[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
معرفی معاونت::
مدیریت ها::
معرفی افراد::
اخبار و رویدادها::
آئین نامه ها::
طرح امتیاز آموزشی استادان::
آموزش در شرایط کرونا::
سولات متداول دانشجویان::
::
با ما در ارتباط باشید
تماس با ما
..
تماس با ما

تلفن گویای معاونت آموزشی:
۷۳۲۲۵۵۵۵

دورنگار :
۷۷۲۴۰۴۳۸

..

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: مقاله علمی دکتر علی ملکی بالاترین ضریب تاثیرمقالات چاپ شده دانشگاه علم و صنعت ایران را به خود اختصاص داد
:: فایل های صوتی مسابقه فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس
:: اطلاعیه دسترسی به اخبار مربوط به مصاحبه دکتری
:: - اطلاعیه تست ورود به جلسه و آزمایش میکروفن و وبکم​ مصاحبه غیر حضوری دکتری ۹۹
..
منشور اخلاقی دانشجویان

..
:: سال ۱۳۹۸ ::
 | تاریخ ارسال: 1398/4/18 | 
۱-آیا شیوه نامه سال ۹۸ با سال ۹۷ تفاوت دارد؟
در برخی محاسبات با توجه به نظرات اخذ شده از اساتید تغییراتی داده شده است. این موارد به صورت هایلایت در شیوه نامه سال ۹۸ مشخص گردیده است.

۲-رتبه اعلام شده برای من با رتبه ارزشیابی ارائه شده در گلستان متفاوت است. علت چیست؟
در امتیاز آموزشی استادان موارد زیر قابل توجه است:
  • اطلاعات ارزشیابی ترم‌های ۹۷۱ و ۹۷۲ لحاظ شده است
  • حذف داده‌های پرت، تفاوت در ارزشیابی دروس مقاطع مختلف و نیز سابقه ارزش‌یابی هر درس لحاظ شده است
  • از نظرات دانشجویان ممتاز، فارغ‌التحصیلان و نیز دانشجویان تحت نظارت استاد در دوره پژوهشی نیز استفاده شده است.
  • آیتم‌هایی نظیر ماندگاری دانشجو، قفل به موقع نمرات، میزان کمیت تدریس و ... لحاظ شده است.
بنابراین تفاوت در نتیجه این ارزیابی با نتایج ارزشیابی ارائه شده در گلستان که بدون پردازش‌های یاد شده است دور از انتظار نخواهد بود.

۳-علت کم بودن امتیاز من در بخش نظم چیست؟
یکی از دلایل کم شدن امتیاز در بخش نظم آموزش، میتواند زمان زیاد ماندگاری دانشجوی تحصیلات تکمیلی تحت راهنمایی استاد باشد. برای هر استاد، زمان ماندگاری دانشجویان دفاع کرده در سال تحصیلی مورد نظر با متوسط زمان ماندگاری دانشجویان دانشکده سنجیده و امتیاز دهی ( مثبت یا منفی ) میشود.
یکی دیگر از دلایل کم شدن امتیاز در بخش نظم آموزشی، عدم برگزاری کلاس در موقع مقرر است. البته در صورتی که تعداد کلاسهای برگزار نشده در موعد مقرر ( و جبران شده) کم باشد، امتیاز کمی کاسته میشود ولی اگر تعداد جلسات برگزار نشده مقرر زیاد باشد، امتیازات بیشتری کاسته میشود.
از دیگر دلایل کاهش نمره نظم آموزشی، تاخیر در تایید نمره است که متناسب با مدت تاخیر برای هر درس نمره منفی بدنبال دارد.
برای جزئیات بیش‌تر شیوه‌نامه و پیوست ۱ آن را ملاحظه فرمایید.

۴-امتیاز بند کمیت من عدد خیلی کمی است، در حالی که تعداد دروس کمی تدریس نکرده‌ام. علت چیست؟
همان‌طور که در صفحه ۶ پیوست ۱ شیوه‌نامه مفصلا توضیح داده شده است اثر کیفیت تدریس به صورت نسبت‌ امتیاز متناظر کسب شده توسط استاد به حداکثر امتیاز ممکن محاسبه شده و در  امتیاز کمیت ضرب می‌شود؛ به عبارت دیگر کمیت زیاد در صورتی که همراه با با کیفیت مناسب تدریس باشد، امتیاز دهی میشود.

۵-من ایمیل حاوی کارنامه آموزشی را دریافت نکردم. علت چیست و چه کاری باید انجام دهم؟
آدرس ایمیل استاد محترم در سامانه گلستان ممکن است نادرست باشد. کافی است گزارش ۱ را در گلستان بررسی نمایید و اگر ایمیلی که در آنجا تعریف شده، مورد استفاده شما نیست، ایمیل فعال خود را به golestaniust.ac.ir ارسال فرمایید. در هر صورت کافی است ایمیلی به AcademicSAiust.ac.ir ارسال فرمایید تا کارنامه ارسال گردد.
 
دفعات مشاهده: 263 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
برای مشاهده کل مطالب بخش سال 1398 اینجا را کلیک کنید.
IUST Education
اساتید برتر آموزشی سال 1399
Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 50 queries by YEKTAWEB 4218