کتاب مدیریت تجربه ی مشتریان به قلم دکتر علی بنیادی نائینی، منتشر شد
| تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱/۱۹ |
کتاب مدیریت تجربه ی مشتریان به قلم دکتر علی بنیادی نائینی، منتشر شد. این کتاب در زمینه مدیریت تجربه مشتریان می باشد که پس از انجام چندین پروڗه صنعتی با شرکتهای معظم و معتبر به رشته تحریر در آمده و جزو اولین کتابهای نگارش شده در این حوزه در داخل کشور می باشد و توسط سازمان مدیریت صنعتی چاپ شده است.
دفعات مشاهده: ۶۵۳۲ بار |
دفعات چاپ: ۷۶۷ بار |
دفعات ارسال به دیگران: ۰ بار |
۰ نظر