کاربران گرامی،
بدینوسیله راه های کسب اطلاعات و پیگیری سوالات و مشکلات در خصوص سیستم LMS دوره های حضوری معرفی می گردد:
1- سیستم LMS دورههای روزانه:
(برای ورود به سیستم LMS دوره های روازنه)
http://lms.iust.ac.ir
2- کانال تلگرامی پشتیبانی سیستم LMS:
(برای دسترسی به آخرین اخبار، اطلاعیه ها و مطالب و فیلم های آموزشی)

IUST_Virtual_Classes
3- گروه تلگرامی پشتیبانی سیستم LMS:
(محلی برای بحث و تبادل نظر کاربران)
https://t.me/joinchat/Mv3csxq0ig9PKCVVqNkG0w
4- ارتباط با مدیر کانال تلگرامی پشتیبانی سیستم LMS:
(برای طرح هر گونه سوال و مشکل)

IUST_Virtual_Classes_Admin
5- ایمیل پشتیبانی از سیستم LMS:
(درخواست کمک مدرس و یا سایر درخواست ها)
lms

iust.ac.ir
6- سیستم پشتیبانی مرکز فاوا:
(برای ثبت تیکت برای هر گونه مشکل در زمینه سیستم LMS، اکانت یا بقیه موارد)
http://support.iust.ac.ir
7- کارشناسان آموزشی دانشکده:
(هر گونه سوال و مشکل آموزشی را ابتدا با کارشناسان آموزشی دانشکده مطرح بفرمایید.)
8- کارشناسان کامپیوتر دانشکده:
(برای کمک گرفتن در صورت وجود هر گونه مشکل فنی از جمله فعال کردن میکروفن یا بلندگوها)
9- شماره تلفن پشتیبانی سیستم LMS برای کلیه کاربران:
(برای طرح هر گونه سوال و مشکل؛ ساعت پاسخگویی: 8:00 تا 13:00)
77240590
10- شماره تلفن پشتیبانی سیستم LMS فقط برای کارشناسان دانشکده ها:
(برای طرح هر گونه سوال و مشکل فقط توسط کارشناسان دانشکده ها؛ ساعت پاسخگویی: 8:00 تا 13:00)
77208116
11- شماره تلفن پشتیبانی فاوا برای مشکلات اکانت LMS:
(ساعت پاسخگویی: 8:00 تا 15:00)
73225959
با احترام
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه