
امور دانشجویان شاهد و ایثارگر- رقیه حنفیزاده: دفتر جدید امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و واحد خدمات ویژه جانبازان، با حضور نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس و هیات رئیسه دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از مدیران دانشگاهی و مسئولان و کارکنان دفتر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر افتتاح شد. در این مراسم که روز دوشنبه مورخ 8/7/87 با شرکت دانشجویان شاهد و ایثارگر و خانواده آنان برگزار شد پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطار و صرف شام، با اهدای لوح تقدیر به دکتر انبیاء (معاون طرح و توسعه)، دکتر غفاری (معاون اداری و پشتیبانی)، مهندس حاجیزاده، عباس ذکایی و سید محمود سیدزاده از تلاشها و خدمات آنان درجهت بازسازی و افتتاح دفتر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر قدردانی به عمل آمد. سپس دفتر جدید امور دانشجویان شاهد و ایثارگر رسماً افتتاح شد و واحد خدمات ویژه جانبازان نیز گشایش یافت.
|