[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
فرآیندهای کاری::
بروشور ها و کاتالوگ های تولیدی توسط اداره روابط عمومی::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
اخبار ویژه ورودی های جدید1402::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
تور مجازی::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۳۹۵

خبرنامه شماره ۳۹۴

خبرنامه شماره ۳۹۳

خبرنامه شماره ۳۹۲

خبرنامه شماره ۳۹۱

خبرنامه شماره ۳۹۰

خبرنامه شماره ۳۸۹

خبرنامه شماره ۳۸۸

خبرنامه شماره ۳۸۷

خبرنامه شماره ۳۸۶

خبرنامه شماره ۳۸۵

خبرنامه شماره ۳۸۴

خبرنامه شماره ۳۸۳

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
آرشیو خبرنامه آموزش عالی
..
حدیث از حضرت علی(ع)
مَن جاءَتهُ مَنِیَّتُهُ وهُوَ یَطلُبُ العِلمَ فبَینَهُ وبَینَ الأنبیاءِ دَرَجَهٌ؛
هر کس در حال طلب دانش مرگش فرا رسد ، میان او و پیامبران تنها یک درجه تفاوت باشد .
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: رئیس سازمان صدا و سیما در دانشگاه علم و صنعت ایران تأکید کرد: تقویت تعامل با حوزه دانشگاه در راستای ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه ملی ::
 | تاریخ ارسال: 1402/9/21 | 
رئیس سازمان صدا و سیما در دانشگاه علم و صنعت ایران تأکید کرد:
تقویت تعامل با حوزه دانشگاه در راستای ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه ملی



دکتر جبلی (رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)، روز دوشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ در جشنواره پژوهش و فناوری و آیین تجلیل از نام‌آوران، پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاه سخنرانی کرد.
رئیس رسانه ملی در سخنان خود ضمن تبریک هفته پژوهش، همکاری رسانه ملی با حوزه دانشگاه را مصداق بارز پیوند علم و صنعت در ایران که چشم‌انداز روشنی پیش رو دارد دانست و گفت: امروزه شاهد سرعت بالای پیشرفت فناوری در صنعت رسانه هستیم که یک نیاز اساسی تولید آثار نمایشی ویژه به شمار می‌رود.
وی افزود: تولید آثار ویژه در نوع خود هزینه‌بر و مستلزم صرف زمان بسیارند. به همین خاطر است که برنامه‌سازان از تولید چنین آثاری خودداری می‌کنند و ترجیح می‌دهند به سمت تولیدات سبک‌تر با هزینه کمتر بروند که آفتی برای تولیدات فاخر است.
دکتر جبلی به آثار موفق ویژه تولید شده در سینما و تلویزیون از جمله امام علی(ع)، مختارنامه، مریم مقدس و یوسف پیامبر که همچنان پرمخاطب هستند اشاره کرد و گفت: مجموعه‌های نمایشی مرتبط با تاریخ کهن چه در حوزه دینی و چه غیر دینی معمولا در ردیف تولیدات عظیم صداوسیما قرار می‌گیرند که می‌توان با بهره‌گیری از فناوری‌های روز ساخت آنها را تسریع کرد. وی افزود: هم‌اکنون دو طرح عظیم سلمان فارسی و حضرت موسی را در دست تولید داریم؛ مجموعه‌های نمایشی که تولید هرکدام از آنها حداقل ۱۰ سال طول می‌کشد و هزینه‌های سرسام‌آوری دارد.

 

رئیس رسانه ملی افزود: به منظور برطرف کردن موانع و سرعت دادن به تولید و به صرفه کردن آن نیازمند همکاری، هم‌افزایی و تعامل با دانشگاه هستیم. یکی از مصادیق این تعامل در حوزه پویانمایی به ظهور و بروز رسیده است و معاونت توسعه فناوری رسانه ملی در همکاری با حوزه دانشگاه درقالب طرح شهید احمدی روشن، تولید انبوه محتوای پویانمایی را دنبال می‌کند و ارتباط نزدیکی با پژوهشگران داشته است به گونه‌ای که امروز در آستانه رونمایی از این توافق به عنوان نماد روشن همکاری میان رسانه و دانشگاه هستیم.
دکتر جبلی همچنین به فراهم شدن امکان تبلیغ نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در رسانه ملی بر اساس قانون جدید انتخابات برای نخستین بار اشاره کرد و گفت: در انتخابات پیش رو، راه‌اندازی ۲۰۰ فرستنده به تعداد حوزه‌های انتخابیه را خواهیم داشت که در نوع خود اقدامی‌بی سابقه و نقطه عطفی در تاریخ برگزاری انتخابات و همچنین حوزه فنی رسانه ملی خواهد بود که طی هفت روز هزاران نامزد انتخابات بتوانند از طریق شبکه‌های بومی در ۲۰۰ نقطه کشور با مردم سخن بگویند و برنامه‌هایشان را اعلام کنند.
رئیس رسانه ملی افزود: طراحی داخلی، تأمین تجهیزات و اعتماد به‌نفس و شجاعت برای ورود به این عرصه از ویژگی‌های برجسته اجرای این طرح بزرگ ملی برای افزایش مشارکت در انتخابات است که البته فراهم کردن بستر و سامانه‌ای برای بارگذاری ویدئوهای نامزدها در این حجم گسترده یک چالش محسوب می‌شد که به عنوان مسئله مطرح و به دانشگاه سفارش داده شد و به نتیجه رسید و ما به عنوان یکی از نمادهای تعامل حوزه صنعت و دانش در انتخابات آتی از آن یاد خواهیم کرد.

 

رئیس سازمان صداوسیما با تاکید بر اینکه چاره‌ای جز تعامل تنگاتنگ با دانشگاه برای پیشرفت و ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه ملی نداریم گفت: با شرکت‌های دانش‌بنیان توانمندی طرف قرارداد هستیم که جای افتخار برای بنده، همکارانم و در نهایت کشور دارد و امید است در سایر حوزه‌های مورد نیاز این تعامل و هم افزایی روزافزون شود.
گفتنی است در آیین تجلیل از نام‌آوران، پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاه، «نشان علم و صنعت» به رئیس سازمان صداوسیما به عنوان «مدیر برگزیده در تعاملات سازمانی پایدار با دانشگاه» اهدا شد.


 
دفعات مشاهده: 674 بار   |   دفعات چاپ: 101 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4652