تشکیلات: 1- همکاری در طراحی ساختار تشکیلاتی و برآورد نیازهای سازمان 2- بررسی و تنظیم شرح وظایف پستهای سازمانی 3- همکاری در بررسی نحوه اداره پستهای سازمانی دانشگاه 4- همکاری در تهیه و تنظیم نمودار سازمانی وضعیت مطلوب دانشگاه 5- همکاری در تنظیم سازمان تفصیلی دانشگاه 6- مکاتبه با سازمانهای ذیربط در خصوص تغییرات مورد نیاز 7- جمع آوری اطلاعات در مورد وظایف و مسئولیتهای شاغلین پستهای سازمانی 8- تنظیم شرح وظایف و پستهای سازمانی در فرمتهای نمونه 9- مطالعه و بررسی درخواستهای واحدهای سازمانی در مورد تغییر حذف و یا ایجاد پستهای سازمانی 10- انجام سایر وظایف محوله روشها: 1- گردآوری اطلاعات مورد نیاز در مورد نحوهگردش کارها از مجریان اصلی مراحل کار 2- مکاتبه با واحدهای مختلف در خصوص جمع آوری اطلاعات مربوط به وظایف افراد 3- ترسیم نمودار جریان کار براساس وضع موجود 4- همکاری در بررسی نحوه تأمین پستهای سازمانی دانشگاه 5- جمع آوری اطلاعات مربوط به وظایف افراد و مسئولیتهای شاغلین پستهای سازمانی 6- بررسی و تنظیم شرح وظایف پستهای سازمانی واحدهای تابعه 7- تهیه سازمان تفصیلی برای واحدهای ایجاد شده در دانشگاه 8- تهیه و تنظیم گزارشهای لازم جهت ارائه به مدیریت دانشگاه یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جهت اتخاذ تصمیمات نهائی 9- همکاری در تهیه و تنطیم نمودار سازمانی آینده دانشگاه با توجه به قانون برنامه و دستورالعمل های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشو ر 10- انجام سایر وظایف و امور مربوط بازگشت < |