کتاب مدیریت تجربه ی مشتریان به قلم دکتر علی بنیادی نائینی، منتشر شد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱/۱۹ | 
کتاب مدیریت تجربه ی مشتریان به قلم دکتر علی بنیادی نائینی، منتشر شد. این کتاب در زمینه مدیریت تجربه مشتریان می باشد که پس از انجام چندین پروڗه صنعتی با شرکتهای معظم و معتبر به رشته تحریر در آمده و جزو اولین کتابهای نگارش شده در این حوزه در داخل کشور می باشد و توسط سازمان مدیریت صنعتی چاپ شده است.

دفعات مشاهده: ۶۵۳۲ بار   |   دفعات چاپ: ۷۶۷ بار   |   دفعات ارسال به دیگران: ۰ بار   |   ۰ نظر