[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
امور آموزشی::
معرفی افراد::
امور پژوهشی::
اخبار دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
تاریخ

امروز: چهارشنبه مورخ ۷ فروردین ۱۳۹۸

..

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: انتخاب نفر برگزیده سومین جشنواره ملی ایثار
:: کلاس های آموزش فرهنگی کارکنان با همکاری بسیج کارکنان و دفتر برنامه، بودجه و طرح / نیمسال دوم 1397
..
:: بایگانی بخش دکتر سبحانی فرد: ::
img_yw_news
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ -

دکتر یاسر سبحانی فرد

" دکتر یاسر سبحانی فرد " استادیار عضو گروه مدیریت و مهندسی کسب و کار دانشکده مهندسی پیشرفت Email : sobhanifard AT gmail.com تلفن : 8003 - 7322  سوابق آموزشی تحصیلات دانشگاهی  • دکتری مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی. 1385  • کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی و کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی 1382 زمینه های تخصصی وتحقیقاتی • مدیریت  بازاریابی - مدیریت منابع انسانی - تحلیلهای آماری و ریاضی سوابق تدریس دانشگاهی • گروه مدیریت صنعتی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین از سال 1385 تا 1388 • گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید بهشتی از سال 1387 تا 1390 • گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه امام صادق از سال 1390 تا1394 ( پژوهشگر برتر مدیریت در سالهای 92 و 93 • گروه مهندسی و مدیریت کسب و کار دانشگاه علم و صنعت از سال 1393 تا هم اکنون ردیف نام دانشگاه /دانشکده محل تدریس عنوان درس   مقطع تحصیلی 1 دانشگاه تهران تحلیل آماری ، رفتار مصرف کننده ، مدیریت منابع انسانی پیشرفته کارشناسی ارشد MBA کارشناسی ارشد روانشناسی 2 دانشگاه شهید بهشتی تحلیل آماری ، تحقیق در عملیات کارشناسی ارشد روانشناسی کارشناسی ارشد مدیریت 3 دانشگاه علم و صنعت مدیریت تولید پیشرفته ، بازاریابی محصول، بازاریابی بین الملل کارشناسی ارشد کارآفرینی کارشناسی ارشد تکنولوژی کارشناسی ارشد MBA دکتری حرفه ای 4 دانشگاه علامه طباطبایی تحلیل آماری کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی 6 دانشگاه امام صادق رفتار مصرف کننده ، بازاریابی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و صنعتی 7 دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین بازاریابی ، مدیریت تولید، تحقیق در عملیات کارشناسی مدیریت و حسابداری سوابق پژوهشی مقالات منتشر شده در مجلات بین المللی (ISI,ISC) ردیف عنوان مقاله عنوان مجله و محل انتشار سال چاپ 24 Triplex modelling of the political messages consumer behaviour in a social networks Journal of Consumer Behaviou 23 Hybrid modelling of the consumption of organic foods in Iran using explanatory factor analysis and an artificial neural network. British Food Journal Accept 22 An overview of sensory marketing and the impact of senses to create a pleasant experience for the consume Mitteilungen Saechsischer Entomologen 2014 21 A consumer based brand equity scale: study of European home appliance in the Iran market   Journal of Global Marketing Accept 20 Analyzing the relationship between the level of e- banking and customer satisfaction from e-banking service quality in Iran China-USA business review 2011 19 A Method for Identifying Critical Success Factors of JIT Implementation in Different Circumstances (Case Study: Appliance Industry) International Journal of Supply Chain Management 2012 18 Designing a model for measuring the impacts of successful outsourcing on organizations activities Management Science Letters 2012 17 ارائه نگرشی اقتضایی جهت اجرای سیستم تولیدی بهنگام مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی 1388 16 بررسی تبعات اجرای کوچک سازی در شرکت خوشگوار چشم انداز مدیریت دانشگاه شهید بهشتی ISC 1388 15 اثر برون سپاری بر فعالیتهای سازمانی چشم انداز مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی 1391 14 مدیریت کانالهای روابط با مشتری مورد کاوی شرکتهای دارو سازی مدیریت کسب و کار دانشگاه آزاد تهران جنوب 1390 13 طراحی و ارزیابی استراتژی های برند لوازم خانگی مطالعات مدیریت راهبردی انجمن مدیریت راهبردی ISC 1392 12 ارزیابی عوامل مؤثر بر کاربرد بیلبوردهای تجاری توسط شرکتهای تبلیغاتی اصفهان پژوهش هنر دانشگاه هنر 1395 11 تعیین عوامل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های بانکداری الکترونیکی در ایران مطالعات مدیریت فن آوری اطلاعات دانشگاه علامه طباطبایی 1394 10 بررسی تاثیر IT بر صنعت حمل و نقل مدیریت کسب و کار 1388 9 بررسی نقش سیستم خبره هوشمند برای ارزیابی سازمانهای رقابتی مدیریت فن آوری اطلاعات دانشگاه تهران ISC 1391 8 طراحی مدل اثرات برون سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان مدیریت کسب و کار 1395 7 بررسی و رتبه بندی کیفیت خدمات مشتریان ارائه شده در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران   چشم انداز مدیریت بازرگانی شهید بهشتی ISC 1395 6 علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های مهندسی مجدد فرآیند های سازمانی در کشور ایران اندیشه های نوین مدیریت دانشگاه سمنان ISC 1388 5 بررسی رابطه راهبرد بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی و گسترش استفاده مشتریان از نشانگرهای بانکداری الکترونیک   چشم انداز مدیریت بازرگانی شهید بهشتی ISC پذیرش 4 بررسی کیفیت خدمات فروش و اثر آن بر رضایت مشتریان، مطالعه موردی شرکت سایپا مجله مدیریت و توسعه/ ریاست جمهوری 1394 3 تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان مطالعات مدیریت راهبردیISC دانشگاه شهید بهشتی 1390 2 بررسی نقش بررسی نقش فتار دیندارانه بر میزان بروز رفتار شاد در افراد توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی 1394 1 بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.24 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 3855