[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
قطب علمی" بهســــا"::
درباره مهندسی صنایع::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهش::
مرکز کامپیوتر::
دانشجویان::
اخبار دانشکده::
تقویم دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
شعار دانشگاه علم و صنعت ایران

AWT IMAGE

..
اخبار و اطلاعیه‏ های آموزشی

AWT IMAGE 

..
تقویم دروس سمینار و پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد

AWT IMAGE 

..
‌حمایت از پایان‌نامه‌ها
..
مراحل حذف اضطراری

AWT IMAGE

..
دفاعیـــه‌ ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
برنامه 8 ترمه (مقطع کارشناسی)

AWT IMAGE

..
«حمایت از کالای ایرانی»

AWT IMAGE

  

درباره‌ی سال ۹۷ سالــــی که از این لحظه آغاز می‌شود  آنچه مهم است، این است که همـــه بایــد سخت کار کننــد. بنــده در شعارهــای سالهـــا معمولاً مخــاطب را مسئولیــن قـــرار میدادم؛ امسال مخاطب، همه‌ی آحاد ملّت و از جمله مسئولین خواهند بود. مقدّمتاً عرض کنم، مسئله‌ی اقتصاد و فرهنگ و مسائل گوناگون همه مطــرح است لکـــن مسئلـــه‌ی اصلــــی مــــا امســــــال هم مسئلـــه‌ی اقتصــــاد و معیشت مردمـــــی است. همــــه باید تلاش کنند، همه باید کار کنند و محـور هم عبـــارت است از تولید ملّی؛ یعنی اگر چنانچه تولید ملّی را -با شرحـــی که ان‌شــاءالله در سخنــــرانی عــرض خواهم کرد- همـــه تعقیب کننــــد و دنبــــال‌گیـــری کننــــد، بسیـــاری از مشــــکلات اقتصــــادی، مشـــکلات معیشتــــیِ مردم -هم مسئلــــه‌ی اشتغال، هم مسئله‌ی سرمایه‌گذاری و بقیّه‌ی چیزها- حل خواهد شد. آسیبهای اجتماعــی به میـزان زیادی کاهش پیدا خواهد کرد؛ یعنی محور، تولید ملّی است. بنابراین اگر تولیــد ملّـــــی شتاب بگیرد، بسیــــاری از مشکلات حل خواهد شد. من این را محــور قرار دادم برای شعــار امسال؛ شعــــار امســال «حمایت از کـــالای ایرانی» است؛ سال «حمایت از کالای ایرانی». این فقط مربوط به مسئولین نیست؛ آحاد ملّت همه می‌توانند در این زمینـــه کمک بکنند و به معنـــای واقعی کلمه وارد میدان بشوند. البتّه این حمایت از پنج شش جهت، ابعاد مختلفـــــی دارد که این ابعـــاد را من ان‌شاءالله در سخنرانـی باز خواهم کرد و تشـــریح خواهم کرد و آنچـــه را که قشرهــای مختلف مردم و مسئولیـــنِ گوناگون کشور میتوانند انجام بدهند، ان‌شــاءالله مطــــرح خواهم کرد.
امیدوارم ان‌شاءالله خدای متعال کمک کند، هم به مسئولین، هم به مردم که بتوانند وظایف خودشان را به بهترین وجهی انجام بدهند و امسال این شعار را -که شعار «حمایت از کالای ایرانی» است- به معنای واقعی کلمه به تحقّق برسانند.

..
امروز: جمعه مورخ ۲۹ تیر ۱۳۹۷
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: برگزاری کلاس های تابستانی ویژه فرزندان اساتید و کارمندان محترم دانشگاه 5تیر1397
:: قابل توجه دانشجویان واحد نور
:: اطلاعیه مهم در خصوص هزینه مصاحبه دکتری
:: برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری پردیس دانشگاهی ورودی های 97
:: مسابقه فرهنگی کارکنان به مناسبت ماه شعبان / 26 اردیبهشت 1397
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت دانشکده صنایع کدام گزینه است؟
درج اطلاعیه های آموزشی
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
درج اخبار دانشجویان و عمومی
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: بایگانی بخش Dr.gholamian: ::
img_yw_news
چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ -

.

