
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر انبیاء عضو هیات امنای پژوهشگاه صنعت نفت شد . دکتر کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی دکتر منصور انبیاء را به عضویت در هیات امنای پژوهشگاه صنعت نفت منصوب نمود. گفتنی است دکتر دانشجو پیش از این و در حکم جداگانهای دکتر انبیاء عضو هیات علمی دانشکده شیمی را به عنوان رئیس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران منصوب نموده بود. روابط عمومی دانشگاه ضمن آرزوی توفیق در انجام وظایف، این انتصاب شایسته را به دکتر انبیاء تبریک میگوید.
|