[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
معرفی مرکز رشد::
معرفی افراد::
آرمان و مأموریت::
رویه پذیرش::
خدمات و حمایت ها::
درخواست پذیرش و پیگیری::
اخبار و اطلاعیه ها::
نقشه سایت::
اسامی واحد های فناور::
آیین نامه ها::
مرکز رشد و رسانه ها::
::
معرفی واحد های فناور

بهین سازان فرآیند امین


توسعه تجهیزات و مواد پیشرفته بانیان


مگا موج ایرانیان


شرکت زایشی -مگآپ


مهندسی فرآیند گستر آرتیمان


بهسازان سیستم های انرژی پویا


آتی صنعتی پاد


تکین ، مقاوم سازی پیشرفته


مهبانگ فناوری های پارس




..
تماس با ما

تهران - میدان رسالت، خیابان فرجام، نرسیده به چهار راه خاور، خیابان شهید حسینعلی،(روبروی مدرسه خالق) پلاک 9،  کدپستی: 1681963113

تلفن : 77223399-77497788

فکس:77899955

پست الکترونیکی: incubator@iust.ac.ir

..
:: دو واحد فناور از شورای مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران مجوز پذیرش گرفتند ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۷/۱ | 
دو واحد فناور از شورای مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران مجوز پذیرش گرفتند
واحدهای فناور "بهینه فناور علم و صنعت" و "مبتکران طب و صنعت شریف" در آخرین جلسه شورای مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران، مجوز پذیرش و استقرار در این مرکز را دریافت کردند.
بر اساس این گزارش،  شورای مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران با پذیرش و استقرار واحد های  فناور به شرح زیر موافقت نموده است:
واحد فناور"مبتکران طب و صنعت شریف" با ایده طراحی و ساخت دستگاه توانبخشی دست به صورت پذیرش در مرحله رشد حضوری.
واحد فناور"بهینه فناور علم و صنعت" با ایده طراحی و پیاده سازی نرم افزار های بهینه سازی برنامه ریزی های تعمیرات و نگهداری و خدمه در شرکت های حمل و نقلی  به صورت پذیرش در مرحله رشد مجازی.
در حال حاضر 31 واحد فناور با ایده های محوری مبتنی بر دانش در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران مستقرند که تعداد 9 واحد فناور در مرحله‌ی دانش بنیان هستند، 19 واحد فناور در مرحله رشد و  3 واحد دیگر در مرحله ی پیش رشد می باشند. 
دفعات مشاهده: 151 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: محققان مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران موفق به طراحی و ساخت دربازکن هوشمند با قابلیت اتصال به تلفن همراه شدند ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۷ | 
محققان مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران موفق به طراحی و ساخت دربازکن هوشمند با قابلیت اتصال به تلفن همراه شدند
 
