[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
مدیریت دانشکده::
اعضای هیات علمی ::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهشی::
آموزش الکترونیکی::
پردیس شماره 2::
اخبار و رویدادها::
فضاهای آموزشی و تحقیقاتی ::
تسهیلات پایگاه::
::
ورود به سایت دروس

AWT IMAGE

نام کاربری
کلمه عبور

AWT IMAGE
رمز ورود را فراموش کرده‌اید؟

..
دفاعیه کارشناسی ارشد

دفاعیه کارشناسی ارشد

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دستورالعمل ها و آیین نامه های دانشکده ::

1- دستورالعمل دفاع از پیشنهاد موضوع رساله دکتری

2- دستورالعمل تهیه گزارش کتبی و ارائه سمینار میان دوره ای

دفعات مشاهده: 240 بار   |   دفعات چاپ: 38 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فرم های مقطع دکترا ::

1- کاربرگ تصویب موضوع و کمیته هادی رساله دکتری

2- تاییدیه گزارش موضوع رساله دکتری

3- تعیین زمان جهت دفاع از پیشنهاد موضوع رساله دکتری

4- اطلاعیه جلسه دفاع از پیشنهاد موضوع رساله دکتری

5- درخواست تعیین بسته امتحانی جهت شرکت در آزمون جامع دکتری

6- مجوز برگزاری آزمون جامع دکتری

7- فرم درخواست از کمیته منتخب دانشگاه

8- فرم سمینار میان دوره ای دکتری

دفعات مشاهده: 185 بار   |   دفعات چاپ: 22 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: بسته(های) دروس امتحانی آزمون جامع ::

بسته(های) دروس امتحان آزمون جامع دکتری برای دانشجویان ورودی 95

دفعات مشاهده: 195 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: مصوبات و آیین نامه ها ::

دوره دکترای دانشکده مهندسی کامپیوتر از سال تحصیلی 80-79 راه اندازی شده و در سالهای بعدی ادامه یافت. در حال حاضر 94 دانشجوی دکترا در قالب 3 رشته گرایش ذیل در این دانشکده مشغول به تحصیل می باشند.

1- مهندسی کامپیوتر - معماری سیستم های کامپیوتری

2- مهندسی کامپیوتر - نرم افزار

3- مهندسی کامپیوتر - هوش مصنوعی و رباتیک

AWT IMAGE

AWT Bullet آیین نامه ها و مصوبات

دفعات مشاهده: 4142 بار   |   دفعات چاپ: 970 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 139 بار   |   0 نظر
>
School of Computer Engineering
Persian site map - English site map - Created in 0.18 seconds with 1163 queries by yektaweb 3433