بسمه تعالی
قابل توجه متقاضیان محترم پذیرش در مقطع دکتری تخصصی دانشکده مهندسی پیشرفت
لطفآ کلیه مستندات و مدارک آموزشی پژوهشی را به ترتیب زیر تهیه و در سیستم گلستان دانشگاه علم و صنعت تا تاریخ 21/3/97 بارگذاری نمائید.
زمانبندی حضور برای مصاحبه:
توضیح: پس از دریافت پرونده، زمانبندی دقیق مصاحبه، از همین طریق، به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
-شکل شماره 1 مقالات علمی پژوهشی
-شکل شماره 2 مقالات ISI
-شکل شماره 3 مقالات SCOPUS
-شکل شماره 4 مقالات ISC فعلی
-شکل شماره 5 مقالات ISC قبلی
-شکل شماره 6 مقالات کنفرانسی نمایه شده در ISC
-شکل شماره 7 ضریب تاثیر و عدم حضور در بلک لیست وزارت علوم
ب- مدارک و مستندات مورد نیاز و اولویت قرار گرفتن هر یک در سیستم گلستان
لطفا از درج مواردی خارج از دسته بندی خواسته شده یا از درج مقالات اکسپت نشده پرهیز نمایید.
۱-رزومه متقاضیان و کارنامه آزمون کتبی دکترا ( در روز مصاحبه حضوری همراه آورده شود )
۱-۱ -ارائه رزومه متقاضی در ۵ نسخه پرینت شده
2-1 درج تصویری از کارنامه متقاضی در آزمون سراسری به نحوی که رتبه فرد و اولویت های انتخاب متقاضی در بین دانشگاه ها مشخص شده باشد. (تصویر رشته محل های انتخابی)
3-1 فرم شماره یک در 5 نسخه پرینت شده
4-1 توصیه نامه از دو نفر اساتید(ترجیحاً راهنما و مشاور) در فرم مخصوص توصیه نامه در پاکت دربسته
2 - مدارک هویتی و شناسنامه ای
1-2: تصویری از کلیه صفحات شناسنامه (اصل شناسنامه روز مصاحبه به همراه آورده شود).
2-2 تصویر کارت ملی (اصل کارت ملی روز مصاحبه به همراه آورده شود).
۳- قسمت مدارک تحصیلی-شغلی
1-3 تصویر مدرک ( کارشناسی ارشد ) یا گواهی فراغت از تحصیل تا شهریور ۹7 برای شاغلین به تحصیل به همراه ریز نمرات
2-3 تصویر مدرک کارشناسی به همراه ریز نمرات
3-3 تصویر آخرین حکم استخدامی هیئت علمی مربی در دانشگاه های وابسته به وزارت علوم برای استفاده از سهمیه مربی
4-3 مستندات ایثارگری برای متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگری(اصل روز مصاحبه به همراه آورده شود)
۴- مقالات پذیرش شده یا چاپ شده:
1-4 مقالات علمی پژوهشی یا علمی ترویجی همراه با تصویری از یک صفحه از آخرین فهرست نشریات علمی دارای اعتبار که نام نشریه در آن آمده است. لطفاً نام نشریه، هایلایت شده و این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. -شکل شماره 1
2-4 مقالات ISI (همراه با تصویری از وضعیت نشریه در آدرس
http://mjl.clarivate.com/ که در این تصویر، coverage هم مشخص باشد. این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید.) -شکل شماره 2
3-4 مقالات scopus (همراه با تصویری از وضعیت نشریه در آدرس scimagojr.com که در این نسخه رنک ژورنال مشخص باشد (Q?) این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. -شکل شماره 3
4-4 مقالاتISC ( همراه با تصویری از وضعیت نشریه در آدرس ISC.GOV.IR به صورت هایلایت شده. این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید.) -شکل شماره 4
تبصره 1 : چنانچه مقالهای در زمان اکسپت یا چاپ دارای نمایه ISC معتبر بوده است و اکنون از لیست مربوطه خارج شده است لطفاً تصویر مربوطه را از قسمت نشریات فاقد نمایه ISC انتخاب و هایلایت نمایید. این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. -شکل شماره 5
تبصره 2 : لطفاً از درج مقالاتی که نگارش شده اما مورد تایید نشریه ای قرار نگرفته خودداری نمایید.