" دکتر محمدرضا غلامیان " استادیار عضو گروه مهندسی سیستم دانشکده مهندسی صنایع  Email : Gholamian AT iust.ac.ir تلفن داخلی: ۵۰۶۷ - ۷۳۲۲  تلفکس: ۷۷۲۴۰۱۳۷     سوابق آموزشی تحصیلات دانشگاهی کارشناسی مهندسی صنایع-تولید صنعتی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سال اخذ: شهریور ۱۳۷۵ کارشناسی ارشد مهندسی صنایع-مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی اصفهان، سال اخذ: شهریور ۱۳۷۷ دکتری مهندسی صنایع-مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سال اخذ: اسفند ۱۳۸۳ زمینه های تخصصی وتحقیقاتی ۱- مدلهای موجودی فسادپذیر در زنجیره تامین ۲- مدلهای موجودی هماهنگی در زنجیره تامین ۳- مدلهای موجودی قطعات یدکی در زنجیره تامین ۴- مدلهای موجودی سبز و حلقه-بسته در زنجیره تامین سوابق شغلی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع-دانشگاه علم و صنعت ایران، از بهمن ماه 84 تاکنون  مدیر امور دانشجویی و فرهنگی، دانشکده مهندسی صنایع-دانشگاه علم و صنعت ایران، از آبان 85 تا مهر 92 مدیر گروه مهندسی سیستم، دانشکده مهندسی صنایع-دانشگاه علم و صنعت ایران، از دیماه 94 تا بهمن 96 سوابق تدریس دانشگاهی برنامه هفنگی نیمسال دوم 96-97. نام دروس تدریس شده : ۱- کارشناسی کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع آنالیز تصمیم گیری کنترل موجودی II طراحی سیستمهای اطلاعاتی و کنترل مدیریت (MIS) ۲- کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مواد و موجودی ها در زنجیره تامین تصمیم گیری با معیارهای چندگانه طراحی شبکه زنجیره تامین تئوری تصمیم گیری و تحقیق در عملیات (جبرانی) تحقیق در عملیات II (جبرانی) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) طراحی و ارزیابی سیستمهای کسب و کار الکترونیکی سوابق پژوهشی مقالات منتشر شده در مجلات بین المللی ( ISI,ISC ) 1. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. A hybrid systematic design for multiobjective marketing problems- A case study in crude oil markets. Engineering Applications of Artificial Intelligence. Vol. ۱۸, No. ۴, pp. ۴۹۵-۵۰۹, ۲۰۰۵. ISI (IF: 2.894) 2. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. An empirical research in intelligent manufacturing: a frame based representation of AI usages in manufacturing aspects. IFIP International Federation for Information Processing, Vol. ۱۵۹, pp. ۱۶۱ – ۱۷۲, ۲۰۰۵. SCOPUS 3. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. A hybrid computational intelligent system for multiobjective supplier selection problem. International Journal of Management and Decision Making. Vol. ۷, Nos. ۲/۳, pp. ۲۱۶ – ۲۳۳, ۲۰۰۶. SCOPUS  4. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. & Ghazanfari, M. A hybrid intelligent system for multiobjective decision making problem. Computers & Industrial Engineering. Vol. ۵۱, Issue ۱, pp. ۲۶-۴۳, September ۲۰۰۶. ISI (IF: 2.623) 5. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. Meta knowledge of intelligent manufacturing: An overview of state-of-the-art. Applied Soft Computing. Vol. ۷, Issue ۱, pp. ۱-۱۶, January ۲۰۰۷. ISI (IF: 3.541) 6. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. FARSJUM, a fuzzy system for ranking sparse judgment matrices: A case study in soccer tournaments. International Journal of Uncertainty, Fuzziness and Knowledge-Based Systems (IJUFKS). Vol. ۱۵, No. ۱, pp. ۱۱۵-۱۲۹, February ۲۰۰۷. ISI (IF: 1.214) 7. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. A hybrid system for multiobjective decision making problem-A case study in NP-hard problems. Knowledge-Based Systems. Vol. ۲۰, Issue ۴, pp. ۴۲۶-۴۳۶. May ۲۰۰۷. ISI (IF: 4.529) 8. Kiani, B., Gholamian, M.R., Hamzehei, A.,  & Hosseini, S.H. Using casual loop diagram to better understanding of e-business models. International Journal of Electronic Business Management (IJEBM). Vol. ۷, No ۳, pp. ۱۵۹-۱۶۷, September ۲۰۰۹. 