قابل توجه داوطلبان مصاحبه تخصصی دوره دکتری ۱۴۰۰
داوطلـبان گرامی ضمن تبریک قبولی در مرحله اول آزمون دکتری مهندسی مکانیک سال ۱۴۰۰ به اطلاع میرساند مصاحبه تخصصی دانشکده مهندسی مکانیک در گرایشهای مختلف این دانشکده (تبدیل انرژی، طراحی کاربردی- دینامیک کنترل و ارتعاشات، طراحی کاربردی- مکانیک جامدات، ساخت و تولید، هوافضا) مورخ ۲۲ الی۲۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. روز و ساعت دقیق مصاحبه ها به تفکیک گرایش ها و جدول زمانبندی دقیق برای هر متقاضی متعاقباً اعلام خواهدشد. داوطلبان پذیرفته شده در مرحله مصاحبه تخصصی جهت انجام مصاحبه اختصاصی (که به صورت حضوری خواهد بود) بلافاصله بعد از مصاحبه اولیه دعوت خواهند شد.
- با توجه به برگزاری مصاحبه در دانشگاههای مختلف و امکان تداخل با زمان مصاحبه سایر دانشگاهها، احتمال تغییر تاریخهای فوق وجود دارد که در اینصورت تاریخ جدید در اطلاعیه های بعدی اعلام میگردد. لذا خواهشمند است به اطلاعیه های منتشر شده در سایت دانشگاه pga.iust.ac.ir و دانشکده مهندسی مکانیک mech.iust.ac.ir توجه فرمایید.
به منظور ارسال مدارک و آمادگی برای انجام مصاحبه، توجه داوطلبان گرامی را به موارد زیر جلب مینماید:
۱- پس از اعلام نتایج آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان معرفی شده به این دانشکده جهت ارزیابی تخصصی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ (ظهر) لغایت ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ فرصت دارند مدارک و مستندات ذکر شده در انتهای این فرم را، در سامانه گلستان دانشگاه علم و صنعت ایران (ثبت نام دوره دکتری مهندسی مکانیک ۱۴۰۰) وارد نمایند.
آدرس سامانه : https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm
۲- با توجه به زمان کوتاه برای ارزیابی مدارک داوطلبان،مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه تمدید نخواهد شد. بدیهی است عدم تکمیل فرم و ارسال موارد ذکر شده به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه میباشد.
۳- صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب می باشد و در صورتیکه در هر مرحله از فرایند پذیرش داوطلب و یا حتی پس از قبولی در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده با اطلاعات واقعی مغایرت دارد مطابق با قوانین برخورد خواهد شد و پذیرش داوطلب لغو می گردد.
۴- هر داوطلب بایستی صرف نظر از نوع ورود (روزانه، نوبت دوم) هزینه جداگانه ای برای ثبت نام در هر گرایش پرداخت نماید.
۵- با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، مصاحبه تخصصی به صورت مجازی برگزار خواهد شد. لذا لازم است داوطلبان امکانات سختافزاری (میکروفون و دوربین) و نرمافزاری لازم را در اختیار داشته باشند. توضیحات تکمیلی در خصوص شیوه برگزاری جلسه و نصب نرمافزارهای ضروری متعاقبا اعلام خواهد شد. لذا خواهشمند است به اطلاعیه های بعدی منتشر شده در سایت دانشگاه pga.iust.ac.ir و دانشکده mech.iust.ac.ir توجه فرمایید.
مدارک لازم جهت ارائه در سامانه دانشگاه (ارائه اصل مدرک در مراحل بعدی ضروری می باشد.):
- فرم اطلاعات داوطلبان به صورت تکمیل شده (الزامی)
- فایل ارائه (پاورپوینت) اطلاعات داوطلبان (با فرمت pdf) به صورت تکمیل شده (الزامی)
- فرم تعهد رعایت اصول برگزاری جلسه مجازی (الزامی)
- تصویر کارت ملی و شناسنامه (الزامی)
- تصویر فرم اولویتهای انتخاب دانشگاهها در سامانه سازمان سنجش (الزامی)
- تصویر پرداخت الکترونیکی هزینه مصاحبه یا فیش واریزی (الزامی)
- مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی (مقالات، کتب، اختراعات و ...)
- تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا گواهی معدل برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد) که معدل و تاریخ فارغ التحصیلی در آن ذکر شده باشد به همراه ریز نمرات (درصورتی که مدرک، کارشناسی ناپیوسته باشد ارائه تصویر مدرک کاردانی نیز الزامی میباشد).
- تصویر صورتجلسه دفاع کارشناسی ارشد (در صورت دفاع)
- تصویر مدرک زبان معتبر.
- گواهی در خصوص سوابق تدریس.
- گواهی معتبر مبنی بر داشتن شرایط استفاده از سهمیه قبول شده (ویژه مربیان، رزمندگان و ایثارگران)
در توضیح بند ۷، ارائه مدارک زیر در سامانه الزامیست:
الف) صفحه اول مقالات مجلات که به چاپ نهایی رسیده و کنفرانس های برگزار شده.(لطفا از بارگذاری مقالات ارسال شده برای داوری یا در مرحله بازنگری خودداری شود.)
ب) تصویر جلد و شناسنامه کتاب های تالیف و ترجمه شده.
فایل های مورد نیاز
توجه: نام کاربری بهصورت شماره داوطلبی+۰۵۹۰۰ (بدون فاصله) و رمز ورود کد ملی (بدون صفر ابتدایی) میباشد (بهعنوان مثال نام کاربری داوطلبی با شماره ۱۲۳۴۵۶ میشود: ۰۵۹۰۰۱۲۳۴۵۶) |