اطلاعیه آموزش دانشگاه
| تاریخ ارسال: 1390/2/13 |

دانشجویان متقاضی مهمان و انتقال در ترم آینده ، در مقطع کارشناسی ،جهت ثبت درخواست مهمانی یا انتقال به سایت www.msrt.ir مراجعه و در قسمت (پیوندهای مفید) گزینه اداره کل امور دانشجویان داخل را انتخاب نموده سپس وارد سامانه خدمات آموزشی شده و در نهایت گزینه درخواست مهمانی یا انتقال را تکمیل نمائید. قابل ذکر است زمان درخواست میهمانی یا انتقال از تاریخ 31/1/90 لغایت 31/2/90 می باشد.
دفعات مشاهده: 4361 بار |
دفعات چاپ: 1046 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 82 بار |
0 نظر