  جلسه هفتگی دکترمحمدنژاد با حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی درتاریخ 3آبان93در ساعت 13دردفتر ایشان برگزار شد .درابتدای جلسه آقای مهندس فیاضی توضیحاتی را درارتباط با پایان نامه وروند انجام کار خود ارائه دادند. آقای مهندس خلفی ومهندس صفرزاده درارتباط با موضوع پروپوزال خود صحبت کردند و همچنین توضیحاتی رااز جناب دکتر محمدنژاد دریافت کردند .در پایان جلسه خانم مهندس اعلایی توضیحاتی رادر خصوص مقاله خود ارائه دادند وهمچنین توضیحاتی را درارتباط با کتاب درحال تدوین خود ارائه دادند |