محققان مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران با طراحی و ساخت دربازکن هوشمند با قابلیت اتصال به تلفن همراه موفق شدند ضمن جلوگیری از ایجاد هزینه‌ی اضافی، امنیت منازل و مجتمع های مسکونی را تا حد زیادی ارتقا دهند.
به گفته دکتر امیر اسلامی، مدیر بخش طراحی سیستم درب بازکن هوشمند با قابلیت اتصال به تلفن همراه، سیستم مذکور به راحتی بر روی درب ورودی و درب پارکینگ منازل، آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی قابل تعبیه می باشد و افراد ساکن در منازل و مجتمع های مسکونی به عنوان کاربر و استفاده کننده می توانند به این سیستم اضافه شوند و این امکان وجود دارد که به محض انتقال مالکیت منزل یا ترک سکونت در مجتمع های مسکونی، افراد از این سیستم خارج شوند.
 وی در خصوص امکان هک شدن یا پیدا کردن رمز ورود به سیستم اظهار داشت: کد یکبار رمزی که ماژول طراحی شده ارسال می کند و الگوریتم هایی که بر روی آن پیاده می شود تقریبا غیر قابل هک شدن است.
مهندس رضا فلاحتی مدیرعامل شرکت آتی بین فناور ایساتیس در خصوص مزیت های این سیتم گفت: با استفاده از این ماژول کلیه کلیدهای فلزی و یا ریموت ها و به تبع آن هزینه ساخت آنها حذف شده و امکان باز کردن درب برای تعداد نامحدودی از افراد با استفاده از تلفن همراه شخصی فراهم خواهد شد.
 امنیت بالا به دلیل استفاده از رمز ورود و یک بار رمز جهت ارتباط، امکان نصب ماژور پشت پنل در بازکن بدون نیاز به هیچ تغییر و تعویضی در سیستم در بازکن، افزایش کاربران به تعداد نامحدود، قفل کردن دسترسی کاربر به سیستم و سهولت در قابلیت حذف کاربر از جمله مزیت های دربازکن هوشمند ساخته شده در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد.
مهندس. فلاحتی گفت دو مدل برای این ماژول در نظر گرفته شده است که یکی برای درب های نفررو کوچک و دیگری هم برای درب های پارکینگ و ریموت دار می باشد.
وی در خصوص نمونه مشابه خارجی و هزینه فروش سیستم درب بازکن هوشمند گفت: سیستم ساخته شده صرفا از طریق بلوتوث گوشی افراد و بدون نیاز به اینترنت و Wifi کار می کند که قطعا نمونه مشابه خارجی ندارد و با توجه به قابلیت گزارش گیری در مواردی همچون زمان ورود و خروج افراد و ... در نوع خود منحصر به فرد است. وی برآورد اولیه‌ی فروش هر دستگاه را رقمی بین 150 تا 200 هزار تومان ذکر کرد.
وی برد و مسافتی که با استفاده از این سیستم می توان درب ورود و خروج منازل را باز و بسته کرد حدود 40 متر عنوان کرد و افزود مدیران آپارتمان یا مجتمع های مسکونی با نصب این دستگاه ضمن جلوگیری از هزینه های اضافی همچون خرید و ساخت ریموت یا کلید برای ساکنان می توانند امنیت ساکنین آپارتمان و مجتمع های خود را نسبت به تردد افراد غیر مجاز به شکلی خیلی جالبی ارتقا دهند.
گفتنی است سیستم مذکور توسط واحد دانش بنیان آتی بین فناور ایساتیس (مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران) مرکب از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت ایران به اسامی: مهندس امیر اسلامی( دانشجوی دکترا رشته برق-کنترل )، مهندس رضا فلاحتی مروست( دانش آموخته مقطع ارشد رشته برق-الکترونیک قدرت)، مهندس حسین کاظمی(دانش آموخته مقطع ارشد رشته برق-کنترل) و مهندس محمد صفری( دانش آموخته مقطع ارشد رشته برق-کنترل)، مهندس محمد صابریان(دانشجو مقطع ارشد رشته برق-مهندسی پزشکی)
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی WWW.atibin-isatis.ir و یا شماره تماس 02177451047 یا شماره همراه 09100616929 مراجعه نمایند.
دفعات مشاهده: 630 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: نشست مدیران واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران با نماینده‌ی بیمه تامین اجتماعی برگزار شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۱۹ | 
نشست مدیران واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران با نماینده‌ی بیمه تامین اجتماعی برگزار شد
صبح روز سه شنبه، نوزدهم تیرماه 97، نشست  مدیران واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران با نماینده‌‌ی واحد درآمد و فنی بیمه تامین اجتماعی شعبه 24 در سالن اجتماعات مرکز رشد دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که با استقبال چشمگیر مدیران واحدهای فناور روبه رو شد نماینده های بخش فنی و بخش درآمد شعبه 24 سازمان تامین اجتماعی به سوالات و ابهامات واحدهای فناور پاسخ دادند.
موضوعاتی همچون: مشمولین قوانین تامین اجتماعی، انواع بیمه شدگان(اجباری، اختیاری، مشاغل و ...)، تشکیل پرونده کارگاه در سازمان تامین اجتماعی، تشکیل پرونده کارگر در سازمان تامین اجتماعی، عناوین حقوق و مزایای مشمول کسورات تامین اجتماعی و نحوه پرداخت و کنترل لیست های ارسالی، معافیت های پرداخت بیمه(به خصوص در زمینه شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری و یا شرکت های دانش بنیان)، قوانین غیرکارگری مشمول کسورات، شیوه محاسبه حق بیمه قراردادها، جرایم عدم پرداخت حق بیمه، مفاصا حساب تامین اجتماعی و شرایط اخذ آن از جمله موضوعاتی بودند که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.
در پایان جلسه مذکور مقرر گردید نقطه نظرات مدیران واحدهای فناور به سمع و نظر مسوولان سازمان تامین اجتماعی شعبه 24 رسانیده شود و زمینه برگزاری نشست مسوولان این شعبه با مدیر مرکز رشد جهت تسهیلات در امور مربوط به واحدهای فناور فراهم گردد.
دفعات مشاهده: 712 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: نخستین نشست هماهنگی نماینده‌ی دانشکده های دانشگاه علم و صنعت ایران در برگزاری رویدادهای کارآفرینی و فناوری برگزار شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۱۹ | 
نخستین نشست هماهنگی نماینده‌ی دانشکده های دانشگاه علم و صنعت ایران در برگزاری رویدادهای کارآفرینی و فناوری برگزار شد
نخستین نشست نماینده‌ی دانشکده های مختلف دانشگاه علم و صنعت ایران ظهر روز یکشنبه، هفدهم تیرماه 97 در سالن اجتماعات  مرکز رشد این دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر سید علی اصغر بهشتی شیرازی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران به معرفی کوتاهی از قابلیت های مرکز رشد پرداخت و در ادامه فرآیند پذیرش شرکت ها و واحدهای فناور در این مجموعه را تشریح نمود.
وی در ادامه صحبت های خود خبر از برگزاری رویدادهای کارآفرینی و فناوری در سطح دانشگاه در نیمسال آتی تحصیلی در بین دانشجویان داد و افزود: مرکز رشد به منظور تقویت روحیه کارآفرینی و فناوری در بین دانشجویان و اساتید و همچنین آشنایی آنان با روند ایجاد شرکت های دانش بنیان در نظر دارد تا در نیمسال تحصیلی پیش رو سلسله مسابقات کارآفرینی و فناوری با عنوان " ستاره های فناوری" را برگزار نماید.
مدیر مرکز رشد افزود: این مرکز در پایان مسابقات کارآفرینی از طرح ها و ایده های برتر برای ساخت و عملیاتی کردن ایده حمایت خواهد کرد و به نفرات برتر برای این منظور تا سقف 20 میلیون تومان حمایت مالی خواهد نمود.
دکتر بهشتی شیرازی از نماینده‌ی دانشکده ها خواست تا زمینه‌ی برگزاری این رویدادها را در سطح دانشکده مربوطه فراهم نمایند و در اسرع وقت نسبت به برنامه ریزی آن با هماهنگی مسوولان هر دانشکده‌ اقدام نمایند.
مدیر مرکز رشد گفت: این مرکز در نظر دارد تا درگاه اینترنتی برای ثبت این ایده ها راه اندازی نماید و از مالکیت معنوی طرح های دریافتی حمایت شود.
وی در پایان صحبت های خود گفت: مرکز رشد واحدهای فناور بیش از 50 درصد هزینه برگزاری رویدادها را در هر دانشکده متقبل خواهد شد.
گفتنی است در پایان جلسه مذکور نماینده‌ی هر دانشکده نقطه نظرات خود را در حوزه برگزاری رویدادها ارایه نمودند.
دفعات مشاهده: 624 بار   |   دفعات چاپ: 27 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: نخستین نشست هماهنگی نماینده‌ی دانشکده های دانشگاه علم و صنعت ایران در برگزاری رویدادهای کارآفرینی و فناوری برگزار شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۱۹ | 
نخستین نشست هماهنگی نماینده‌ی دانشکده های دانشگاه علم و صنعت ایران در برگزاری رویدادهای کارآفرینی و فناوری برگزار شد
نخستین نشست نماینده‌ی دانشکده های مختلف دانشگاه علم و صنعت ایران ظهر روز یکشنبه، هفدهم تیرماه 97 در سالن اجتماعات  مرکز رشد این دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر سید علی اصغر بهشتی شیرازی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران به معرفی کوتاهی از قابلیت های مرکز رشد پرداخت و در ادامه فرآیند پذیرش شرکت ها و واحدهای فناور در این مجموعه را تشریح نمود.
وی در ادامه صحبت های خود خبر از برگزاری رویدادهای کارآفرینی و فناوری در سطح دانشگاه در نیمسال آتی تحصیلی در بین دانشجویان داد و افزود: مرکز رشد به منظور تقویت روحیه کارآفرینی و فناوری در بین دانشجویان و اساتید و همچنین آشنایی آنان با روند ایجاد شرکت های دانش بنیان در نظر دارد تا در نیمسال تحصیلی پیش رو سلسله مسابقات کارآفرینی و فناوری با عنوان " ستاره های فناوری" را برگزار نماید.
مدیر مرکز رشد افزود: این مرکز در پایان مسابقات کارآفرینی از طرح ها و ایده های برتر برای ساخت و عملیاتی کردن ایده حمایت خواهد کرد و به نفرات برتر برای این منظور تا سقف 20 میلیون تومان حمایت مالی خواهد نمود.
دکتر بهشتی شیرازی از نماینده‌ی دانشکده ها خواست تا زمینه‌ی برگزاری این رویدادها را در سطح دانشکده مربوطه فراهم نمایند و در اسرع وقت نسبت به برنامه ریزی آن با هماهنگی مسوولان هر دانشکده‌ اقدام نمایند.
مدیر مرکز رشد گفت: این مرکز در نظر دارد تا درگاه اینترنتی برای ثبت این ایده ها راه اندازی نماید و از مالکیت معنوی طرح های دریافتی حمایت شود.
وی در پایان صحبت های خود گفت: مرکز رشد واحدهای فناور بیش از 50 درصد هزینه برگزاری رویدادها را در هر دانشکده متقبل خواهد شد.
گفتنی است در پایان جلسه مذکور نماینده‌ی هر دانشکده نقطه نظرات خود را در حوزه برگزاری رویدادها ارایه نمودند.
دفعات مشاهده: 593 بار   |   دفعات چاپ: 24 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: شیوه نامه حمایت از طرح های کارآفرینی و کسب و کار فناورانه دانشجویی اجرایی شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۷ | 
شیوه نامه حمایت از طرح های کارآفرینی و کسب و کار فناورانه دانشجویی اجرایی شد
شیوه نامه حمایت از طرح های کارآفرینی و کسب و کار فناورانه دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور اجرایی شد
در این شیوه نامه که به تصویب هیات امناء صندوق رفاه دانشجویی رسیده است، نحوه حمایت از طرح های فناوری، کارآفرینی و یا دانشجویان کارآفرین در قالب اعطای تسهیلات و امتیازات ویژه مشخص و تعریف شده است.
بر اساس ماده 2 شیوه نامه مذکور، طرح های دانشجویی می بایست به تایید معاونت آموزشی یا پژوهشی دانشگاه محل تحصیل دانشجو رسیده باشد و اجرایی بودن طرح توسط مرکز رشد آن دانشگاه تایید شده باشد.
اعطای تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال با کارمزد 4 درصد به هر طرح واجد شرایط از جمله امتیازات شیوه نامه حمایت از طرح های کارآفرینی و کسب و کار فناورانه دانشجویی است.
علاقمندان جهت آگاهی کامل از شیوه نامه حمایت از طرح های کارآفرینی و کسب و کار فناورانه دانشجویی بر روی لینک زیر کلیک نمایند.
دفعات مشاهده: 911 بار   |   دفعات چاپ: 33 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: واحد فناور بهفا نهمین نشست هم اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب و کار ( BPM DAY ) را در پردیس شماره 2 دانشکده های فنی دانشگاه برگزار خواهد کرد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۲/۸ | 
واحد فناور بهفا نهمین نشست هم اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب و کار (  BPM DAY ) را در پردیس شماره 2 دانشکده های فنی دانشگاه برگزار خواهد کرد
 