9. Asgharzadeh Sekhavat, Y., Fathian, M., Gholamian, M.R., & Alizadeh, S. Mining important association rules based on RFMD technique. International Journal of Data Analysis Techniques and Strategies (IJDATS). Vol. ۲, No. ۱, pp. ۱-۲۱, January ۲۰۱۰. SCOPUS 10. Seyed Hosseini, S.M., Maleki, A. & Gholamian, M.R. Cluster Analysis Using Data Mining Approach to Develop CRM Methodology to Assess the Customer Loyalty, Expert Systems With Applications, Vol. ۳۷, No. ۷, pp. ۵۲۵۹-۵۲۶۴, July ۲۰۱۰. ISI (IF: 3.928) 11. Namvar, M., Fathian, M., Akhavan, P., & Gholamian, M.R. Exploring the Impacts of Intellectual Property on Intellectual Capital and Company Performance: The Case of Iranian Computer and Electronic Organizations, Management Decision, Vol. ۴۸, No ۵, pp. ۶۷۶-۶۹۷, June ۲۰۱۰. ISI (IF: 1.396) 12. Nilashi, M., Fathian, M., Gholamian, M.R. & Bin-Ibrahim, O. Offering a Model of Evaluation of Trust Suggesting Between Customers and e-Stores (B۲C) Based on Approaches of Fuzzy Logic, International Journal of Business Research and Management, Vol. ۱, No. ۲, pp. ۴۶-۵۸, December ۲۰۱۰. 13. Basiri, J., Taghiyareh, F., Siami., M. & Gholamian, M.R. Credit Scoring using Colonial Competitive Rule-based Classifier, International Journal of Information & Communication Technology Research (IJICT), Vol. 3, No. 2, pp. ۵۷-۶۵, March ۲۰۱۱. ISC 14. Hamzehei, A., Fathian, M., Farvaresh, H. & Gholamian, M.R. A New Methodology to Study Customer Electrocardiogram using RFM Analysis and Clustering, Management Science Letters, Vol. ۱, No. ۲, pp. ۱۳۹-۱۴۸, April ۲۰۱۱. 15. Nilashi, M., Fathian, M., Gholamian, M.R. & Bin-Ibrahim, O. Propose a Model for Customer Purchase Decision in B۲C Websites using Adaptive Neuro-Fuzzy Inference System, International Journal of Business Research and Management, Vol. ۲, No. ۱, pp. ۱۸۳-۲۰۰, April ۲۰۱۱.  16. Khakabi, S., Barzinpour, F. & Gholamian, M.R. Enhancing Ensemble Performance Through Feature Selection and Hybridization,  International Journal of Information Processing and Management, Vol. ۲, No. ۲, pp. ۷۸-۸۷, April ۲۰۱۱.SCOPUS 17. Joulashokri, M., Fathian, M., Gholamian, M.R. & Mehrbod, R. Improving Recommender System's Efficiency using Time Context and Group Preferences, Advances in Information Sciences and Service Sciences, Vol. ۳, No. ۴, pp. ۱۶۲-۱۶۸, May ۲۰۱۱. SCOPUS 18. Ghanavati, M., Gholamian, M.R., Minaei, B. & Davoudi, M. An Efficient Cost Function for Imperialist Competitive Algorithm to Find the Best Clusters, Journal of Theoretical and Applied Information Technology, Vol. ۲۹, No. ۱, pp. ۲۲-۳۱, July ۲۰۱۱. SCOPUS 19. Nilashi, M., Fathain, M., Gholamian, M.R., Bin-Ibrahim, O. & Khoshraftar, A. The identification Level of Security, Usability and Transparency Effects on Trust in B۲C Commercial Websites using Adaptive Neuro Fuzzy Inference System (ANFIS), International Journal of Artificial Intelligence and Expert Systems (IJAE), Vol. ۲, No. ۳, pp. ۱۲۶-۱۴۹, July ۲۰۱۱. 20. Nilashi, M., Fathian, M., Gholamian,M.R., Bin-Ibrahim, O., Talebi, A. & Ithnin, N. A Comparative Study of Adaptive Neuro Fuzzy Inferences System (ANFIS) and Fuzzy Inference System (FIS) Approach for Trust in B۲C Electronic Commerce Websites, Journal of Convergence Information Technology, Vol. ۶, No. ۹, pp. ۲۵-۴۳, September ۲۰۱۱. SCOPUS 21. Julashokri, M., Fathian, M., Gholamian, M.R. & Mehrbod, A. Improving electronic customers' profile in recommender systems using data mining techniques, Management Science Letters, Vol. ۱, No. ۴, pp. ۴۴۹–۴۵۶, October ۲۰۱۱.  