شروع فعالیت سایت جدید آموزش دانشگاه

AWT IMAGE

اطلاعیه مهم

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی می رساند سایت فعلی آموزش دانشگاه به آدرس: http://edu.iust.ac.ir از ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 28/2/1390 غیر فعال و نسخه جدید سیستم از ساعت 8 صبح روز شنبه، مورخ 31/2/1390 به آدرس http://golestan.iust.ac.ir فعال خواهد گردید. 
 در همین ارتباط توجه عزیزان را به نکات بسیار مهم زیر جلب می نماید:
1- کد کاربری (شناسه کاربری) هر دانشجو در سیستم جدید، همانند سیستم قدیم، همان شماره دانشجوئی باقی خواهد ماند و قابل تغییر نمی باشد.
2- کلمه عبور(گذرواژه) برای ورود به سیستم جدید برای هر دانشجو شماره شناسنامه وی قرار داده شده است.
3- برای معدودی از دانشجویان که شماره شناسنامه آنها در سیستم موجود نبوده و یا غیر معتبر تشخیص داده شده، کلمه عبور(گذرواژه) برای ورود به سیستم جدید، همان شماره دانشجوئی قرار داده شده است.
4- هر دانشجو موظف است از زمان فعال شدن سیستم جدید، در اولین فرصت ممکن به سایت جدید وارد و نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام نماید. لازم به ذکر است نسخه جدید سیستم، فقط با نرم افزار Internet Explore  قابل ورود و بهره برداری می باشد.
5- توصیه می شود هر دانشجو تا قبل از انقضاء تاریخ برقراری سیستم فعلی، در اولین فرصت ممکن یک پرینت از تعرفه نیمسال تحصیلی جاری و نمرات نیمسالهای تحصیلی گذشته تهیه و نزد خود نگه دارد. تهیه این نسخه برای مقایسه اطلاعات منتقل شده به سیستم جدید با سیستم فعلی بسیار مفید خواهد بود.
6- با وجود کنترلهای متعدد نرم افزاری و انسانی که در مرحله انتقال اطلاعات توسط مدیران و کارشناسان مسئول به عمل آمده، هر دانشجو نیز موظف است نسبت به مرور اطلاعات شخصی و تحصیلی خود در سیستم جدید و حصول اطمینان از صحت آنها اقدام نماید. بدین منظور ، هر دانشجو موظف است پس از ورود به سایت جدید، نمرات و وضعیت دروس خود در هر یک از نیمسالهای تحصیلی گذشته و تعرفه دروس خود در نیمسال تحصیلی جاری در سیستم جدید را به دقت بررسی نماید و چنانچه مغایرتی در مقایسه با سیستم قبلی مشاهده می نماید مراتب را کتبا و حد اکثر تا تاریخ 10/3/1390به امور آموزش/ تحصیلات تکمیلی دانشکده خود گزارش نماید تا بررسی و اصلاح شود.
7- دانشجویانی که به هر دلیل موفق به ورود به سایت جدید نمی شوند، موظفند جهت بررسی علت و در صورت لزوم، بازسازی کلمه عبور، به امور آموزش/ تحصیلات تکمیلی دانشکده مربوطه مراجعه نماید.
8- با توجه به اهمیت بسیار زیاد موارد فوق، مسئولیت تبعات ناشی از عدم توجه، کم توجهی و یا تاخیر در اقدامات برشمرده شده بر عهده دانشجو خواهد بود.
در همین ارتباط خاطر نشان می سازد، رسیدگی و اصلاح مواردی که بعد از 10/3/1390 از سوی دانشجو گزارش شوند مستلزم طی شدن تشریفات چند مرحله ای اداری خواهد بود و دانشگاه مسئولیتی برای جبران تبعات ناشی از طولانی شدن زمان اصلاح اطلاعات نخواهد داشت.

با آرزوی موفقیت
حوزه معاونت آموزشی دانشگاه - 21/2/1390


دفعات مشاهده: 5640 بار   |   دفعات چاپ: 1622 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 96 بار   |   1 نظر

نظرات کاربران

نظر ارسال شده توسط نام يا پست الكترونيك در تاریخ 1390/2/30
بسیار جای تاسف دارد که این خبر اصلا در صفحات اصلی قابل مشاهده نیست و تنها با جستجو مشخص شد چنین خبری وجود دارد. شماره 5 این متن با این وجود شاید توسط کم تر کسی از دانشجویان انجام شده باشد که با توجه به تجربیات قبلی احتمال به وجود امدن مشکلات عدیده باز هم وجود دارد. اساسا چرا هر 2 ترم یک بار سیستم اموزش دانشگاه عوض می شود؟ مدیریت هزینه ها با چه کسی است که این همه هزینه بیهوده چندین بار انجام می شود؟ بیت المال را اینگونه هدر ندهید.