واحد فناور بهفا از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران نهمین دوره  BPM DAY را  20 اردیبهشت ماه 1397 در پردیس شماره 2 دانشکده های فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد کرد.
یکی از راه‌های توسعه یک حوزه دانشی، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی متشکل از فعالان و علاقه‌مندان آن حوزه می‌باشد. این نشست‌ها در کنار انتقال دانش و تجربه حوزه مذکور، به برقراری ارتباط میان فعالان این حوزه و تشکیل شبکه‌ای از متخصصین منجر می‌شود.
حوزه دانشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار یا BPM در کشور در حال توسعه است و با ورود نمایندگی انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌‍وکار، این امر با سرعت بیشتری در حال انجام است.
یکی از اقدامات نمایندگی ABPMP در ایران برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی حوزه BPM تحت عنوان BPM DAY در کشور است. این جلسات از خرداد ماه سال 96 آغاز به کار کرده و تا کنون 8 جلسه از آن برگزار شده است. هدف از این جلسات که به میزبانی دانشگاه‌ها و صنایع مختلف کشور برگزار شده، کاهش شکاف میان صنعت و دانشگاه در حوزه BPM است.
نهمین جلسه از این نشست‌ها در تاریخ 20 اردیبهشت ماه 1397 و در محل پردیس شماره 2 دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. در بخش اول این جلسه دکتر علی بزرگی امیری، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، با موضوع «مدیریت فرآیند با تکیه بر تجزیه، تحلیل و آسیب‌شناسی فرآیندها» به سخنرانی خواهد پرداخت. در بخش دوم که پنل تجربی نام دارد نیز تجربه پیاده‌سازی سیستم مدیریت فرآِندهای کسب‌وکار در شرکت سایپا توسط شرکت فراگستر و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا ارائه خواهد شد. در انتهای جلسه نیز زمانی به پرسش و پاسخ میان شرکت‌کنندگان و بهره‌مندی بیشتر از متخصصین حوزه BPM اختصاص خواهد یافت.
دفعات مشاهده: 1088 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: همکاری شرکت بهفا نمایندگی ایرانی(ABPMP) ) و شرکت Fluxicon در زمینه فرآیندکاوی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ | 
همکاری شرکت بهفا نمایندگی ایرانی(ABPMP) ) و شرکت Fluxicon در زمینه فرآیندکاوی
شرکت بهفا از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران و نمایندگی ایرانی(ABPMP) ) با شرکت Fluxicon در زمینه فرآیندکاوی همکاری خواهند کرد.
فرآیندکاوی از ابزارهای جدید کشف فرآیندها است. استفاده از این ابزار سبب می‌شود که زمان، هزینه و نیروی انسانی درگیر در یک پروژه مدیریت فرآیندهای کسب و کار کاهش یافته و هم‌چنین، فرآیند کشف شده با استفاده از این ابزار، کاملا مطابق با واقعیات استخراج شود. این مطابقت با واقعیت باعث کاهش اختلافات در امر کشف فرآیند میان کارفرما و مشاور، و هم‌چنین میان مدیران شرکت کارفرما می‌شود.
شرکت Fluxicon، شرکتی فعال و پیشرو در زمینه فرآیندکاوی بوده و به مشتریانش نرم‌افزار Disco را ارائه می‌دهد. با مذاکرات صورت گرفته میان ABPMP ایران و شرکت Fluxicon، تفاهم همکاری میان این دو برقرار شد. مطابق این تفاهم نمایندگی انحصاری انجمن حرفه‌ای مدیریت فرآیندهای کسب و کار به عنوان همکار رسمی Fluxicon شناخته شده و می‌تواند با استفاده از راهکارهای ارائه شده توسط این شرکت (از جمله نرم افزار Disco) به فعالیت در زمینه فرآیندکاوی و انجام پروژه‌ در این زمینه بپردازد. ABPMP ایران طی این همکاری قصد دارد علاوه بر استقاده از این نرم‌افزار در پروژه‌های فرآِیند توسط نرم‌افزار Disco، بازخوردهای لازم درمورد ضعف های نرم افزار را به شرکت Fluxicon ارائه دهد.
امید است با استفاده از این ابزار، گامی بلند در جهت توسعه مدیریت فرآیندهای کسب و کار در کشور و همگامی با فناوری جهانی در این زمینه برداریم.
دفعات مشاهده: 1475 بار   |   دفعات چاپ: 28 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: کارگاه آشنایی با قوانین کسب و کار در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ | 
کارگاه آشنایی با قوانین کسب و کار در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد
 