22. Siami, M., Gholamian, M.R., Basiri, j. & Fathian, M. An Application of Locally Linear Model Tree Algorithm for Predictive Accuracy of Credit Scoring, Lecture notes in Computer Sciences (including Model and Data Engineering), Chapter ۴, Vol. ۶۹۱۸, pp. ۱۳۳-۱۴۲, October ۲۰۱۱. SCOPUS 23. Seyed Hosseini, Gholamian, M.R. & Movassagh, A.R. An Adaptive Agent based Model for Improving Agility indicators in JIT Manufacturing Systems, Kuwait Journal of Science and Engineering, Vol. ۳۸, No ۲B, pp. ۱-۱۴, November ۲۰۱۱. ISI (IF: 0.811) 24. Ghane, S., Fathian, M. & Gholamian, M.R. Full Relationship Among e-Satisfaction, e-Trust, e-Service Quality and e-Loyalty: The Case Study of Iran e-Banking, Journal of Theoretical and Applied Information Technology, Vol. ۳۳, No. ۱, pp. ۱-۶, November ۲۰۱۱. SCOPUS 25. Namvar, M., Khakabi, S. & Gholamian, M.R. An approach to optimised customer segmentation and profiling using RFM, LTV, and demographic features, International Journal of  Electronic Customer Relationship Management, Vol. ۵, Nos. ۳/۴, pp. ۲۲۰-۲۳۵, December ۲۰۱۱.SCOPUS 26. Ghanbari, N. & Gholamian, M.R. A novel algorithm for extracting knowledge based on mining multi-level sequential patterns, International Journal of Business and Systems Research, Vol. ۶, No. ۳, pp. ۲۶۹-۲۷۸, July ۲۰۱۲. SCOPUS 27. Negahdari Kia, A., Fathian, M. & Gholamian, M. R. Using MLP and RBF Neural Networks to Improve the Prediction of Exchange Rate Time Series with ARIMA, International Journal of Information and Electronics Engineering, Vol. ۲, No. ۴, pp. ۵۴۳-۵۴۶, July ۲۰۱۲. 28. Ale ebrahim, N., Fathian, M. & Gholamian, M.R. Sentiment classification of online product reviews using product features, International Journal of Information Processing and Management, Vol. ۳, No. ۳ , pp. ۳۰-۳۵, July ۲۰۱۲. SCOPUS 29. Gholamian, M.R., Sadatrasoul, S.M. & Hajimohammadi, Z. Fuzzy Apriori Rule Extraction Using Multi-Objective Particle Swarm Optimization: The Case of Credit Scoring, Journal of Advances in Computer Research, Vol. ۳, No. ۳, pp. ۵۳-۶۴, August ۲۰۱۲.  30. Gholamian, M.R. , Jahanpour, S.  & Sadatrasoul, S.M. A New Method for Clustering in Credit Scoring Problems. The Journal of Mathematics and Computer Science (JMCS), Vol. ۶, No ۲, pp. ۹۷-۱۰۶, February ۲۰۱۳.  31. Sadatrasoul, S.M., Gholamian, M.R.,  Siami, M. & Hajimohammadi, Z. Credit scoring in banks and financial institutions via data mining techniques: A literature review, Journal of AI and Data Mining, Vol. ۱, No.۲, ۱۱۹-۱۲۹, April ۲۰۱۳. ISC 32. Keikha, F., Fathian, M. & Gholamian, M.R. Literature review and classification of recommendation systems on social network researches, Elixir International Journal of Computer Science and Engineering, Vol. ۶۲, pp. ۱۷۶۳۰-۱۷۶۳۳, September ۲۰۱۳. 33. Gholamian, M.R. & Mazidi, S. Internal Factor Evaluation: An Application of Opinion Mining, Global Journal on Technology, Vol. ۳, pp. ۹۱۵-۹۲۱, ۲۰۱۳ 34. Najmi, A., Gholamian, M.R. & Makui, A. Supply chain performance models: A literature review on approaches, techniques, and criteria, Journal of Operations and Supply Chain Management, Vol. ۶, No ۲, pp ۹۴–۱۱۳, July - December ۲۰۱۳. 35. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. Applying FARSJUM intelligent system to derive priorities in sparse hierarchical problems, Soft Computing, Vol. ۱۸, No. ۲, pp. ۲۹۹-۳۱۱, February ۲۰۱۴. ISI (IF: 2.472) 36. Sadatrasoul, S.M., Gholamian, M.R. & Shahanaghi, K. Inducing Valuable Rules from Imbalanced Data: The Case of an Iranian Bank Export Loans, International Journal of Information, Security and System Management, Vol.۲, No.۱, pp. ۱۳۰-۱۳۵, Autumn ۲۰۱۳.  37. Gholamian, M.R. & Mazidi, S. Resource evaluation: a novel application of opinion mining for competitive intelligence, International Journal of Business Information Systems, Vol. ۱۶, No. ۳, pp. ۳۳۹-۳۵۸, July ۲۰۱۴. SCOPUS 38. Siami, M., Gholamian, M.R. & Basiri, J. An application of locally linear model tree algorithm with combination of feature selection in credit scoring, International Journal of Systems Science, Vol. ۴۵, No. ۱۰, pp. ۲۲۱۳-۲۲۲۲, July ۲۰۱۴. ISI (IF:2.285) 39. Hamidi, M.R., Gholamian, M.R.  & Shahanaghi,K. Developing prevention reliability in hub location models, Journal of Risk and Reliability, Vol. ۲۲۸, No. ۴, pp. ۳۳۷-۳۴۶, August ۲۰۱۴, ISI (IF: 1.084) 40. Teimoury, E., Chambar, I., Gholamian, M.R. & Fathian, M. Designing an ontology-based multi-agent system for supply chain performance measurement using graph traversal, International Journal of Computer Integrated Manufacturing, Vol. ۲۷, No ۱۲, pp. ۱۱۶۰-۱۱۷۴, September ۲۰۱۴. ISI (IF: 1.949) 41. Mansouri, T., Zare Ravasan, A. & Gholamian M.R. A Novel Hybrid Algorithm Based on K-Means and Evolutionary Computations for Real Time Clustering, International Journal of Data Warehousing and Mining (IJDWM), Vol. ۱۰, No. ۳, pp. ۱-۱۴, October ۲۰۱۴. ISI (IF: 0.727) 42. Sadatrasoul, S.M. Gholamian, M.R. Hajimohammadi, Z. & Hosseini, M. Utility based Credit Scoring for Banks and Financial Institutions: Case Study of a Major Iranian Bank, The Journal of Mathematics and Computer Science (JMCS), Vol. ۱۳, No. ۴, pp. ۲۸۱-۲۸۷, October ۲۰۱۴. 43. Sadatrasoul, S.M., Gholamian, M.R. & Shahanaghi, K. An application of data mining classification and bi-level programming for optimal credit allocation, Decision Science Letters, Vol. ۴, No. ۱, pp. ۳۵-۵۰, January ۲۰۱۵. SCOPUS 44. Dehghani Zadeh, M.R., Fathian, M. & Gholamian, M.R. A New Method for Clustering Based on Development of Imperialist Competitive Algorithm, China Communications, Vol. ۱۱, No. ۱۲, pp. ۵۴-۶۱, December ۲۰۱۴. ISI  (IF: 0.903) 45. Sadatrasoul, S.M., Gholamian, M.R. & Shahanaghi, K. Combination of Feature Selection and Optimized Fuzzy Apriori Rules: The Case of Credit Scoring, The International Arab Journal of Information Technology (IAJIT), Vol. ۱۲, No. ۲, pp. ۱۳۸-۱۴۵, March ۲۰۱۵. ISI (IF: 0.724) 46. Shahanaghi, K., Gholamian, M.R. & Nowrouzi, A. Optimal advertising-pricing decisions for national and private label competition in a dynamic framework, Applied Mathematics in Engineering, Management and Technology, Vol. ۳, No. ۲,  pp. ۷۵-۸۳, March ۲۰۱۵.  47. Keikha, F., Fathian, M. & Gholamian, M.R. TB-CA: A hybrid method based on trust and context-aware for recommender system in social networks, Management Science Letters, Vol. ۵, No. ۵, pp. ۴۷۱–۴۸۰, March ۲۰۱۵.  48. Sadatrasoul, S.M., Gholamian, M.R. & Shahanaghi, K. Extracting Rules from Imbalanced Data: The Case of Credit Scoring, Journal of Information Systems and Telecommunication (JIST), Vol. ۳ No. ۱, pp. ۲۲-۲۸, Winter ۲۰۱۵, ISC 49. Mahmoodian, V., Makui, A. & Gholamian, M.R. A new mathematical model for intensity matrix decomposition using multileaf collimator, Journal of Industrial and Systems Engineering (JISE), Vol. ۸, No. ۲, pp. ۲۱-۳۸, Spring ۲۰۱۵. ISC 50. Sadatrasoul, S.M., Gholamian, M.R. & Shahanaghi, K. Investigating the Effect of Selected Sustainable Development Indicators on Credit Allocation: The Case of National Development Fund of Iran, Iranian Journal of Management Studies (IJMS), Vol. ۸, No. ۳, pp. ۴۵۳-۴۷۷, July ۲۰۱۵. ISC 