دکتر غلامرضا مولائی منش

 | تاریخ ارسال: 1403/7/7 | 
 

دفعات مشاهده: 8 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

Dr.Molaeimanesh.fa


نام و نام خانوادگی: غلامرضا مولایی منش
مرتبه علمی: دانشیار
آدرس: دانشکده مهندسی خودرو، طبقه دوم
تلفن: ۷۳۲۲۳۹۷۸-۰۲۱
پست الکترونیک: molaeimaneshiust.ac.ir
تحصیلات دانشگاهی
  • دکترای مهندسی مکانیک، گرایش حرارت و سیالات، دانشگاه شیراز، بهمن ۱۳۹۲
  • کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک،گرایش تبدیل انرژی، دانشگاه صنعتی شریف، شهریور ۱۳۸۸
  • کارشناسی مهندسی مکانیک، دانشگاه صنعتی شریف، شهریور ۱۳۸۶
  • کارشناسی مهندسی نفت، دانشگاه صنعتی شریف، شهریور ۱۳۸۶
افتخارات کسب شده و فعالیت های برجسته
  • مدال نقره المپیاد شیمی کشوری، شهریور ۱۳۸۰
زمینه های تخصصی و تحقیقاتی
  1. هیدروژن و پیل سوختی
  2. باتری­های لیتیوم-یون
  3. سیستم های خورشیدی فتوولتائیک
  4. سیستم تهویه مطبوع خودرو
  5. تولید و ارزیابی سوختهای بایو دیزل
  6. سیستم های محرکه نوین خودروهای الکتریکی، هیبرید الکتریکی و پیل سوختی
  7. روش های نوظهور دینامیک سیالات محاسباتی، به ویژه روش شبکه-بولتزمن
  8. سیستم های مکش و تخلیه موتورهای احتراق داخلی
  9. آیرودینامیک و مدیریت حرارتی خودرو
     
آزمایشگاه تحقیقاتی
آزمایشگاه تحقیقاتی تحلیل شاره ها و سازه های خودرو: هدف اساسی این آزمایشگاه تحلیل و بررسی سیستم هایی از خودرو که از ویژگی چند فیزیکی برخوردار می باشند، به کمک شبیه سازی عددی و تست های تجربی می باشد.
دروس ارائه شده
  1. قوای محرکه نوین (آشنایی با اصول طراحی سیستم محرکه خودروهای تمام الکتریکی، هیبرید الکتریکی و پیل سوختی)، کارشناسی ارشد
  2. طراحی و شبیه سازی سیستم های مدیریت حرارتی در خودرو (با تأکید بر خودروهای تمام الکتریکی، هیبرید الکتریکی و پیل سوختی)، کارشناسی ارشد
  3. سوخت و احتراق پیشرفته، کارشناسی ارشد
  4. ریاضی پیشرفته ۱، کارشناسی ارشد
  5. دینامیک سیالات محاسباتی، کارشناسی ارشد
  6. مبانی آیرودینامیک خودرو، کارشناسی
  7. سیستم های اندازه گیری، کارشناسی
سوابق اجرایی:
  1. مدیر فرهنگی دانشکده مهندسی خودرو (از مهر ۹۳ تا مهر ۹۵)
  2. مسؤول کارگاه پلتفرم دانشکده مهندسی خودرو (از تیر ۹۲ تا تیر ۹۳)
  3. مدیر اجرایی دانشکده (از مهر ۹۵ تا اسفند۹۵)
پروژه‌های تحقیقاتی و صنعتی:
  1. عضو تیم بازطراحی یکی از کوره­های اتاق رنگ، ایران خودرو
  2. عضو تیم فنی پروژه نظامی سوپر کاویتاسیون، دانشگاه صنعتی مالک اشتر
  3.  عضو تیم مدیریت استراتژیک در «طرح کلان پلتفرم ملی خودرو»، دانشگاه علم و صنعت ایران و سایپا
  4. مدیر سیستم های تهویه مطبوع، مکش موتور و دریچه مشبک در «طرح کلان پلتفرم ملی خودرو»، دانشگاه علم و صنعت ایران
  5. عضو تیم ناظر بر ساخت نمونه پروتوتایپ در «طرح کلان پلتفرم ملی خودرو»، دانشگاه علم و صنعت ایران
  6. راه اندازی کارگاه پلتفرم در «طرح کلان پلتفرم ملی خودرو»، دانشگاه علم و صنعت ایران
  7. طراحی، ساخت و تست شارژر خورشیدی آنبرد برای خودروی پروتوتایپ رانا الکتریکی (ایپکو)
کتب تالیفی:
  1. Fuel Cell Modeling and Simulation, From Microscale to Macroscale; G.R. Molaeimanesh and Farschad Torabi, Elsevier, ۲۰۲۲; https://doi.org/۱۰.۱۰۱۶/C۲۰۲۰-۰-۰۲۵۷۳-۹
  2. مبانی پیل سوختی. نویسندگان: اهایر، چا، کوللا، پرینز. مترجمان: محمدهادی اکبری، غلامرضا مولائی منش
  3. مهندسی سیستم های باتری. نویسندگان: ران و وانگ. مترجمان: غلامرضا مولایی منش، مهرداد رئیسی، محمد رضا مقدری، مهران ناظمیان
ثبت اختراع:
  1. Thermal management system for battery module, S. Hekmat and G.R. Molaeimanesh, US Patent; Patent No.: US ۱۱,۳۵۵,۷۹۶ B۲; ۲۰۲۲.
