[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره‌ی تحصیلات تکمیلی::
مدیر و کارکنان::
خدمات آموزشی::
آیین‌نامه‌ها و مصوبات::
اخبار و اطلاعیه‌ها::
فرم‌ها::
تسهیلات پایگاه::
برقراری ارتباط::
::

شیوه نگارش پایان‌نامه

AWT IMAGE

AWT IMAGE

ارزشیابی مدارک دانشگاه‌های خارج

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: مسابقه فرهنگی ویژه کارکنان دانشگاه به مناسبت ماه رمضان / خرداد1396
:: برگزاری مسابقه فرهنگی کارکنان با شرکت 167 نفر / 10 خرداد 1396
:: نشست فرهنگی اساتید به مناسبت ماه رمضان همراه با صرف افطار / خرداد 1396
:: طرح تقدیر و تشویق فرزندان روز اولی اساتید و کارکنان دانشگاه / خرداد1396
:: برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری دانشکده مهندسی مواد و متالورژی سال
..
نظرسنجی
نظر شما در مورد قالب و محتوای این سایت چیست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: فرصت مطالعاتی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۳/۹ | 

فرایند استفاده از فرصت کوتاه مدت تحقیقاتی دانشجویان دکترا

فایل شیوه ‌نامه (لطفاً به دقت مطالعه شود)

فایل جدول مقرری ماهیانه کشورها

۱- اعلام سهمیه‌ی دانشگاه توسط سازمان امور دانشجویان (معمولاً اواخر اردیبهشت هر سال)

۲- اعلام سهمیه به دانشکده‌ها (توزیع سهمیه براساس تعداد دانشجویان دکتری ورودی هر سال تحصیلی خواهد بود)

۳- تحویل مدارک زیر به دانشکده:

  • فرم درخواست فارسی (فرم ۱۰۱)

  • فرم مشخصات انگلیسی (فرم ۱۰۲): جدول ذیل این فرم (مربوط به مقاطع تحصیلی قبلی) فقط در صورتی پر شود که دانشجو متقاضی ریز نمره تأیید شده است.

  • پرینت نامه‌ی پذیرش از دانشگاه یا مؤسسه‌ی محل تحقیق با آرم مؤسسه یا دانشگاه (دو نسخه کپی)

  • تصویر کارت ملی (دو نسخه کپی)

  • تصویر صفحه اول گذرنامه

  • نمره زبان به روز (تا زمان عزیمت نباید دو سال از تاریخ آزمون زبان گذشته باشد)

  • تصویر حکم بورس (برای دانشجویان بورسیه‌ی وزات علوم، تحقیقات و فناوری) (دو نسخه کپی)

  • تصویر صورتجلسه‌ی شورای آموزشی- پژوهشی دانشکده مبنی بر موافقت با فرصت کوتاه ‌مدت تحقیقاتی دانشجو

۴- ارسال مدارک از دانشکده به تحصیلات تکمیلی دانشگاه همراه نامه‌ای که اولویت استفاده‌ی دانشجو از سهمیه در آن قید شده باشد.

۵- تحویل سند رسمی تعهد تنظیم شده در دفترخانه اسناد رسمی به همراه دو نسخه کپی (به یکی از دو صورت تعهد کارمندی یا وثیقه‌ی ملکی) به صورت تایپ شده و با قید مبلغ تعهد به شرح زیر:

  • برای دانشجویان روزانه مبلغ بیست میلیون تومان

  • برای دانشجویان بورسیه مبلغ چهل میلیون تومان

  • در صورتی که دانشجو متقاضی ریز نمره‌ی تأییدشده باشد، برای هر مقطع ده میلیون تومان به مبلغ تعهد افزوده می‌شود که حتماً باید کل مبلغ در بند اول تعهد نامه و مبالغ تعهد جهت دریافت ریز نمره مجدداً در بند ۶ تعهدنامه قید شود.

فایل نحوه تکمیل فرم وثیقه

فایل شرایط ضامنین

تذکر: سند تعهد صرفاَ پس از بازگشت از فرصت کوتاه مدت تحقیقاتی و تسویه حساب با سازمان امور دانشجویان و انجام خدمت به میزان دو برابر مدت فرصت تحقیقاتی، آزاد خواهد شد.

 فایل تعهد کارمندی

فایل وثیقه‌ی ملکی

توجه: در صورتی که دانشجو پس از ارسال مدارک به هر دلیلی موفق به استفاده از فرصت کوتاه مدت تحقیقاتی نشود، باید انصراف خود را به تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام نماید تا پس از تأیید سازمان، مراحل لغو سند تعهد انجام شود.

۶- ارائه فرم تسویه حساب با خوابگاه (مخصوص دانشجویان خوابگاهی)

فرم تسویه با خوابگاه

۷- ثبت نام دانشجو در سامانه سجاد به نشانی: https://portal.saorg.ir و دریافت نام کاربری و رمز عبور

تذکر: دانشجویان محترم لطفا با مرورگر Google Chrome وارد سامانه شده و راهنمای کاربری سامانه را به دقت مطالعه فرمایند.

۸- ثبت درخواست فرصت کوتاه مدت تحقیقاتی توسط دانشجو در سامانه سجاد (برای ثبت درخواست، لازم است مدارک اسکن و آپلود شود).

۹- ارسال مدارک به سازمان امور دانشجویان

۱۰- ارسال نامه‌ی حمایت مالی دانشجو از سازمان امور دانشجویان به دانشگاه

۱۱- تحویل نامه‌ی حمایت مالی به دانشجو جهت اقدام برای دریافت ویزا

تذکر مهم: چنانچه به هر دلیلی دانشجو موفق به استفاده از فرصت کوتاه مدت تحقیقاتی نشود، برای تسویه حساب حتما باید نامه حمایت مالی را به همراه نامه انصراف (با ذکر دلیل انصراف) عودت دهد.

۱۲- ارائه‌ی تصویر گذرنامه، ویزا، بلیت، فرم تکمیل‌شده‌ی شماره ۱۰۳ و شماره حساب بانک تجارت به تحصیلات تکمیلی دانشگاه (دو سری کپی)

فرم ۱۰۳

۱۳- ارسال مدارک بند ۱۲ به سازمان امور دانشجویان

۱۴- مراجعه‌ی دانشجو به سازمان امور دانشجویان و دریافت نامه‌های معرفی به بانک جهت دریافت کمک هزینه

مراحل انجام تسویه حساب پس از بازگشت از فرصت کوتاه‌ مدت تحقیقاتی

۱- تحویل مدارک ذیل به تحصیلات تکمیلی دانشگاه:

  • فرم گزارش تحقیقات انجام شده توسط دانشجو با تأیید استاد راهنما و مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده

فرم گزارش

  • گزارش استاد دانشگاه محل تحقیق از تحقیقات دانشجو با امضاء استاد راهنما (همراه سه نسخه کپی)

  • بلیت رفت و برگشت (سه نسخه کپی)

  • رسید پرداخت بیمه (سه نسخه کپی)

  • تصویر ویزا و گذرنامه با مهر ورود و خروج (سه نسخه کپی)

۲- ثبت درخواست در سامانه سجاد توسط دانشجو برای تسویه حساب

۳- ارسال مدارک بند ۱ به سازمان امور دانشجویان

۴- مراجعه‌ی دانشجو به سازمان امور دانشجویان جهت تسویه حساب نهایی

۵- اعلام تسویه حساب دانشجو  از سوی سازمان امور دانشجویان به دانشگاه

تذکر مهم:

  • مدت استفاده از فرصت کوتاه مدت تحقیقاتی ۶ ماه می‌باشد و در صورتی که دانشجو قصد تمدید فرصت مطالعاتی (حداکثر به مدت ۳ ماه) را داشته باشد، لازم است بلافاصله پس از اتمام ۶ ماه، درخواست تمدید فرصت را به تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نماید تا مراحل تمدید فرصت انجام شود. ضمناً جهت تسویه حساب مدت اضافه شده، ارائه‌ی پذیرش یک مقاله‌ (برای دو ماه تمدید) و دو مقاله (برای سه ماه تمدید) در مجلات معتبر ضروری می‌باشد. نام استاد راهنمای پایان نامه، نام استاد خارجی و نام دانشگاه محل تحصیل حتماً باید در مقاله ذکر شود و مورد تأیید دانشکده‌ی مربوط باشد. مشمولین نظام وظیفه برای اقامت بیشتر حتماَ باید درخواست مجدد خود را از طریق سازمان امور دانشجویان برای سازمان نظام وظیفه ارسال نمایند.

فرم ارائه مقاله (فرم ۱۰۴)

  • ثبت نام و اخذ پایان‌نامه در نیمسال‌هایی که دانشجو در فرصت تحقیقاتی به سر می‌برد، الزامی است.

  • کمک هزینه‌ی دانشجویان متأهل هیچ تفاوتی با دانشجویان مجرد ندارد و افزایش نخواهد یافت.

دفعات مشاهده: 10518 بار   |   دفعات چاپ: 244 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کد امنیتی را در کادر بنویسید >
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.4 seconds with 995 queries by yektaweb 3430