تبصره 3 : چنانچه مقاله فقط دارای پذیرش می باشد، تصویری از تاییدیه پذیرش مقاله را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید.
5-4 : مقالات کنفرانسی یا همایشی همراه با تاییدیه کنفرانس و بروشور کنفرانس که در آن نام فرد یا افراد ارائه دهنده مقاله، نوع ارائه (پوستری / شفاهی ) نوع کنفرانس و همایش ( بین المللی داخلی / خارجی ، ملی، استانی ) نام مرکز یا دانشگاه برگزار کننده مشخص باشد. این تصاویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. شکل شماره 6
حتما مقالات کنفرانسی نمایه شده در ISCبه آدرس (http://mcl.isc.gov.ir/confirmedConferences.aspx) مانند نمونه شکل شماره 6 تهیه و هایلایت گردد. این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. همچنین چنانچه مقاله در سیویلیکا (https://www.civilica.com/ConfListing.html) نمایه شده باشد، تصویر کنفرانس در این سایت را در ابتدای مقاله قرار دهید.
6-4 جهت تعیین ضریب تاثیر و نیز عدم حضور در جورنال در لیست سیاه وزارتین ، لطفا تصویر شماره 7 را تهیه نمایید - شکل شماره 7 . این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. مطابق تصویر، از این آدرس استفاده فرمایید. http://impactfactor.ir/
5- کتاب و پایان نامه:
1-5 تالیف کتاب: درج تصویری از جلد، پشت جلد، شناسنامه کتاب و فهرست کتاب به نحوی که نویسنده / نویسندگان، ناشر و سال نشر مشخص باشد. ( اصل کتاب را روز مصاحبه به همراه بیاورید).
2-5 : ترجمه کتاب : درج تصویری از جلد، پشت جلد، شناسنامه کتاب و فهرست کتاب به نحوی که نام مترجم/ مترجمین، نویسنده/ نویسندگان، ناشر ، سال نشر، عنوان کتاب اصلی و سال انتشار مشخص باشد. (اصل کتاب روز مصاحبه همراه باشد.)
3-5 : پایان نامه : درج تصویری از جلد پایان نامه و صفحه تاییدیه اساتید به نحویکه نام دانشگاه، نام دانشجو، نام اساتید محترم راهنما ، مشاور، داور مشخص باشد. ( اصل پایان نامه روز مصاحبه به همراه باشد).
۶- سایر موارد پژوهشی:
1-6 گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران
2-6 برگزیدگی در جشنواره علمی معتبر
7-مدارک آموزشی:
1-7 گواهی معدل فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و برای شاغلین به تحصیل گواهی معدل تاکنون
2-7 گواهی فراغت از تحصیل تا شهریورماه ۱۳۹7 برای شاغلین به تحصیل کارشناسی ارشد
3-7 گواهی تعیین نوع تحصیل کارشناسی ارشد (روزانه/ شبانه /پردیس /مجازی)
4-7 لیست ریز نمرات کارشناسی ارشد مورد تایید دانشگاه محل تحصیل
5-7 تعداد نیمسال های تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد مورد تایید دانشگاه محل تحصیل
6-7 گواهی معدل فارغ التحصیلان کارشناسی مورد تایید دانشگاه محل تحصیل
7-7 گواهی تعیین نوع تحصیل (روزانه /شبانه /پردیس/ مجازی)
8-7 لیست ریز نمرات کارشناسی مورد تایید دانشگاه محل تحصیل
9-7 تعداد نیم سال های تحصیلی در دوره کارشناسی مورد تایید دانشگاه محل تحصیل
10-7 مدرک زبان معتبر، به نحوی که نوع مدرک، نمره و امتیاز، زمان معتبر بودن مدرک مشخص باشد(TOEFL-IELTS-MSRT-MCHE)