دانشگاه علم و صنعت ایران- آخرین اخبار
برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم و روز معمار

حذف تصاویر و رنگ‌ها

 AWT IMAGE   

  مراسم بزرگداشت روز معلم و روز معمار در دانشگاه برگزار شد

 

  یکشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری، در مراسمی با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه مراسم بزرگداشت روز معلم و معمار در دانشکده معماری و شهرسازی برگزار شد.

  در این مراسم ابتدا دکتر فیضی، رئیس دانشکده معماری ضمن خیر مقدم به رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه، حضور آنان را در دانشکده معماری وشهر سازی نشانه توجه ویژه مسئولان دانشگاه به دانشکده معماری و شهرسازی دانست و در ادامه گزارش کوتاهی از عملکرد یکسال گذشته دانشکده بیان کرد.

  دکتر جبل‌عاملی نیز ضمن تبریک روز معلم و معمار به اعضای هیات علمی این دانشکده، آمادگی دانشگاه را جهت کمک به توسعه کیفی و کمی دانشکده اعلام نمود.

  در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از دکتر اسماعیل شیعه (استاد سرافراز شهرسازی)، دکتر منصور سپهری مقدم و مهندس شهمرد کنعانی مقدم (بازنشستگان دانشکده در سال جاری)، مهندس بیژن فتاحی، دکتر احسان ا... رسولی و مهندس محمد حسن محبعلی (اساتید دانشکده) و دکتر سید باقر حسینی (معاون آموزشی) تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

  همچنین رئیس دانشکده معماری به نمایندگی از طرف تمامی اعضاء هیأت علمی با اهدای لوح تقدیرو هدایا از رئیس دانشگاه و اعضاء هیأت رئیسه قدردانی کرد.

  گفتنی است به مناسبت روز معلم و معمار نمایشگاهی نیز از آثار نفیس نقاشی استاد سید ضیاءالدین جاوید در گالری دانشکده معماری و شهرسازی از تاریخ 5/2/88 تا تاریخ 16/2/88. برپا خواهد بود.

  برپایی نمایشگاهی از آثار دانشجویان از حاشیه های این مراسم در دانشکده معماری بود.

   AWT IMAGE     AWT IMAGE

نشانی مطلب در وبگاه دانشگاه علم و صنعت ایران:
http://idea.iust.ac.ir/find-1.3346.9972.fa.html
برگشت به اصل مطلب