راهنمای مراحل انتخاب استاد راهنما
| تاریخ ارسال: 1394/12/12 |
- برای انتخاب استاد راهنما، لازم است موارد زیر را انجام دهید:
- مراجعه به طبقه همکف دانشکده، اتاق 015.
- از روی لیست نصب شده بر روی دیوار اتاق، نام خود را یافته، شماره ردیف را به خاطر سپارید.
- شماره ردیف نام خود را در لیست رو میز، یافته، امضا فرمایید.
- کارت دانشجویی تان را به رویت آقای رکوعی رسانید.
- فرم شماره 1 را از ایشان تحویل بگیرید.
- پس از مذاکره با استاد راهنمای انتخابی تان و پذیرش ایشان، فرم شماره 1 را با نوشتن نام استاد و امضای دانشجو، تکمیل نموده و به استاد رهنمای انتخابی تان تحویل دهید.
- استاد محترم نیز، فرم شماره 2 را با نوشتن نام دانشجو و امضا، تکمیل نموده، و به شما تحویل نمایند.
- فرم شماره دو را با نوشتن رشته، دوره و شماره ردیف خود (که آنرا در بند دوم، در لیست دانشجویان یافته است.)، تکمیل نموده به آقای رکوعی تحویل دهید.
- شما فرآیند انتخاب استاد راهنما را با موفقیت به پایان رسانده اید. این فرآیند باید حداکثر تا تاریخ 18 اسفندماه، به پایان رسد.
-----------------------------------------------------------
به این موارد توجه فرمایید:
- ضروری است حداکثر تا پایان ترم سوم، پروپوزال خود را با راهنمایی استاد راهنما، مصوب فرمایید.
- دانشجویانی که تا پایان ترم سوم خود، پروپوزال مصوب نمی کنند، موفق به دفاع در ترم چهارم نشده و با مشکلات آموزشی مواجه می شوند.
- دانشجویی که پایان نامه ی ایشان چهار واحدی باشد، پس از پایان چهار ماه از هنگام تصویب پروپوزال، می تواند جلسه دفاع برگزار کند.
- دانشجویی که پایان نامه ی ایشان شش واحدی باشد، پس از پایان شش ماه از هنگام تصویب پروپوزال، می تواند جلسه دفاع برگزار کند.
- (تبصره ویژه دانشجویان آموزش الکترونیکی: دانشجویان آموزش الکترونیکی، بعد از انتخاب استاد راهنما، در صورت موافقت دانشکده و مرکز آموزش الکترونیک، پژوهش محور می شوند. در صورتی که دانشکده یا مرکز آموزش الکترونیک با پژوهش محور شدن دانشجوی آموزش الکترونیکی، موافقت نکند، موضوع به آن دانشجو اطلاع داده خواهد شد. دانشجویان آموزش الکترونیکی که فرآیند انتخاب استاد راهنما را با موفقیت به اتمام رسانده باشند، می توانند برای اطلاع از تصمیمات موضوع این تبصره، ضمن تماس با دانشکده ( 73228024 یا 73228010 یا mohamadkhani@iust.ac.ir) از این موضوع اطلاع حاصل کنند.)
دفعات مشاهده: 3986 بار |
دفعات چاپ: 514 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر