برگشت به دانشگاه علم و صنعت ایران
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره ما::
اخبار و اطلاعیه ها::
بیمه::
وام::
مسافرت ها::
تعاونی::
امکانات دانشگاه::
بهداشت و سلامت::
تصاویر::
گوناگون::
ارتباط با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: تشکیل صندوق جبران خسارت به آسیب دیدگان علم و صنعتی جنگ رمضان ::
 | تاریخ ارسال: 1405/1/15 | 
تشکیل صندوق جبران خسارت به آسیب دیدگان علم و صنعتی جنگ رمضان
روابط عمومی دانشگاه اعلام کرد:
به پیشنهاد جمعی از همکاران دانشگاه و موافقت هیات رئیسه دانشگاه علم و صنعت ایران، مقرر شد صندوقی با هدف جبران بخشی از خسارت‌های مبتلا به همکاران، ناشی از جنگ رمضان با کمک‌های مادی دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ایران تشکیل شود.
منابع مالی این صندوق از محل مشارکت داوطلبانه کلیه همکاران دانشگاهی (اعضای هیأت علمی، کارمندان، دانشجویان، بازنشستگان، فارغ‌التحصیلان و ...) تأمین خواهد شد.
همکاران محترم می‌توانند از طریق فرم مربوطه در سامانه erp.iust.ac.ir و مطابق فلوچارت زیر، موافقت خود را برای اختصاص یک تا هفت روز از حقوق فروردین‌ماه ۱۴۰۵ اعلام کنند.
همچنین کمک‌های سایر دانشگاهیان از طریق واریزبه حساب "سایر منابع دانشگاه" نزد بانک مرکزی، به شماره‌ شبا (IR۳۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۷۵۷۳۸۱۶۵۸۱۲) تعیین‌شده برای دریافت کمک‌های مردمی امکان‌پذیراست.
لازم به ذکر است اعضای هیات رئیسه دانشگاه نیز جهت مشارکت در این امر حمایت‌گرایانه، یک هفته حقوق فروردین خود را به این امر اختصاص داده‌اند.
دفعات مشاهده: 396 بار   |   دفعات چاپ: 94 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4741