همایش دانشپذیران مرکز آموزش الکترونیکی

AWT IMAGE

  همایش دانشپذیران مرکز آموزش الکترونیکی سال تحصیلی جدید، 7 و 8 شهریور در سه بخش برای دانشپذیران مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار شد.

  این همایش برای متقاضیان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (گرایش مخابرات امن) و مهندسی شیمی (گرایش فرآیندهای جداسازی و طراحی شبیه‌سازی و کنترل فرآیند) با حضور به ترتیب 480 و 520 متقاضی، روز پنج‌شنبه مورخ 7/6/87 در آمفی‌تئاتر شهید بهرامی و برای دانشپذیران کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت اجرایی با حضور 930 متقاضی روز جمعه 8/6/87 در آمفی‌تئاتر دانشکده مهندسی راه‌آهن برگزار شد.

  در هر بخش از این مراسم دکتر دکامین (مدیر اجرایی مرکز آموزش الکترونیکی) به معرفی اولیه مرکز پرداخت و دکتر هادیان (معاون آموزشی دانشگاه) با ذکر تاریخچه مختصری از فعالیت‌های آموزشی، توانمندی‌های آموزشی دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه تحصیلات تکمیلی را برشمرد. در ادامه، دکتر ماکویی (معاون آموزشی مرکز)،راهکارهای موفقیت و موانع موجود برای ادامه تحصیل به روش الکترونیکی را بررسی کرد و نیز به همراه دکتر عبداللهی، دو رشته مهندسی صنایع و فناوری اطلاعات را معرفی کردند. همچنین در بخش کارشناسی‌ارشد، دو رشته مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندسی شیمی توسط مدیران گروههای مربوط، دکتر جاهد مطلق و دکتر بهزادی، معرفی شد.

  در هر بخش این مراسم، ویژگی‌ها و قابلیت‌های سامانه مدیریت آموزش مرکز توسط مهندسی سینایی و ویژگی‌ها و قابلیت‌های کلاس مجازی توسط مهندس ملک‌سیر معرفی شد و مهندس رستمی نیز به معرفی واحد پژوهش و طراحی آموزشی مرکز پرداخت. در پایان هر بخش، مسئولان مرکز، مدیران گروهها و استادان مربوط به سوالات حضار پاسخ دادند.

AWT IMAGE


دفعات مشاهده: 7364 بار   |   دفعات چاپ: 2573 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 206 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

  تمامی حقوق برای دانشگاه علم و صنعت ایران محفوظ است.