کنفرانس فرصتیابی بازار پروژههای بینالمللی روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 24 و 25 خرداد ماه 94 در مرکز همایشهای علامه امینی دانشگاه تهران برگزار میگردد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به آدرس http://www.pmpg.ir/index مراجعه نمایند. محورهای کنفرانس: • الزامات شرکتهای ایرانی برای حضور در بازار پروژههای بینالمللی o الزامات فنی و مهندسی و اجرایی شرکتهای ایرانی o ضرورت توانمندی مالی، حقوقی، بازرگانی، مدیریتی و منابع انسانی o ظرفیتسازی در شرکتهای ایرانی o چگونگی رقابتپذیری شرکتهای ایرانی با همتایان منطقهای o لزوم اخذ تاییدیهها، ضمانتنامهها، گارانتیها و گواهینامههای بینالمللی • ضرورت توسعه مدیریت پروژه جهت حضور در بازارهای بینالمللی o لزوم رعایت و اخذ استانداردهای بینالمللی مدیریت پروژه o مدیریت تامین و تدارکات پروژههای بینالمللی o مدیریت ریسک و مهندسی ارزش در پروژههای بینالمللی o تکنیکها و ابزارهای مدیریت پروژه • بازاریابی پروژههای بینالمللی o شناخت بازار پروژهها و شاخصهای کلیدی موفقیت در این بازار در سایر کشورها o رویکردها، چالشها و موانع گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی نوین در پروژههای فنی مهندسی o شناخت مولفههای کلان تاثیرگذار در بازاریابی بینالمللی o نقش هویت و جایگاه برند در جذب پروژه های منطقهای و جهانی o توسعه دانش، مهارت و نگرش تیمهای بازاریابی و مذاکرهکنندگان پروژههای بینالمللی o تجارب موفق کشورها در عرصه بازاریابی بینالمللی خدمات فنی مهندسی • قراردادها و پیمان های بین المللی o اهمیت مشارکتهای مدنی،J.V، کنسرسیومها و همکاریهای فیمابین شرکتهای ایرانی o قراردادهای تجاری، پیمانکاری و سرمایه گذاری BOT, BOO, Buy Back o نکات حقوقی قراردادهای بین المللی o مدیریت دعاوی و روش های حل و فصل اختلافات • چالش های ورود به بازار پروژه های بین المللی o نقش دولت در توسعه توانمندی شرکت های ایرانی پروژه محور o حمایت های فنی، اقتصادی و مالی دولت از شرکت های ایرانی o نقش نظام بانکی و مالی کشور در توسعه بازار پروژههای بینالمللی o تامین مالی بینالمللی و داخلی پروژهها o سرمایهگذاری بخش دولتی و خصوصی در پروژههای بینالمللی o نحوه ورود به مناقصات بینالمللی (شرکت در مناقصات، تضامین، گارانتیها، نحوه ثبت شرکتها، مسایل حقوقی و قراردادی) o چالشهای حقوقی، مقررات و قوانین کشورهای هدف برای حضور شرکتهای ایرانی o چالش های فرهنگی و اجتماعی کشورهای هدف o چالشهای جمعی و عمومی شرکتهای ایرانی در مناقصات منطقهای o حمل و نقل، گمرک و تعرفه ها o مالیات و بیمه o انتقال وجه و پرداختهای بین المللی (اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه بانکی و ...) o مشکلات ورود و خروج ماشین آلات و مصالح |