کارگاه آشنایی با قوانین کسب و کار ویژه اساتید ، دانشجویان و اشخاصی که برای اولین بار تصمیم به تاسیس شرکت دارند یا به تازگی اقدام به تاسیس آن کرده اند؛ روز دوشنبه 7 اسفندماه 96 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.
در این کارگاه که توسط مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد، قرار است موضوعاتی از قبیل: "کلیات قوانین کار، مالیات بر درآمد، و ارزش افزوده و تامین اجتماعی"، "جرایم عدم رعایت قوانین کار، مالیاتی و تامین اجتماعی"، "کارهایی که قبل و بعد از ثبت شرکت باید انجام بدهیم"،"آشنایی با ضوابط استخدامی و ضرورت رعایت آن"،" مشمولین قانون تامین اجتماعی، مالیاتی و کار"،" آشنایی با نکات مهم در قراردادهای کار"و "چرایی و اصول شراکت" مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
مدرس این کارگاه، مسعود صدیق، مدرس کارآفرینی و قوانین کسب و کار کارآفرین برتر سال 1389 ، خواهد بود.
این کارگاه از ساعت 12:30 دقیقه روز دوشنبه 7 اسفندماه 96 در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد و علاقمندان برای ثبت می توانند با شماره تماس 09336872553 تماس حاصل نمایند.
 
 
دفعات مشاهده: 1753 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: رییس نمایندگی ABPMP در روسیه، از دفتر نمایندگی ABPMP در ایران بازدید کرد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ | 
ریاست نمایندگی ABPMP در روسیه، از دفتر نمایندگی ABPMP در ایران بازدید کرد
رییس نمایندگی انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در روسیه، روز چهارشنبه 6 دی ماه 96، از دفتر این انجمن در ایران که در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران مستقر می باشد؛ بازدید کرد و در جلسه‌ای با رییس و نمایندگان این انجمن در ایران، فعالیت‌ها و برنامه‌های این دو نمایندگی مورد بحث قرار گرفت و تجارب افراد در هر حوزه به اشتراک گذاشته شد.
در این جلسه که با هدف آشنایی بیشتر دو نمایندگی و گسترش ارتباطات برگزار شد؛ تفاهم نامه ای در زمینه همکاری‌های این دو نمایندگی و حضور فعالان دو کشور در جلسات انتقال تجربه منعقد شد.
 هم‌چنین جهت انتقال تکنولوژی مربوط به حوزه خودکارسازی فرآینده، مقرر شد تکنولوژی comindware در آینده‌ای نزدیک از طریق نمایندگی ABPMP در روسیه به ایران منتقل شود و جهت گسترش به ریاست ایرانی انجمن واگذار گردد.
دفعات مشاهده: 1928 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
Persian site map - English site map - Created in 0.24 seconds with 100 queries by YEKTAWEB 3760