[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
فرآیندهای کاری::
بروشور و کاتالوگ ها::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
اخبار ویژه ورودی های 1403::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
تور مجازی::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۴۰۴

خبرنامه شماره ۴۰۳

خبرنامه شماره ۴۰۲

خبرنامه شماره ۴۰۱

خبرنامه شماره ۴۰۰

خبرنامه شماره ۳۹۹

خبرنامه شماره ۳۹۸

خبرنامه شماره ۳۹۷

خبرنامه شماره ۳۹۶

خبرنامه شماره ۳۹۵

خبرنامه شماره ۳۹۴

خبرنامه شماره ۳۹۳

خبرنامه شماره ۳۹۲

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
آرشیو خبرنامه آموزش عالی
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دفاعیه دکتری در دانشکده مهندسی صنایع ::
 | تاریخ ارسال: 1402/9/28 | 
دفاعیه دکتری در دانشکده مهندسی صنایع
رضا رشید (دانشجوی دکتری رشته مهندسی صنایع) ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲، از رساله دکتری خود با عنوان «ارائه مدلی پایدار برای مسأله‌ مکان‌یابی-مسیریابی احتمالی میکروهاب‌های متحرک با برداشت و تحویل‌دهی» دفاع خواهد نمود.
چکیده این رساله که به راهنمایی دکتر ابراهیم تیموری انجام شده، به شرح زیر است. ضمنا این جلسه دفاعیه  ساعت ۱۳ در کلاس ۲۰۸ ( طبقه دوم دانشکده صنایع) برگزار می‌شود.

چکیده:
بهبود سیستم‌‏های توزیع به‏ عنوان جزئی جدایی‌ناپذیر از سیستم‌‏های لجستیکی، به عنوان یکی از عنصرهای توسعه و رشد زنجیره‌‏های تأمین محسوب می‌‏شود. یکی از راهکارهای ارائه شده در این حوزه بهره‌‏گیری از میکروهاب‏‌های متحرک (از جمله کامیون‌های مجهز به پهبادها) می‌‏باشد تا به نوعی از ظرفیت وسائل نقلیه با ظرفیت بالا و کیفیت و هزینه‌های اندک خدمت‌رسانی وسائل نقلیه کوچکتر به صورت همزمان بهره گرفته شود.
تحقیق حاضر نیز به منظور ارتقای کارایی حمل و نقل کالا توسط سیستم‌‏های مبتنی بر کامیون و پهباد، با تمرکز بر زمان خدمت‌رسانی به مشتریان و همچنین شاخص‌‏های پایداری (اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی)، چندین مدل‏ ریاضی خطی برای مسائل الف- مسیریابی کامیون و پهباد با زمان حمل و انتشار گاز‏های گل‌خانه‌‏ای وابسته به زمان، ب- مسیریابی ترکیبی کامیون و پهباد با لحاظ احتمال حضور مشتریان و پ- برداشت و تحویل‏‌دهی با درآمد در سیستم دو سطحی کامیون و پهباد و پ- برداشت و تحویل‏‌دهی با درآمد در سیستم ‏مبتنی بر میکروهاب‏‌های متحرک، ارائه شده است. در این خصوص، در مسائل چند هدفه، از رویکرد تابع هدف وزنی بهره جسته شده است. از آنجا که روش‏های حل دقیق قادر به حل مسائل یاد شده در ابعاد واقعی و بزرگ نمی‌‏باشند، در این تحقیق همچنین از یک الگوریتم ترکیبی جستجوی همسایگی متغیر و همچنین یک الگوریتم شاخه و کران برای حل مسائل بهره جسته شده است.
در نهایت با استفاده از ارزیابی مدل‏‌های پیشنهادی با استفاده از داده‌‏های مطالعه موردی و همچنین ساخت داده‌‏های نزدیک به واقع مدل‏های پیشنهادی مورد ارزیابی قرار گرفتند که از نتایج آن می‏‌توان به بالاتر بودن کارایی سیستم‌‏های مبتنی بر کامیون و پهباد به نسبت سیستم‌‏های حمل و نقل مبتنی بر صرفاً وسائل حمل و نقل زمینی اشاره داشت.

کلیدواژه‌ها: مسیریابی احتمالی وسائل نقلیه، برداشت و تحویل‏دهی، میکروهاب‏ متحرک، پایداری، مکانیابی-مسیریابی، مسیریابی با درآمد
نشانی الکترونیکی دانشجو: za.rashid۶۹gmail.com

 
دفعات مشاهده: 1073 بار   |   دفعات چاپ: 181 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 4665