برگشت به دانشگاه علم و صنعت ایران
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره ما::
اخبار و اطلاعیه ها::
بیمه::
وام::
مسافرت ها::
تعاونی::
امکانات دانشگاه::
بهداشت و سلامت::
تصاویر::
گوناگون::
ارتباط با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: مجمع عمومی انتخابات کانون بازنشستگان دانشگاه برگزار شد. ::
 | تاریخ ارسال: 1404/11/27 | 
مجمع عمومی انتخابات کانون بازنشستگان دانشگاه برگزار شد.
مجمع عمومی عادی فوق العاده نوبت دوم جهت انتخاب هیات مدیره و بازرس روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۴/۱۱/۲۶ ساعت ۹ صبح با همکاری اداره امور رفاهی دانشگاه در سالن آمفی تئاتر شهید بهرامی برگزار شد.
در این جلسه مباحث مرتبط با مشکلات و دغدغه‌های موجود در حوزه رفاهی و معیشتی بازنشستگان مورد بررسی قرار گرفت. در پایان جلسه، رأی‌گیری برای انتخاب هیئت‌مدیره و بازرس کانون انجام شد.
گفتنی است با اعلام استانداری بدلیل به حد نصاب نرسیدن حاضران، مقرر گردید مجمع عمومی نوبت سوم در تاریخ ۱۲ اسفند ماه در همان ساعت و محل برگزار گردد.
دفعات مشاهده: 584 بار   |   دفعات چاپ: 121 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4741