51. Rashid, R., Hoseini, S.F., Gholamian, M.R. & Feizabadi, M. Application of queuing theory in production-inventory optimization, Journal of Industrial Engineering International, Vol. ۱۱, No. ۴, pp ۴۸۵-۴۹۴, December ۲۰۱۵. ISC, SCOPUS 52. Makui, A., Gholamian, M.R. & Mohammadi, S.E. Supplier selection with multi-criteria group decision making based on interval-valued intuitionistic fuzzy sets (case study on a project-based company), Journal of Industrial and Systems Engineering (JISE), Vol. ۸, No. ۴, pp. ۱۹-۳۸, Autumn ۲۰۱۵. ISC 53. Dehghani Zadeh, M.R., Fathian, M. & Gholamian, M.R. LDcFR: A new model to determine value of airline passengers, Tourism and Hospitality Research, online: August 2016. SCOPUS 54. Makui, A., Gholamian, M.R., Mohammadi, S.E. A Hybrid Intuitionistic Fuzzy Multi-criteria Group Decision Making Approach for Supplier Selection, Journal of Optimization in Industrial Engineering, Vol. 9, No. 20, pp. 61-73, Summer 2016.  ISC 55. Ebrahimzadeh Pilerood, A. & Gholamian, M.R. An efficient customer classification framework to identify target customers by Bayesian networks in automotive industry, International Journal of Data Analysis Techniques and Strategies, Vol. 8, No. 4, pp. 348-356, 2016. SCOPUS 56. Karimi Majd, A.M., Fathian, M. & Gholamian, M.R. Behavior-based indices for evaluating communities in online social networks, Intelligent Data Analysis, Vol. 21, No. 1, pp. 205-220, January 2017. ISI (IF: 0.772) 57. Gholamian, M.R. & Heydari, M. An inventory model with METRIC approach in location‐routing‐inventory problem, Advances in Production Engineering & Management, Vol. 12, No. 2, pp. 115–126, June 2017. ISI (IF: 2.201) 58. Gholamian, M.R. & Taghanzadeh, A.H. Integrated network design of wheat supply chain: A real case of Iran, Computers and Electronics in Agriculture, Vol. 140, pp. 139–147. August 2017. ISI (IF:1.892) 59. Hamidi, M.R., Gholamian M.R., Shahanaghi, K. & Yavari, A. Reliable warehouse location-network design problem under intentional disruption, Computers & Industrial Engineering, Vol. 113, , pp. 123-134. November 2017. ISI  (IF: 2.623) 60. Mahmoudi, M., Elwany, A., Shahanaghi, K. & Gholamian, M.R. A Delay Time Model with Multiple Defect Types and Multiple Inspection Methods, IEEE Transactions on Reliability, Vol. 66, No. 4, pp. 1073 – 1084, December 2017. ISI (IF: 2.79) 61. Ghiasi, H.,Fathian, M. & Gholamian, M.R. A reputation system for e-marketplaces based on pairwise comparison, Knowledge and Information Systems, Online, pp. 1-24. December 2017. ISI  (IF: 2.004) 62. Beheshtian, A., Fathian, M. & Gholamian, M.R. A novel model for product bundling and direct marketing in e-commerce based on market segmentation, Decision Science Letters, Vol. 7, No. 1, pp. 39–54, January 2018. SCOPUS 63. Akbari, S., Khanzadi, M. & Gholamian, M.R. Building a rough sets-based prediction model for classifying large-scale construction projects based on sustainable success index, On Line: May 2018. ISI (Link) 64. غلامیان؛ محمدرضا، خواجه افضلی؛ مریم، ابراهیمی؛ بابک، مدیریت دانش در ارتباط با مشتری، ماهنامه تدبیر، شماره ۱۷۸، صفحه ۵۴-۵۸، اسفند ۱۳۸۵. 65. سیدمصطفائی؛ سینا، غلامیان؛ محمدرضا، معرفی مدلی کارا برای هوشمندی رقابتی، گسترش صنعت، شماره ۲۳۸، صفحه ۴۶-۴۹، خرداد ۱۳۸۷. 66. رحمتی؛ مهدی، غلامیان؛ محمدرضا، طبقه بندی فاکتورهای کلیدی موفقیت در کسب و کار الکترونیکی بر اساس مفهوم ارزیابی متوازن، بررسیهای بازرگانی، شماره ۲۹، صفحه ۲۹-۴۱، مرداد ۱۳۸۷. ISC 67. غلامیان؛ محمدرضا، غفوری؛ کامیار، مقایسه فرایندهای بازرگانی واردات و صادرات در ایران و کشورهای دیگر-نمونه موردی: کره، ژاپن، هنگ هنگ و مالزی، عصر فناوری اطلاعات، شماره ۳۹، صفحه ۷۵-۸۱، دی ۱۳۸۷. 