سومین جلسه شورای عمومی دانشکده شیمی در سال جاری تاریخ 14/4/88 ، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع)و روز پدر در اطاق کنفرانس دانشکده تشکیل شد. در این جلسه ابتدا دکتر انبیاء رئیس دانشکده ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند و از اینکه امتحانات در موقع مقرر تا کنون برگزار شده است ابراز خشنودی نمودند. همچنین توضیحاتی در مورد وضعیت فضاهای فیزیکی دانشکده و تلاش های انجام شده برای بهبود این فضا در دانشگاه ارائه دادند و اظهار داشتند معیار سرانه دانشجویی دانشگاه برای محاسبه فضای مورد نیاز در هر دانشکده نمی تواند معیار مناسبی باشد. در ضمن مهندس گرشاسبی همکار جدید دانشکده، شاغل در دفتر ارتباط با صنعت را به همکاران معرفی نمودند.
دکتر تجردی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده بر اعلام نمرات پایان ترم در موعد مقرر و حضور به موقع در جلسات امتحان و مراقبت، توسط اساتید محترم تاکید کردند.
دکتر نعیمی جمال معاون پژوهشی دانشکده درخصوص آیین نامه تشویقی برای ارجاع به مقالات نمایه دار ( ISI ) اطلاعات لازم را ارائه نمودند.
جلسه مزبور ساعت /14 آغاز و در ساعت /15 با اهدای لوح تبریک به همکاران مرد دانشکده و با ذکر صلوات و قرائت فاتحه برای روح همکار فقیدمان، دکتر سید حمید جزایری خاتمه یافت. آلبوم تصاویر