
معرفی دو نفر از دانشجویان دانشگاه به عنوان دانشجویان نمونه کشوری در مراسم معرفی دانشجویان نمونه کشوری که سیام دی ماه درسالن نشستهای ریاست جمهوری برگزار شد، مهندس محمدرضا حسنیآهنگر و مهندس امیر یوسفلی از دانشجویان دانشگاه علم وصنعت ایران به عنوان دانشجویان برتر کشوری شناخته شدند. گفتنی است، مهندس حسنی آهنگر دانشجوی دوره دکتری مهندسی کامپیوتر میباشد که برای دومین بار به عنوان دانشجوی نمونه کشوری شناخته شد و مهندس یوسف لی نیز دانشجوی دوره کارشناسیارشد مهندسی صنایع است. 
مهندس امیر یوسفلی مهندس محمدرضا حسنیآهنگر
|