دبیرخانه کنفرانس ملی مدیریت دانش، ششمین کنفرانس ملی مدیریت دانش را 6 و 7 اسفند ماه 1392 در سالن همایش های بین المللی شهید بهشتی برگزار می نماید. معرفی کنفرانس مدیریت دانش، رویکرد نظاممند خلق، دریافت، سازماندهی، دستیابی و استفاده از دانش و آموخته ها در سازمانهاست و به بهبود تصمیم گیری، انعطاف پذیری بیشتر، افزایش سود، کاهش بار کاری، افزایش بهره وری، ایجاد فرصتهای جدید کسب و کار، کاهش هزینه، سهم بازار بیشتر و بهبود انگیزه کارکنان کمک میکند. مدیریت موثر دانش سازمانها را از زیانهای ناشی از خاتمه ارتباط مدیران و کارکنان با شرکت حفظ نموده و گسترش مفاهیم کلیدی را در سطح زیر واحدهای سازمان تسهیل می نماید. در شرایط کنونی بسیاری از سازمانهای فعال در عرصه داخلی جهت استفاده از مزیتهای رقابتی حاصل از فرآیندهای دانشی، به کشف، خلق، انتشار و استفاده از دانش همت گمارده اند. دبیرخانه کنفرانس ملی مدیریت دانش با توجه به چنین دیدگاهی و همچنین رسالت ها کنفرانس، که ترویج مبحث مدیریت دانش در کشور و ایجاد فرصتی برای تبادل اندیشهها و تجارب در این حوزه گسترده و نوین مدیریتی است، همچون سالهای پیشین، اقدام به برگزاری «ششمین کنفرانس ملی مدیریت دانش»، نموده است و با توجه به نقش فعالیتها و تولیدات علمی و پژوهشی در پیشبرد همه جانبه مدیریت دانش در کسب و کارها و صنایع کشور و الزامات تحقق اقتصاد دانش بنیان، از اساتید، صاحبنظران، دانشجویان، کارشناسان، پژوهشگران و علاقمندان محترم در حوزه مدیریت دانش، درخواست میشود در صورت تمایل به ارائه مقاله یا مشارکت فردی و گروهی در این کنفرانس، پس از ثبت نام در وبسایت کنفرانس به آدرس (www.kmiran.com)، نسبت به ارسال مقالات و موارد درخواستی به دبیرخانه اقدام فرمائید. محورهای همایش دانش - استراتژی های دانش
- ارزیابی سرمایه های دانشی
- راهکارهای تولید دانش
- شناسائی، جذب و مدیریت دانش برون سازمانی
- نقشه ها و مخازن دانش
- مدیریت دانشگران سازمانی
- زنجیره های ارزشی دانش
- حافظه سازمانی
- طبقه بندی مستندسازی دانش
- سایر محورهای مرتبط
مدیریت دانش - نظریه ها و مدل های مدیریت دانش
- سیستم ها و ابزار مدیریت دانش
- طراحی، پیاده سازی و اجرای مدیریت دانش
- مدیریت دانش، ساختارها و سازوکارهای سازمانی
- مدیریت دانش، منابع انسانی و فرهنگ سازمانی
- مدل های بلوغ مدیریت دانش
- سایر محورهای مرتبط
اقتصاد دانشی - مبانی و عملکرد اقتصاد دانش محور
- مدیریت دانش و مزیت رقابتی سازمان
- راهکارهای تبدیل دانش به محصول
- مدل های تجاری دانش محور
- ساختار و مدیریت شرکت های دانش بنیان
- کسب و کارهای دانش بنیان
- سایر محورهای مرتبط
|