آگهی مناقصه عمومی دو مرحلهای نگهداری، توسعه و مرمت فضای سبز و نظافت محوطه و معابر کل خیابانها و دسترسیها در دانشگاه و خوابگاههای تابعه خارج از دانشگاه
دانشگاه علم و صنعت ایران در نظر دارد انجام خدمات مشروحه ذیل را به پیمانکاران حقوقی صلاحیتدار، واجد شرایط و توانمند، با شرایط ذیل واگذار نماید:
موضوع خدمات |
تاریخ شروع و پایان قرارداد |
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (ریال) |
تاریخ و زمان بازگشایی پاکات الف و ب |
تاریخ و زمان بازگشایی پاکات ج |
مراقبت و نگهداری، توسعه و مرمت فضای سبز و نظافت محوطه و معابر کل خیابانها و دسترسیها در دانشگاه و خوابگاههای تابعه خارج از دانشگاه در قالب قرارداد ده ماهه |
۱۴۰۱/۱۲/۱ لغایت ۱۴۰۲/۹/۳۰ |
۵.۷۷۷.۰۰۰.۰۰۰ |
روز چهارشنبه
۱۴۰۱/۱۱/۵
ساعت ۱۱ |
روز شنبه
۱۴۰۱/۱۱/۸
ساعت ۱۱ |
تاریخ و محل ارائه اسناد مناقصه به متقاضیان شرکت در مناقصه:
از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۴به مدت پنج روز ضمن مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد و مدارک مناقصه اقدام نمائید.
نوع و تضمین شرکت در مناقصه به دانشگاه:
به یکی از شکلهای زیر:
الف) واریز نقدی به حساب شماره ۱۱۴۴۶۰۴۵۱ و شماره شبای: ۷۷۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۱۴۴۶۰۴۵۱IR نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه علم و صنعت ایران کد ۱۱۴۴ به نام سپرده جاری دانشگاه علم و صنعت ایران
ب) ضمانتنامه بانکی معتبر با حداقل ۳ ماه اعتبار و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر
ج) چک تضمین شده بانکی
مهلت و محل تحویل پاکات مناقصه به دانشگاه:
به متقاضیان جهت تحویل فیزیکی پاکت الف خود به دبیرخانه مرکزی دانشگاه و همچنین بارگذاری پاکات الف، ب و ج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.Setadiran.ir از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ لغایت ساعت ۱۵:۳۰روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۴ (به مدت ده روز) وقت داده میشود.
شرایط و توضیحات مهم:
۱) در صورت عدم عضویت قبلی مناقصه گران در سامانه مذکور، مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
۲) اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه مرکز تماس: ۱۴۵۶-۰۲۱ جهت اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir قسمت "تماس با ما" مراجعه نمائید.
۳) به پیشنهادهای فاقد تضمین یا تضمین کمتر از مبلغ تعیین شده یا بدون مهر و امضاء تعهدآور یا امضاء مخدوش و استفاده از مهر امضاء به جای امضاء اصل و پیشنهادهای مشروط و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر تحویل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴) دارا بودن گواهی تأیید صلاحیت معتبر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مراجع ذیربط
۵) دارا بودن توان مالی و حسن شهرت
۶) دارا بودن توان مدیریتی و اجرایی و سابقه مرتبط و مفید با توجه به موضوع و حجم مناقصه بر اساس قراردادهای منعقده طی دو سال اخیر و گواهی حسن انجام کار آنها
۷) فرم ارزیابی کیفی مناقصهگران، به پیوست شرایط مناقصه میباشد.
۸) پس از بازگشایی پاکتهای "الف و ب" در کمیسیون مناقصه، پاکتهای "ب" جهت بررسی و ارزیابی به کمیته فنی بازرگانی ارجاع و پس از اعلام نظر آن کمیته پاکتهای "ج" حاوی پیشنهاد قیمت پیشنهاددهندگان واجد شرایط در کمیسیون مناقصه افتتاح و نتیجه مناقصه تعیین میگردد.
۹) شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، هیچگونه حقی برای شرکتکنندگان ایجاد نمینماید و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود، هریک از پیشنهادها را قبول یا رد میکند.
۱۰) حضور پیشنهاددهندگان یا نمایندگان رسمی آنها در کمیسیون مناقصه در زمان بازگشایی پاکتها بلامانع است.
۱۱) سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز، در اسناد مناقصه مندرج میباشد.
۱۲) هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.
۱۳) جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای ۷۷۲۰۸۱۱۳-۷۷۲۴۰۰۶۰-۷۷۲۴۰۴۲۱ اداره کارپردازی دانشگاه تماس حاصل نمائید. |