  2. سیستم مدیریت حرارتی هیبرید مبتنی بر لوله های آب-خنک و ماده تغییر فاز دهنده برای ماژولهای باتری خودروهای الکتریکی (به شماره ثبت ۱۳۹۶۵۰۱۴۰۰۰۳۰۰۸۹۰۴)
مقاله مجله:
۱- The effect of source motion on contaminant distribution in the cleanrooms, M.H. Saidi, B. Sajadi, G.R. Molaeimanesh, Energy and Buildings ۴۳ (۲۰۱۱) pp. ۹۶۶–۷۰ (ISI).
۲- A three-dimensional pore-scale model of the cathode electrode in polymer-electrolyte membrane fuel cell by lattice Boltzmann method, G.R. Molaeimanesh, M.H. Akbari, Journal of Power Sources ۲۵۸ (۲۰۱۴) pp. ۸۹–۹۷ (ISI).
۳- Impact of PTFE distribution on the removal of liquid water from a PEMFC electrode by lattice Boltzmann method, G.R. Molaeimanesh, M.H. Akbari, International Journal of Hydrogen Energy, ۳۹ (۲۰۱۴) pp. ۸۴۰۱-۰۹ (ISI).
۴- Water droplet dynamic behavior during removal from a PEMFC gas diffusion layer by Lattice-Boltzmann method, G.R. Molaeimanesh, M.H. Akbari, The Korean Journal of Chemical Engineering, ۳۱ (۲۰۱۴), pp. ۵۹۸-۶۱۰ (ISI).
۵- Agglomerate modeling of cathode catalyst layer of a PEM fuel cell by the lattice Boltzmann method, G.R. Molaeimanesh, M.H. Akbari, International Journal of Hydrogen Energy, ۳۹ (۲۰۱۵) pp. ۵۱۶۹-۸۵ (ISI).
۶- A pore-scale model for the cathode electrode of a proton exchange membrane fuel cell by lattice Boltzmann method, G.R. Molaeimanesh, M.H. Akbari, The Korean Journal of Chemical Engineering, ۳۲ (۲۰۱۵), pp. ۳۹۷-۴۰۵ (ISI).
۷- Parametric Investigation of the Role of Contributing Factors on Thermal Comfort and Inhaled Air Quality for a Room with Stratum Ventilation, G.R. Molaeimanesh, Amirkabir Journal of Science & Research (Mechanical Engineering), ۴۷ (۲۰۱۵) pp. ۵۹-۶۷ (ISC).
۸- Numerical evaluation of the defrosting/defogging performance of HVAC system in the main product of the national vehicle platform, M.H. Shojaeefard, G.R. Molaeimanesh, N. Aghamirzaei, S. Ghezelbiglo, B. Zeinolabedini, International Journal of Automotive Engineering, ۵ (۲۰۱۵) pp. ۲۰۰۶-۱۶ (ISC).
۹- Role of wettability and water droplet size during water removal from a PEMFC GDL by lattice Boltzmann method, G.R. Molaeimanesh, M.H. Akbari, ۴۱ (۲۰۱۶) pp. ۱۴۸۷۲-۸۴ (ISI).
۱۰- A pore-scale model for microfibrous ammonia cracking micro reactors via lattice Boltzmann method, G.R. Molaeimanesh, M.H. Sanati Davarani, The Korean Journal of Chemical Engineering, ۳۳ (۲۰۱۶), pp. ۱۲۱۱–۹ (ISI) .
۱۱- A review on microstructure reconstruction of PEM fuel cells porous electrodes for pore scale simulation, M.H. Shojaeefard, G.R. Molaeimanesh, M. Nazemian, M.R. Moqaddari, International Journal of Hydrogen Energy, ۴۱ (۲۰۱۶) pp. ۲۰۲۷۶-۹۳ (ISI).
۱۲- Lattice Boltzmann simulation of proton exchange membrane fuel cells - A review on opportunities and challenges, G.R. Molaeimanesh, H. Saeidi Googarchin, A. Qasemian Moqaddam, International Journal of Hydrogen Energy, ۴۱ (۲۰۱۶) pp. ۲۲۲۲۱-۴۵ (ISI).
۱۳- Investigation of GDL compression effects on the performance of a PEM fuel cell cathode by lattice Boltzmann method, G.R. Molaeimanesh, M. Nazemian, Journal of Power Sources, ۳۵۹ (۲۰۱۷) ۴۹۴-۵۰۶ (ISI).
۱۴- Multi-objective optimization of an automotive louvered fin-flat tube condenser for enhancing HVAC system cooling performance, M.H. Shojaeefard, G.R. Molaeimanesh, A. Yarmohammadi, S. Changizian, Applied Thermal Engineering ۱۲۵ (۲۰۱۷) ۵۴۶–۵۸ (ISI).
۱۵- Investigation of the Agglomerates Arrangement Effect on the Performance of Cathode Electrode in a PEM Fuel Cell, Amirkabir Journal of Science & Research (Mechanical Engineering), ۴۹ (۲۰۱۶) pp. ۲۰۳-۱۸ (ISC).
۱۶- Impact of anisotropy level of gas diffusion layer on the temperature distribution of a PEM fuel cell cathode electrode, R.Haji Abdolvahab, Gh.R. Molaeimanesh, International Journal of Automotive Engineering ۷ (۲۰۱۷) ۲۵۵۱-۲۵۶۱ (ISC).
۱۷- Impact of PTFE distribution across the GDL on the water droplet removal from a PEM fuel cell electrode containing binder, A.H. Kakaee, G.R. Molaeimanesh, M.H. Elyasi Garmaroudi, International Journal of Hydrogen Energy, ۴۳ (۲۰۱۸) pp. ۱۵۴۸۱-۹۱ (ISI).
۱۸-    A coupled thermal model for the refrigeration cycle and the cabin of the first product based on the national vehicle platform,         Mohammad Hasan Shojaeefard; Gholam Reza Molaeimanesh; Ali Yarmohammadi; Sina Changizian, Amirkabir Journal of Science & Research (Mechanical Engineering), in press (ISC).
۱۹- Experimental Investigation on the Performance of Hybrid Thermal Management System Based on Water Cooling and Phase Change Material for a Lithium Battery Module of an Electric Vehicle,        Shahriyar Hekmat; Gholam Reza Molaeimanesh, Amirkabir Journal of Science & Research (Mechanical Engineering), in press (ISC).
۲۰- Thermal behavior of a commercial prismatic Lithium-ion battery cell applied in electric vehicles, Y Salami Ranjbaran; MH Shoajeefard; GR Molaeimanesh, International Journal of Automotive Engineering ۸ (۲۰۱۸), ۲۷۰۰-۲۷۰۸ (ISI).
۲۱- Impact of catalyst layer morphology on the performance of PEM fuel cell cathode via lattice Boltzmann simulation, GR Molaeimanesh; MA Bamdezh; M Nazemian, International Journal of Hydrogen Energy ۴۳ (۲۰۱۸), ۲۰۹۵۹-۲۰۹۷۵ (ISI).
۲۲- Role of phase change materials in creating uniform surface temperature on a lithium battery cell applicable in electric vehicles, S Jenabi Haqparast; GR Molaeimanesh; SM Mousavi-Khoshdel, International Journal of Automotive Engineering ۸ (۲۰۱۸), ۲۸۴۸-۲۸۵۳ (ISI).
