اطلاعات و پیگیری سوالات و مشکلات در خصوص سیستم LMS اطلاعات و پیگیری سوالات و مشکلات در خصوص سیستم LMS

 | تاریخ ارسال: 1398/12/13 | 
کاربران گرامی،

بدینوسیله راه های کسب اطلاعات و پیگیری سوالات و مشکلات در خصوص سیستم LMS دوره های حضوری معرفی می گردد:


1- سیستم LMS  دوره‌های روزانه:
(برای ورود به سیستم LMS دوره های روازنه)
http://lms.iust.ac.ir
2- کانال تلگرامی پشتیبانی سیستم LMS: 
(برای دسترسی به آخرین اخبار، اطلاعیه ها و مطالب و فیلم های آموزشی)
IUST_Virtual_Classes
3- گروه تلگرامی پشتیبانی سیستم LMS:
(محلی برای بحث و تبادل نظر کاربران)
https://t.me/joinchat/Mv3csxq0ig9PKCVVqNkG0w
4- ارتباط با مدیر کانال تلگرامی پشتیبانی سیستم LMS:
(برای طرح هر گونه سوال و مشکل)
IUST_Virtual_Classes_Admin
5- ایمیل پشتیبانی از سیستم LMS:
(درخواست کمک مدرس و یا سایر درخواست ها)
lmsiust.ac.ir
6- سیستم پشتیبانی مرکز فاوا:
(برای ثبت تیکت برای هر گونه مشکل در زمینه سیستم LMS، اکانت یا بقیه موارد)
 http://support.iust.ac.ir
7- کارشناسان آموزشی دانشکده: 
(هر گونه سوال و مشکل آموزشی را ابتدا با کارشناسان آموزشی دانشکده مطرح بفرمایید.)

8- کارشناسان کامپیوتر دانشکده: 
(برای کمک گرفتن در صورت وجود هر گونه مشکل فنی از جمله فعال کردن میکروفن یا بلندگوها) 

9- شماره تلفن پشتیبانی سیستم LMS برای کلیه کاربران: 
(برای طرح هر گونه سوال و مشکل؛ ساعت پاسخگویی: 8:00 تا 13:00)
77240590 
10- شماره تلفن پشتیبانی سیستم LMS فقط برای کارشناسان دانشکده ها: 
(برای طرح هر گونه سوال و مشکل فقط توسط کارشناسان دانشکده ها؛ ساعت پاسخگویی: 8:00 تا 13:00)
77208116
11- شماره تلفن پشتیبانی فاوا برای مشکلات اکانت LMS: 
(ساعت پاسخگویی: 8:00 تا 15:00)
73225959

با احترام 
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه

دفعات مشاهده: 3577 بار   |   دفعات چاپ: 387 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر