست اندرکاران امر است.


دفعات مشاهده: 271 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه شماره ۳: جدول زمان‌بندی مصاحبه تخصصی داوطلبین دکتری

 | تاریخ ارسال: ۱۴۰۴/۳/۱۸ | 
    ضمن عرض تبریک، جدول زمان‌بندی مصاحبه تخصصی داوطلبین به شرح فایل پیوست اعلام می‌گردد. از مراجعین محترم درخواست می گردد الزاما یک ساعت پیش از زمان مصاحبه در دانشگاه علم وصنعت ایران ، مجتمع شهید چمران دانشکده مدیریت ، اقتصاد و مهندسی پیشرفت طبقه چهارم حضور داشته باشند.

دفعات مشاهده: 445 بار   |   دفعات چاپ: 31 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اﻃﻼﻋﯿﻪ ﺷﻤﺎره ۲: نتایج اوﻟﯿﻪ ﺣﺎﺋﺰین شرایط دوره دﮐﺘﺮی ﺑﺪون آزﻣﻮن ( اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎی درﺧﺸﺎن ۱۴۰۴)

 | تاریخ ارسال: ۱۴۰۴/۳/۱۱ | 
                                                   ﺑﺴﻤﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽ
اﻃﻼﻋﯿﻪ ﺷﻤﺎره ۲: نتایج اوﻟﯿﻪ حائزین شرایط دوره دﮐﺘﺮی ﺑﺪون آزﻣﻮن ( اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎی درﺧﺸﺎن ۱۴۰۴)
   ﻧﺘﺎیج اوﻟﯿﻪ حائزین ﺷﺮایط دوره دﮐﺘﺮی ﺑﺪون آزﻣﻮن (اﺳﺘﻌﺪاد ﻫﺎی درﺧﺸﺎن ۱۴۰۴) داﻧﺸﮑﺪه ﻣﺪیریت، اﻗﺘﺼﺎد و ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺑﻪ ﺷﺮح ﺟﺪول زیر اﻋﻼم ﻣﯽ ﮔﺮدد. ﻻزم ﺑﻪ  ذﮐﺮ اﺳﺖ زﻣﺎن  ﺑﻨﺪی ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﻫﺎ  ﮐﻪ  از  روز دوﺷﻨﺒﻪ  ۱۴۰۴/۰۳/۲۶ ﻟﻐﺎیت ﺳﻪ ﺷﻨﺒﻪ ۱۴۰۴/۰۳/۲۷ ﺑﺮﮔﺰار ﻣﯽﮔﺮدد، ﻣﺘﻌﺎﻗﺒﺎً اﻋﻼم ﻣﯿﮕﺮدد . ﺿﻤﻨﺎً خواهشمند اﺳﺖ داوﻃﻠﺒﺎن ﮔﺮاﻣﯽ ﻓﺮم  ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺷﺪه  فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻓﺮم ﺗﮑﻤﯿﻞ  ﺷﺪه تایید مستخرج از پایان‌نامه بودن مقالات ، ﺑﺮای ﻣﻘﺎﻻﺗﯽ ﮐﻪ ﻣﺴﺘﺨﺮج از ﭘﺎیان ﻧﺎﻣﻪ ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ، ﺑﻪ  ﺻﻮرت ﻓایل Pdf ﺑﻪ آدرس ﭘﺴﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ  peiust.ac.ir ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺗﺎ ﺗﺎریخ ۱۴۰۴/۰۳/۱۷ ارﺳﺎل ﻧﻤﺎیند.
پرونده نام خانوادگی نام
۶۳۳۴۲ مه آبادی علیرضا
۶۳۴۱۳ تبریزیان حسین
۶۳۵۰۲ صفری محمدرضا
۶۳۵۴۸ فتحی مریم
۶۳۵۵۷ آذری مهدی
۶۳۸۸۷ عسکری فاطمه
۶۳۸۹۳ توکلی نیک قاسم
۶۳۹۳۹ پهلوانی جعفر
۶۳۹۶۶ زارع سعید
۶۴۰۳۳ ناوکی امیر محمد
۶۴۰۸۴ سیدین کلجاهی سیدعلی
۶۴۱۲۱ رضائی محبوبه


دفعات مشاهده: 508 بار   |   دفعات چاپ: 52 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه اول پذیرفته شدگان مصاحبه دکتری ۱۴۰۴

 | تاریخ ارسال: ۱۴۰۴/۳/۶ | 
 بسمه تعالی
بدینوسیله نکات مهم ذیل به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی پذیرفته شده در مرحله اول آزمون دکتری دانشکده مدیریت ، اقتصاد و مهندسی پیشرفت سال تحصیلی ۱۴۰۴ این دانشگاه می‌رساند:
  • کلیه داوطلبین فرم تکمیل شده پیوست همراه با مستندات مرتبط را در سامانه گلستان دانشگاه، از ۱۴۰۴/۰۳/۱۰ لغایت ۱۴۰۴/۰۳/۱۳ بارگذاری نمایند.
( فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی)
آدرس سامانه :https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm
نام کاربری: شماره داوطلبی ۰۶۳۰۰+ (بدون فاصله)
 گذرواژه : کدملی 
( به‌عنوان مثال نام کاربری داوطلبی با شماره ۱۲۳۴۵۶ می‌شود: ۰۶۳۰۰۱۲۳۴۵۶)
 در صورت اعلام اینکه سامانه گلستان نام کاربری و گذرواژه را نمی‌پذیرد( فراموشی یا تغییر توسط خود داوطلب و ...) می‌توانید گذرواژه را بازیابی نمایید.
  • جلسات مصاحبه‌ در روزهای دوشنبه ۱۴۰۴/۰۳/۲۶ لغایت سه شنبه  ۱۴۰۴/۰۳/۲۷ برگزار خواهد شد. جدول زمان بندی دقیق مصاحبه برای هر داوطلب متعاقباً اعلام خواهد شد. 
 مدارک لازم جهت ارائه در سامانه دانشگاه (ارائه اصل مدرک در مراحل بعدی ضروری می‏‌باشد) :
    1. فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی داوطلبان ( لازم است داوطلبان ارجمند فرم مزبور را از سایت دریافت کرده و اطلاعات مربوطه را در این فرم تایپ نموده و سپس فرم تکمیل شده را به فرمت pdf   در سایت بارگذاری کنند)
    2. تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه
    3. تصویر پرداخت الکترونیکی هزینه مصاحبه یا فیش واریزی
  • پرداخت مبلغ ۴/۷۰۰/۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد) هزار ریال
  1.  مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی (مقالات، کتب، اختراعات و ...).لازم به توضیح است برای مقالات پذیرفته شده که هنوز چاپ نشده اند، ارائه نامه پذیرش الزامی است. همچنین فرم تکمیل شده تایید مستخرج از پایان‌نامه بودن مقالات ، برای مقالاتی که مستخرج از پایان نامه متقاضی می باشند، ضروری است.
در توضیح بند ۴، ارائه مدارک زیر در سامانه الزامیست:
           الف) صفحه اول مقالات مجلات که به چاپ نهایی رسیده و کنفرانس های برگزار شده.(لطفا از بارگذاری مقالات ارسال شده برای داوری یا در مرحله بازنگری خودداری شود ) . 
          ب) تصویر جلد و شناسنامه کتاب های تالیف و ترجمه شده.
  1. تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا گواهی معدل برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد) که معدل و تاریخ فارغ التحصیلی در آن ذکر شده باشد به همراه ریز نمرات (درصورتی که مدرک کارشناسی ناپیوسته باشد ارائه تصویر مدرک کاردانی نیز الزامی میباشد)
  2. در مواردیکه ریز نمرات کارشناسی ارشد دارای نمره پایان‌نامه نمی‌باشد، ارسال صورتجلسه دفاع کارشناسی ارشد الزامی است.
  3. تصویر مدرک زبان معتبر (TOEFL، TOLIMO، MSRT، IELTS) در صورت داشتن
  4. گواهی معتبر مبنی بر داشتن شرایط استفاده از سهمیه قبول شده ( ویژه مربیان، رزمندگان و ایثارگران )
سایر ملاحظات:
۱- با توجه به زمان کوتاه برای ارزیابی مدارک داوطلبان،مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه تمدید نخواهد شد. بدیهی است عدم تکمیل فرم و ارسال موارد ذکر شده به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه می‌باشد.
۲- صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب می‌باشد و در صورتیکه در هر مرحله از فرایند پذیرش داوطلب و یا حتی پس از قبولی در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده با اطلاعات واقعی مغایرت دارد مطابق با قوانین برخورد خواهد شد و پذیرش داوطلب لغو می گردد.
۳- زمانبندی دقیق مصاحبه‌ها که به صورت حضوری برگزار می‌شود نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
۴- لازم است تا دعوت‌شدگان به مصاحبه به صورت مستمر سایت دانشکده به نشانی pe.iust.ac.ir و سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به نشانی pga.iust.ac.ir  را بررسی نموده تا در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه­‌ها قرار گیرند.