68. فقیه میرزایی؛ سمیه، غلامیان؛ محمدرضا، ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش، مطالعات مدیریت، دوره ۱۹، شماره ۵۹، صفحه ۱۲۷-۱۵۰، زمستان ۸۷-بهار ۸۸. ISC 69. قنبری، نگار؛ غلامیان، محمدرضا، چارچوبی برای استفاده از دانش مشتریان در طراحی کاتالوگ های الکترونیکی، نشریه تخصصی مهندسی صنایع-دانشگاه تهران، دوره ۴۵، شماره ۱، صفحه ۸۳-۹۴، فروردین ۹۰ . ISC 70. سیدحسینی؛ سیدمحمد، غلامیان؛ محمدرضا، ملکی؛ آناهیتا، طراحی یک متدولوژی مبتنی بر RFM جهت سنجش وفاداری مشتری با استفاده از تکنیکهای داده کاوی، نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید، دوره ۲۲، شماره ۲، صفحه ۹۹-۱۰۶، تابستان ۹۰. ISC 71. غلامیان؛ محمدرضا، نیکنام؛ زهرا، ارائه الگویی تطبیق یافته برای بخش بندی مشتریان بانکها بر اساس ارزش دوره ی عمر آنها، پژوهشنامه مدیریت اجرایی، سال چهارم، شماره ۷، ۵۹-۷۸، نیمه اول ۱۳۹۱. ISC 72. بذرپاش؛ مهرداد، بابا خان؛ علیرضا، غلامیان؛ محمدرضا، مسگری؛ مجید، کاربرد تئوری فازی در اولویت بندی روشهای انتقال فناوری در ایران، مدیریت فردا، سال یازدهم، شماره ۳۲، ۶۳-۷۶، پاییز ۱۳۹۱. ISC 73. غلامیان؛ محمدرضا، مومنی شهرکی؛ مرتضی، سکاکی؛ سید ارشاد، ارائه ی رویکرد مبتنی بر انتگرال چوکوئت در زنجیره تأمین دارویی، فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت صنعتی، سال هشتم، شماره ۲۴، ۷۳-۸۸، تابستان ۹۲.  74. جهانی؛ احسان، شهانقی؛ کامران، غلامیان؛ محمدرضا، ارائه مدل توسعه ارزیابی عملکرد واحدهای تولیدی با استفاده از فاکتورهای عملیاتی تولید ناب با رویکرد تحلیل پوششی داده ها، فصلنامه صنعت لاستیک ایران، سال هجدهم، شماره ۷۱، ۵۶-۸۲، پاییز ۱۳۹۲. ISC 75. غلامیان؛ محمدرضا، دولتخواه؛ ساناز، استراتژی‌های رضایت‌مندی مسافرین از پروازهای شرکت‌های هواپیمایی مبتنی بر سیستم‌های خاکستری (مطالعه‌ی موردی: صنعت هواپیمایی ایران)، مجله مهندسی صنایع و مدیریت شریف، دوره ۱-۳۰، شماره ۱/۲،  ۶۳-۷۹، تابستان ۱۳۹۳. ISC 76. برازنده؛ ایمان، غلامیان؛ محمدرضا، طلائی زاده؛ عبدالحسن، پورحسین قلی؛ محمدامین، توسعه یک مدل رده بندی حوزه محور جهت کشف زود هنگام افراد در خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ، مجله انفورماتیک سلامت و زیست پزشکی، دوره ۲، شماره ۲، ۵۹-۷۵، نیمه دوم ۱۳۹۴. ISC 77. فتحیان؛ محمد، مهریار؛ مهدی، غلامیان؛ محمدرضا، ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد واحدهای فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد ارتباطات سبز،  مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 7، شماره 4، 865-888، زمستان 1394. ISC 78. فتحیان؛ محمد، رضایی؛ اکرم، غلامیان؛ محمدرضا، ارائه‌ی یک رویکرد ترکیبی بر اساس شبکه‌ی نظرات و ویژگی موجودیت‌ها برای کشف نظرات جعلی مشتریان الکترونیکی، مجله مهندسی صنایع و مدیریت شریف، دوره 1-31، شماره 2/2، 93-103، زمستان 1394. ISC 79. غلامیان؛ محمدرضا، مظفری؛ عظیمه، پیش‌بینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز، فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 5، شماره 17، 93-121، پاییز 1395. 80. وکیلی؛ پریزاد، حسینی مطلق؛ سید مهدی، غلامیان؛ محمدرضا، جوکار؛ عباس، ارائه مدل ریاضی مسیریابی  موجودی چند محصوله برای اقلام دارویی در زنجیره تأمین سرد و روش حل ابتکاری مبتنی بر جستجوی همسایگی انطباقی، مجله مدیریت صنعتی، دوره 9، شماره 2، 383–407، تابستان 1396. ISC 81. غلامیان؛ محمدرضا، فرحی نژاد، کاظم، بهینه سازی ذخیره اطمینان در زنجیرهای تامین حلقه بسته با استفاده از مدل خدمات تضمین شده، نشریه پژوهشهای مهندسی صنایع در سیستمهای تولید، دوره 5، شماره 11، 211-227، پاییز و زمستان 1396. ISC  « لینک مقالات در گوگل اسکولار » مقالات منتشر شده در کنفرانس های بین المللی داخلی و خارجی ۱. Fatemi Ghomi, & S.M.T., Gholamian, M.R (June ۲۰۰۳). SEMIQAP: A revised model in facility location. Proceedings of the ۳rd International Conference of Advanced Engineering Design (AED). Prague, Czech Republic. ۲. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. (April ۲۰۰۴). A systematic design of multiobjective problem solutions with fuzzy rule based systems. Proceedings of the ۶th International Multi-Objective Programming and Goal Programming conference (MOPGP'۰۴). Hammamet, Tunisia. ۳. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (March ۲۰۰۴). A hybrid intelligent system for multiobjective decision making problem. Proceedings of the ۳۳rd International Conference on Computers and Industrial Engineering. Jeju, Korea. ۴. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (March ۲۰۰۴). Graph theory model definition of QAP problem. Proceedings of the ۳۳rd International Conference on Computers and Industrial Engineering. Jeju, Korea. ۵. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (June ۲۰۰۴). A fuzzy supplier selection model under conditions of multiple objectives and multiple sourcing. Proceedings of the ۴th European Symposium on Intelligent Technologies, Hybrid Systems and their implementation on Smart Adaptive Systems (EUNITE ۲۰۰۴). Aachen, Germany. ۶. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (August ۲۰۰۴). A hybrid system oscillator for multiobjective supplier selection problem. The XVII-th International Conference on Multiple Criteria Decision Making. Whistler, British Columbia, Canada. ۷. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (September ۲۰۰۴). Development of a graph theory model for QAP problem, Congress OR ۲۰۰۴. Tilburg University, Tilburg, Netherlands.  ۸. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (September ۲۰۰۴). A fuzzy multiobjective supplier selection model. The ۴th International Conference of Advanced Engineering Design (AED۲۰۰۴). Glasgow, Scotland, UK. ۹. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. (October ۲۰۰۴). A new fuzzy graph model for QAP problem. International Engineering Management Conference, Singapore, Singapore, Vol. ۳, pp. ۱۳۳۳ – ۱۳۳۷. IEEE Conf. ۱۰. Gholamian, M.R., & Fatemi Ghomi, S.M.T. A frame base representation of AI applications in manufacturing aspects. The ۱۵th International Conference on Flexible Automation and Intelligent Manufacturing – FAIM ۲۰۰۵. July ۱۸ - ۲۰, ۲۰۰۵. University of Deusto, Faculty of Engineering ESIDE, Bilbao, Spain . ۱۱. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. A fuzzy graph model for multiobjective QAP problem. ۱۸-th International Conference on Production Research (ICPR-۱۸). July ۳۱ – August ۴, ۲۰۰۵. University of Salerno, Fisciano [SA], Italy. ۱۲. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. A fuzzy system for multiobjective decision making problems-A case study in NP-hard problems. the Second IFIP Conference on Artificial Intelligence Applications and Innovations (AIAI). September ۷-۹, ۲۰۰۵. China Agricultural University, Beijing, China, ۱۳. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. A fuzzy system for ranking sparse judgment matrices, International Scientific Annual Conference of Operations research, September ۷-۹, ۲۰۰۵. University of Bremen , Bremen, Germany. ۱۴. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. FARSJUM, a fuzzy system for ranking sparse judgment matrices, The second International Conference on Machine Intelligence (ACIDCA-ICMI'۲۰۰۵). November ۵-۷, ۲۰۰۵ . Tozeur, Tunisia. ۱۵. Gholamian, M.R., Fatemi Ghomi, S.M.T., & Ghazanfari, M. FARSJUM, a fuzzy system for ranking sparse judgment matrices: a case study in soccer tournaments, International

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.16 seconds with 43 queries by YEKTAWEB 3731