مجمع عمومی انتخابات کانون بازنشستگان دانشگاه برگزار شد.
مجمع عمومی عادی فوق العاده نوبت دوم جهت انتخاب هیات مدیره و بازرس روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۴/۱۱/۲۶ ساعت ۹ صبح با همکاری اداره امور رفاهی دانشگاه در سالن آمفی تئاتر شهید بهرامی برگزار شد.
در این جلسه مباحث مرتبط با مشکلات و دغدغههای موجود در حوزه رفاهی و معیشتی بازنشستگان مورد بررسی قرار گرفت. در پایان جلسه، رأیگیری برای انتخاب هیئتمدیره و بازرس کانون انجام شد.
گفتنی است با اعلام استانداری بدلیل به حد نصاب نرسیدن حاضران، مقرر گردید مجمع عمومی نوبت سوم در تاریخ ۱۲ اسفند ماه در همان ساعت و محل برگزار گردد. |