  • در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره  ۷۳۲۲۸۰۰۷ تماس بگیرید .
  • آموزش تصویری مراحل ثبت نام مصاحبه دکتری




                                                    تحصیلات تکمیلی دانشکده  مدیریت ، اقتصاد و مهندسی پیشرفت

  

دفعات مشاهده: 870 بار   |   دفعات چاپ: 58 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

إعلان رسمی: تحدید مشرفی الأطروحه لطلاب الماجستیر فی إداره الأعمال الدولیین

 | تاریخ ارسال: ۱۴۰۴/۳/۴ | 
بسمه تعالی
إعلان رسمی: تحدید مشرفی الأطروحه لطلاب الماجستیر فی إداره الأعمال الدولیین (ینطبق علی طلاب الماجستیر فی إداره الأعمال الفصل الدراسی الثانی(
طلاب الماجستیر فی إداره الأعمال الدولیین الأعزاء،
یسرنا أن نعلن عن إجراءات تحدید مشرفی أطروحاتکم. یرجی اتباع الخطوات الموضحه أدناه لضمان تعیین سلس وفعّال:

الخطوه 1: تعبئه نموذج معلومات الطالب
)یمکنکم العثور علیه علی صفحه القسم الإلکترونیه(
الخطوه 2: الحصول علی نموذج طلب المشرف
  • زوروا مکتب التعلیم للحصول علی نموذج طلب المشرف.
  • یُمنح هذا النموذج للطلاب الذین قاموا بتعبئه وتقدیم نموذج المعلومات.
الخطوه 3: الحصول علی موافقه عضو هیئه التدریس
  • تواصلوا مع أحد الأساتذه لمناقشه موضوع أطروحتکم وطلب موافقتهم.
  • احتفظوا بالنموذج معکم أثناء الاجتماع لتسهیل النقاش حول خلفیتکم واهتماماتکم البحثیه.
  • تأکدوا من توقیع الأستاذ علی النموذج لتأکید موافقته علی الإشراف علی أطروحتکم.
الخطوه 4: تقدیم النموذج الموقع
  • بعد الحصول علی توقیع الأستاذ، یرجی تسلیم النموذج المکتمل إلی مکتب التعلیم للمعالجه.
نشجعکم علی إکمال هذه الإجراءات فی الوقت المناسب لتسهیل إشراف فعال علی عمل أطروحتکم (الفتره الزمنیه: من الاثنین 26 مایو حتی الاثنین 16 یونیو 2025).
شکرًا لاهتمامکم، ونتمنی لکم التوفیق فی مساعیکم الأکادیمیه.
Formal Announcement: Determination of Thesis Supervisors for MBA International Students
(Applicable for MBA term 2 students)

Dear MBA International Students,
We are pleased to announce the process for determining your thesis supervisors. Please follow the steps outlined below to ensure a smooth and efficient assignment:
Step 1: fill the Student Information Form (you can find it on the Department web page)

Step 2: Obtain the Supervisor Request Form
- Visit the Education Office to collect the Supervisor Request Form.
- This form is delivered to students that have filled and presented the Information Form

Step 3: Secure Approval from a Faculty Member
- Approach one of the professors to discuss your thesis topic and seek their approval.
- Keep the form with you during this meeting to facilitate discussion about your background and research interests.
- Ensure that the professor signs the form to confirm their willingness to supervise your thesis.

Step 4: Submit the Signed Form
- Once you have obtained the professor's signature, please deliver the completed form to the Education Office for processing.

We encourage you to complete this process promptly to facilitate timely supervision of your thesis work (Timeline:  Monday 26 May till Monday 16 June 2025).

Thank you for your attention, and we wish you success in your academic endeavors.

دفعات مشاهده: 486 بار   |   دفعات چاپ: 68 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

رونمایی از دو اثر منتشر شده توسط اعضای هیأت علمی دانشکده در نمایشگاه کتاب

 | تاریخ ارسال: ۱۴۰۴/۲/۲۷ | 


رونمایی از دو اثر منتشر شده توسط اعضای هیأت علمی دانشکده در نمایشگاه کتاب که توسط مرکز نشر دانشگاهی منتشر شده استدر حاشیه برگزاری بیست و ششمین
نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مرکز نشر دانشگاهی از دو کتاب تخصصی «رهبری تغییر» و «تحلیل کلان‌داده در بازار بیمه» رونمایی کرد.
 
کتاب «تحلیل کلان‌داده در بازار بیمه» توسط دکتر علی بنیادی نائینی (عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران)، امیر رحمانی و سپیده عرب ترجمه شده و هدف اصلی آن، معرفی و تبیین کاربردهای کلان داده در حوزه بیمه‌های عمر و غیرعمر است. این کتاب نه تنها برای متخصصان صنعت بیمه، کارشناسان ریسک و مدیران بیمه به منزله مرجعی کاربردی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، بلکه برای دانشجویان رشته‌های اقتصاد، مدیریت و امور مالی که به دنبال درک جامع‌تری از کاربردهای کلان داده در صنعت بیمه هستند، منبع ارزشمندی خواهد بود. این کتاب همچنین به مثابه یک راهنمای جامع برای تحلیل و پیش بینی رفتارهای مشتریان و تحلیل کلاهبرداری در صنعت بیمه عمل می‌کند و با ارائه مطالعات موردی و مثال‌های عملی، خوانندگان را قادر می‌سازد تا با روش‌های مرحله‌به‌مرحله تحلیل داده در موقعیت‌های مختلف آشنا شوند
کتاب «رهبری تغییر» توسط دکتر شهاب جنابی (عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران) و الهام طاهری به فارسی ترجمه شده است. در این کتاب، ضمن تأکید بر ضرورت پرداختن به موضوع رهبری تغییر و اهمیت آن، تلاش شده است با اتکا به تجارب موجود و مصاحبه‌هایی که با ۵۰ نفر از رهبران تغییری انجام شده است که توانسته‌اند تغییر مورد نظر را در سازمان خود با موفقیت ایجاد نمایند، عوامل کلیدی که در رهبری موفقیت‌آمیز تغییر در یک مجموعه اثرگذار است، شناسایی شوند و ضمن تدوین آن‌ها در قالب «مدل تغییر نوظهور»، به تبیین آن‌ها پرداخته شود. نکته جالب‌توجهی که در این کتاب مشهود است، عدم اکتفای صِرف به مدل‌های رایج برای ایجاد تغییر و پرداختن به لایۀ پارادایمی و باورهای افراد برای رهبری تغییر موفقیت‌آمیز در سازمان است که مطالب مهمی را در این باره بیان می‌کند. این کتاب حاوی مطالب ارزشمند، کاربردی و آموزنده بسیاری است و مطالعه آن به همه ‌کسانی که می‌خواهند به رهبری تغییر در سازمان یا مجموعه خود بپردازند یا به مطالعات دانشگاهی و پژوهشی پیرامون موضوع مبادرت کنند، اکیداً توصیه می‌شود.


علاقه مندان می‌توانند این آثار را از غرفه مرکز نشر دانشگاهی در نمایشگاه کتاب و یا از طریق فروشگاه مجازی تهیه نمایند.