۲۳- Effects of electrode compression on the water droplet removal from proton exchange membrane fuel cells, GR Molaeimanesh; MH Shojaeefard; MR Moqaddari, Korean Journal of Chemical Engineering, ۳۶ (۲۰۱۹), ۱۳۶-۱۴۵ (ISI).
۲۴- Improving the performance of a passive battery thermal management system based on PCM using lateral fins, MH Shojaeefard; GR Molaeimanesh; YS Ranjbaran, Heat and Mass Transfer, ۵۵ (۲۰۱۹), ۱۷۵۳-۱۷۶۷ (ISI).
۲۵- Effects of Compression on the Removal of Water Droplet from GDLs of PEM Fuel Cells, MH Shojaeefard; GR Molaeimanesh; MR Moqaddari, Fuel Cells, ۱۹ (۲۰۱۹) ۶۷۵-۶۸۴ (ISI).
۲۶- Numerical evaluation of a thermal management system consisting PCM and porous metal foam for Li-ion batteries, YS Ranjbaran; SJ Haghparast; MH Shojaeefard; GR Molaeimanesh, Journal of Thermal Analysis and Calorimetry, in Press (ISI).
۲۷ - Hybrid thermal management of a Li-ion battery module with phase change material and cooling water pipes: An experimental investigation, Shahriyar Hekmat; Gholam Reza Molaeimanesh, Applied Thermal Engineering, ۱۶۶ (۲۰۲۰) ۱۱۴۷۵۹ (ISI).
۲۸- Impact of carbon paper structural parameters on the performance of a polymer electrolyte fuel cell cathode via lattice Boltzmann method, M Nazemian; GR Molaeimanesh, Acta Mechanica Sinica, in press (ISI).
برخی از مقالات کنفرانس:
۱- بررسی نقش چیدمان دریچه های ورودی و خروجی و موقعیت منبع آلاینده در توزیع غلظت در اتاق های تمیز، غلامرضا مولایی منش، بهرنگ سجادی، محمد حسن سعیدی، اولین کنفرانس بین¬المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع، ایران، تهران، خرداد ۱۳۸۸.
۲- بررسی نقش متغیرهای هندسی در توزیع جریان و غلظت در اتاق‌های تمیز، غلامرضا مولایی منش، بهرنگ سجادی، محمد حسن سعیدی، گودرز احمدی، دوازدهمین کنفرانس دینامیک شاره‌ها، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ۱۰- ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸.
۳- ارزیابی تأثیر حرکت منبع آلاینده بر عملکرد یک اتاق تمیز، غلامرضا مولایی منش، بهرنگ سجادی، محمد حسن سعیدی، دومین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع، ایران، تهران، خرداد ۱۳۸۹.
۴- بررسی نقش پارامترهای هندسی بر کیفیت هوای استنشاقی در یک اتاق با سیستم تهویه مصنوعی شخصی، غلامرضا مولایی منش، سومین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع، ایران، تهران، خرداد ۱۳۹۰.
۵- بررسی اثر محل دریچه خروجی و موقعیت استقرار ساکنان بر آسایش حرارتی و کیفیت هوای استنشاقی در یک اتاق با تهویه لایه ای، غلامرضا مولایی منش، چهارمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع، ایران، تهران، خرداد ۱۳۹۱.
۶- بررسی اثر موقعیت منبع آلاینده بر بازده حذف آلاینده و کیفیت هوای استنشاقی در یک اتاق با تهویه لایه ای، غلامرضا مولایی منش، چهارمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع، ایران، تهران، خرداد ۱۳۹۱.
۷- ارائه روشی سیستماتیک جهت ارزیابی انواع باتری های موتورسیکلت برقی بر اساس سیکل های رانندگی مختلف، مسعود مسیح طهرانی، غلامرضا مولایی منش، علی غضنفری، پنجمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی، ایران، تهران، بهمن ۱۳۹۵.
۸- Impact of Geometric Parameters on Inhaled Air quality for a Room with Personal Displacement Ventilation (PDV), G.R. Molaeimanesh, ۱۸th Annual International Conference on Mechanical Engineering-ISME ۲۰۱۰, ۱۱-۱۳ May, ۲۰۱۰, Sharif University of Technology, Tehran, Iran.
