[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
معرفی مدیریت::
همکاران::
ادارات امور مالی::
آئین نامه ها و بخشنامه ها::
اخبار و اطلاعیه ها::
فرم ها ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
فیش حقوق

حقوق و مزایا

..
پیوندها

سازمان بازنشستگی کشوری

سازمان تأمین اجتماعی

سازمان امور مالیاتی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

سازمان بیمه خدمات درمانی

..
:: شرح وظایف اداره دریافت و پرداخت ::
 | تاریخ ارسال: 1393/10/1 | 

شرح وظایف اداره دریافت و پرداخت  

* پرداخت حقوق و مزایا، حق التدریس، اضافه کار، مأموریت و سایر پرداختهای پرسنلی ضمن کسر کسورات قانونی و بدهی های کارکنان و پرداخت آنها به سازمانها و مراجع ذیربط.
 

* انجام کلیه امور مربوط به پرداختهای حقوق و مزایای بازنشستگان و موظفین. 
 

* تهیه و تنظیم کلیه لیست های پرداخت های پرسنلی و ارائه فیش های حقوقی.
 

* صدور کلیه اسناد حسابداری دانشگاه و صدور چک های مربوطه و ارائه آنها به بانک جهت واریز به حساب افراد ذینفع.
 

* صدور اسناد وصولی در کلیه منابع اعتباری دانشگاه اعم از هزینه ای، اختصاصی، تملک دارائیها، هدایا، سایر منابع و ردیف های متمرکز.
 

* ثبت و نگهداری وجوه سپرده و مدارک تضمینی افراد حقیقی و حقوقی و استرداد آن طبق مقررات مربوطه.

دفعات مشاهده: 6540 بار   |   دفعات چاپ: 1021 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4312