دفعات مشاهده: 665 بار   |   دفعات چاپ: 79 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری جلسه رقابت پارسای سه دقیقه

 | تاریخ ارسال: ۱۴۰۴/۲/۲۲ | 
رویداد رقابت پارسا سه‌دقیقه‌ای در روز یکشنبه ۲۱ ۲ ۱۴۰۴ در سالن جلسات طبقه چهارم دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۴:۳۰ با حضور داوارن خارجی محترم (آقایان دکتر بتوئی، دکتر هاشمی نیاسری، دکتر منتظری، دکتر کرم‌زاده و دکتر خطیبی) برگزار شد. در این رویداد تعدادی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده به ارائه پایان‌نامه و رساله در مدت زمان سه دقیقه پرداختند. رقابت پارسای سه دقیقه ای جشنواره ای است که به تحقیقات دانشجویان تحصیلات تکمیلی می پردازد و هدف از آن تقویت مهارت های علمی، ارتباطی و ارائه تحقیقات دانشجویان می باشد. این طرح در سال ۲۰۰۸ در دانشگاه کویینزلند استرالیا آغاز شد و در حال حاضر، با مجوز این دانشگاه در بیش از ۹۰۰ دانشگاه در ۸۵ کشور جهان برگزار می شود. در این رقابت، شرکت کنندگان باید بتوانند پژوهش خود را در مدت زمان ۳ دقیقه به طور مؤثر و با بیان قابل فهم برای مخاطب غیرمتخصص توضیح دهند.


دفعات مشاهده: 679 بار   |   دفعات چاپ: 84 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه هم اندیشی دانشجویان دکتری دانشکده با مسئولین پارک علم و فناوری پردیس

 | تاریخ ارسال: ۱۴۰۴/۲/۲۱ | 
باسمه تعالی

عنوان گزارش: جلسه هم‌اندیشی دانشجویان دکتری با همراهی آقای دکتر ذاکری با مسئولین پارک علم و فناوری پردیس در خصوص آشنایی با ظرفیت‌های فناورانه و نوآورانه پارک علم و فناوری پردیس
متن گزارش:
در راستای ارتقای درک کاربردی مفاهیم درس «بین‌المللی شدن نوآوری»، جمعی از دانشجویان دکتری ورودی ۱۴۰۳ از هر دو رشته مدیریت فناوری و سیاستگذاری علم و فناوری، روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه با همراهی دکتر ذاکری، عضو هیئت علمی دانشکده و مسئول اندیشکده توسعه صادرات ایران، از پارک علم و فناوری پردیس بازدید کردند. در این بازدید سه‌ساعته، مهندس سعیدی، مدیر اداره ترویج و توسعه پارک، گزارشی جامع از روند شکل‌گیری پارک، ساختار زیرمجموعه‌ها، نوع خدمات ارائه‌شده به واحدهای فناور و چشم‌انداز توسعه آتی پارک ارائه داد.
در ادامه، دکتر جباری‌پور، معاون توسعه نوآوری پارک، با حضور در نشست مشترک، بر اهمیت ارتباط سازنده میان بخش دانشگاهی و اجرایی تأکید کرد و با استقبال از پیشنهاد طرح‌شده توسط دکتر ذاکری در خصوص مصوبه ناحیه نوآوری بین‌المللی پردیس، این مصوبه را بستری مناسب برای تعریف همکاری‌های مؤثر در حوزه نوآوری بین‌المللی دانست.




دکتر ذاکری نیز با اشاره به ظرفیت‌های اندیشکده توسعه صادرات ایران، به نقش ناحیه نوآوری بین‌المللی پردیس به ‌عنوان پیونددهنده میان آموزش‌های نظری و واقعیت‌های اجرایی در مسیر بین‌المللی شدن نوآوری اشاره کرد و بر لزوم بهره‌برداری آموزشی از این ظرفیت ملی تأکید داشت.
در بخش پایانی، دانشجویان با حضور در دو واحد فناور فعال در حوزه مهندسی، از نزدیک با روند توسعه محصولات فناورانه آشنا شدند و ضمن گفت‌وگو با فعالان حاضر، علاقه‌مندی خود را برای شناخت عمیق‌تر نسبت به ظرفیت‌ها، چالش‌ها و ابعاد اجرایی ناحیه نوآوری بین‌المللی پردیس به منظور کاربردی‌تر شدن مفاهیم درسی اعلام کردند.




 

دفعات مشاهده: 732 بار   |   دفعات چاپ: 92 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سایر مطالب این بخش