۹- Water Droplet Dynamic Behavior in a Proton Exchange Membrane Fuel Cell by Lattice-Boltzmann Method, G.R. Molaeimanesh, M.H. Akbari, ۲۱th Annual International Conference on Mechanical Engineering-ISME ۲۰۱۰, ۱۱-۱۳ May, ۲۰۱۳, ۷-۹ May, ۲۰۱۳, K.N. Toosi University of Technology, Tehran, Iran.
۱۰- Effect of PTFE Treatment on Water Management in PEM Fuel Cells by Lattice-Boltzmann Method (LBM), ۲nd International Conference on Emerging Trends in Energy Conservation, March of ۲۰۱۳, Tehran University, Tehran, Iran.
۱۱- Lattice-Boltzmann Simulation of a Proton Exchange Membrane Fuel Cell Cathode, G.R. Molaeimanesh, M.H. Akbari, The ۲۲st Annual International Conference on Mechanical Engineering-ISME۲۰۱۴, ۲۲-۲۴ April, ۲۰۱۴, Shahid Chamran University, Ahvaz, Iran.
۱۲- Three-Dimensional Simulation of the Cathode in a Polymer Electrolyte Fuel Cell (PEFC) by Lattice Boltzmann Method, G.R. Molaeimanesh, M.H. Akbari, ۳rd International Conference on Emerging Trends in Energy Conservation, March of ۲۰۱۴, Tehran University, Tehran, Iran.
۱۳- A novel agglomerate model for the cathode catalyst layer of a PEMFC based on LBM, G.R. Molaeimanesh, M.H. Akbari, The ۲۳rd Annual International Conference on Mechanical Engineering-ISME ۲۰۱۵, ۱۲-۱۴ May, ۲۰۱۵, Amirkabir University of Technology, Tehran, Iran.
۱۴- Effects of agglomerate arrangement on the performance of a PEMFC cathode catalyst layer, G.R. Molaeimanesh, M.H. Akbari, The ۲۳rd Annual International Conference on Mechanical Engineering-ISME ۲۰۱۵, ۱۲-۱۴ May, ۲۰۱۵, Amirkabir University of Technology, Tehran, Iran.
۱۵- Effects of GDL wettability and water droplet size on the water removal from a PEMFC electrode by lattice Boltzmann method, G.R. Molaeimanesh, M.H. Akbari, ۴th International Conference on Emerging Trends in Energy Conservation, March of ۲۰۱۵, Tehran University, Tehran, Iran.
۱۶- Investigation of ammonia cracking microreactors for hydrogen production using lattice Boltzmann method, G.R. Molaeimanesh, M.H. Sanati, ۴th International Conference on Emerging Trends in Energy Conservation, March of ۲۰۱۵, Tehran University, Tehran, Iran.
راهنمایی پایان نامه های دانشجویی:
دکتری:
ارشد:
 
  1. تحلیل ترمودینامیکی و بهینه­سازی سیستم تهویه مطبوع خودروی پایه­ی پلتفرم ملی، علی یارمحمدی، اساتید راهنما: دکتر محمدحسن شجاعی فرد، دکتر غلامرضا مولایی منش، بهمن ۱۳۹۳.
  2. بررسی عمر باتریهای لیتیوم-یون بکار رفته در خودروهای الکتریکی، امیر بهادر نعمتی، استاد راهنما: دکتر غلامرضا مولایی منش، استاد مشاور: دکتر سید مرتضی موسوی خوشدل، مهر ۱۳۹۵.
  3. شبیه سازی و بهینه سازی سیستم مدیریت حرارتی یکپارچه در یک خودروی برقی، سینا چنگیزیان، استاد راهنما: دکتر غلامرضا مولایی منش، دی ۱۳۹۵.
  4. بررسی مدیریت آب در یک پیل سوختی پلیمری به کمک روش شبکه- بولتزمن، محمد هادی الیاسی، اساتید راهنما: دکتر امیر حسن کاکایی، دکتر غلامرضا مولایی منش، اردیبهشت ۱۳۹۶.
  5. شبیه سازی سیستم مدیریت حرارتی باتری در یک خودروی الکتریکی، محسن لطفی، اساتید راهنما: دکتر محمد حسن شجاعی فرد، دکتر غلامرضا مولایی منش، تیر ۱۳۹۶.
  6. مطالعه و بهینه سازی عملکرد باتری یک موتور سیکلت الکتریکی براساس سیکل های رانندگی مختلف، علی غضنفری، اساتید راهنما: دکتر مسعود مسیح تهرانی، دکتر غلامرضا مولایی منش، شهریور ۱۳۹۶.
  7. طراحی و مدل سازی سیستم تهویه مطبوع یک خودروی تمام الکتریکی، مهدی محمدی آغداش، اساتید راهنما: دکتر محمد حسن شجاعی فرد، دکتر غلامرضا مولایی منش، شهریور ۱۳۹۶.
  8. طراحی و ساخت سیستم مدیریت حرارتی فعال برای یک مجموعه باتری مورد استفاده در خودروهای الکتریکی، سجاد قزل بیگلو، استاد راهنما: دکتر محمد حسن شجاعی فرد، استاد مشاور: دکتر غلامرضا مولایی منش، شهریور ۱۳۹۶.
  9. بررسی اثر ساختار الکترود کاتد بر عملکرد پیل سوختی پلیمری با استفاده از روش شبکه- بولتزمن، مهران ناظمیان، استاد راهنما: دکتر غلامرضا مولایی منش، آبان ۱۳۹۶.
  10. بررسی تجربی عملکرد یک سیستم مدیریت حرارتی هیبرید آب-خنک و ماده تغییرفازدهنده در یک ماژول باتری لیتیومیمورد استفاده در خودروهای الکتریکی، شهریار حکمت، استاد راهنما: دکتر غلامرضا مولایی منش، آذر ۱۳۹۶.
  11. ارزیابی تجربی یک سیستم مدیریت حرارتی مبتنی بر مواد تغییر فاز دهنده برای یک سلول لیتیومی مورد استفاده در خودروهای الکتریکی، سینا جنابی حق پرست، استاد راهنما: دکتر غلامرضا مولایی منش، آذر ۱۳۹۶.
  12. بررسی اثر ساختار لایه نفوذ گاز بر مدیریت آب در پیل سوختی پلیمری با استفاده از روش شبکه- بولتزمن، محمدرضا مقدری، اساتید راهنما: دکتر محمد حسن شجاعی فرد، دکتر غلامرضا مولایی منش، بهمن ۹۶.
  13. بررسی تجربی عددی به کارگیری مبرد Co۲ در کندانسور اولین محصول مبتنی بر پلتفرم ملی خودرو، ساسان زنگنه، اساتید راهنما: دکتر محمد حسن شجاعی فرد، دکتر غلامرضا مولایی منش، استاد مشاور: دکتر مسعود دهمرده، اسفند ۹۶.
  14. شبیه سازی سیستم مدیریت حرارتی هیبرید مبتنی بر مواد تغییر فاز دهنده و سیستم مایع- خنک برای سیستم باتری یک خودروی الکتریکی، مصطفی میرفلاح، اساتید راهنما: دکتر غلامرضا مولایی منش، دکتر مسعود دهمرده، فروردین ۹۷.
  15. شبیه سازی یک سیستم مدیریت حرارتی هیبرید شامل سیستم هوا خنک و سیستم مبتنی بر ماده تغییر فاز دهنده برای مجموعه باتری یک خودروی الکتریکی، یاسین سلامی رنجبران، اساتید راهنما: دکتر محمد حسن شجاعی فرد، دکتر غلامرضا مولایی منش، مهر ۹۷.
  16. بررسی اثر مدیریت حرارتی باتری به روش هیبرید بر کارایی یک خودروی الکتریکی، محمد علی بام دژ، استاد راهنما: دکتر غلامرضا مولایی منش، بهمن ۹۷.
  17. بررسی انواع روش های مدیریت حرارتی در خودروهای پیل سوختی، حامد داوردوست، استاد راهنما: دکتر غلامرضا مولایی منش، فروردین ۹۸.
  18. مطالعه تجربی تاثیرات سوخت ترکیبی بنزین- اتانول بر روی زمان گرم شدن موتورCG۱۲۵، پدرام برنج کوبان، اساتید راهنما: دکتر علی قاسمیان مقدم، دکتر غلامرضا مولایی منش، آبان ۹۸.
  19. بررسی تجربی رفتار احتراقی و آلایندگی سوخت بیودیزل حاصل از ریز جلبک در یک موتور دیزلی، اشکان تیزویر، اساتید راهنما: دکتر محمد حسن شجاعی فرد، دکتر غلامرضا مولایی منش، آبان ۹۸.

دفعات مشاهده: 1939 بار   |   دفعات چاپ: 551 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر