[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
قطب علمی" بهســــا"::
درباره مهندسی صنایع::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهش::
مرکز کامپیوتر::
دانشجویان::
اخبار دانشکده::
تقویم دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
شعار دانشگاه علم و صنعت ایران
..
مرام‌نامه اساتید
..
منشور اخلاقی دانشجویان
..
اخبار و اطلاعیه‌‌های آموزشی

..
دفاعیه‌ها و سمینارها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
کارآموزی
..
مطالب علمی
..
راهنمــای تصویب پروپــوزال دانشجویان کارشنــاسی ارشد
..
برنامه 8 ترمه (مقطع کارشناسی)

AWT IMAGE

..
امروز: سه شنبه مورخ 11 بهمن 1401
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: گزیده فعالیت های دانشجویان
:: گزیده فعالیت های درسی دانشجویان
:: معرفی
:: پروژه‌های مهم اجرا شده مبتنی بر بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)
:: گزیده فعالیت های دانشجویان
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت دانشکده صنایع کدام گزینه است؟
درج اطلاعیه های آموزشی
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
درج اخبار دانشجویان و عمومی
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: دفاعیه دکتری ::
 | تاریخ ارسال: 1401/6/7 | 
محسن لشگری دانشجوی دکتری رشته مهندسی صنایع، از رساله خود با عنوان «ارائه استراتژی­ جامع مدل­های کنترل موجودی با درنظر گرفتن سیاست­های انگیزشی مبتنی بر اعتبار»‏‎ ‎به راهنمایی آقای دکتر سجادی ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰ دفاع خواهد نمود‎.
شماره دانشجوئی: ۹۴۸۷۱۱۰۸
نشانی الکترونیکی:  mohsen.lashgari۲۰۱۰gmail.com
استاد راهنما: آقای دکتر سیدجعفر سجادی
اساتید مشاور: آقای دکتر مهدی حیدری- آقای دکتر عطاءا... طالعی‌زاده
اساتید داور داخلی: آقای دکتر ماکوئی- آقای دکتر تیموری
اساتید داور خارجی:  آقای دکتر توکلی مقدم، آقای دکتر فرهنگ مقدم
زمان دفاع: ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۱- ساعت ۱۳:۳۰ کلاس ۳۰۱ ( طبقه سوم دانشکده)

چکیده:
 بازار پر رقابت امروزی فروشندگان را بر آن داشته است که با موضوع فروش بطور جدی برخورد کنند و از استراتژی های انگیزشی و تاثیرگذار بر مشتریان در فروش استفاده نمایند. در این رساله سیاست های انگیزشی مبتنی بر اعتبار ارائه شده است که به این صورت می باشد. اعتبارهای قابل هدیه که نمونه های آن را در دنیای امروزی به نام کارتهای هدیه می شناسیم. اعتبارهای تخفیفی که در این حالت خریدار بسته به اعتباری که از خریدهای گذشته خود دارد تخفیف دریافت میکند که نمونه های آن را در دنیای امروزی به نام کارتهای تخفیف می شناسیم و در نهایت معامله اعتباری که خرید و فروش چکی نمونه ای از معامله اعتباری در دنیای امروزی میباشد. بنابراین انتخاب مناسب سیاست انگیزشی در سیستم فروش و نحوهی اعمال آن از مسائل مهم در فروش می باشد. اما مسائل فروش بطور قطع با مسائل کنترل موجودی که مشخص میکند میزان بهینه سفارش کالا چقدر باشد رابطه تنگاتنگی دارند.

در این رساله سعی میشود فروشنده بتواند در شرایطی که فروش کالا با سیاست و استراتژیهای مبتنی بر اعتبار ترکیب شده است مقدار متغییر تصمیم مسائل کنترل موجودی از جمله مقدار سفارش اقتصادی، مقدار کمبود و... و از جمله متغییر های تصمیم مربوط به سیاست مبتنی بر اعتبار انتخاب شده را به نحوی مشخص کند که در آن همه ی هزینه‌های خود را مینیمم و یا درآمد خود را ماکزیمم کند. همچنین در برخی مواقع فروشنده می تواند از سیاست های مبتنی بر اعتبار برای یکپارچه سازی خود و خریدار استفاده کند. در این شرایط فروشنده با مذاکره با خریدار بر سر متغیرهای سیاست مبتنی بر اعتبار انتخاب کرده و در نظر گرفتن مسائل مختلف از جمله مسائل زیست محیطی، فسادپذیری کالا، کمبود و... میزان این متغیرها را بنحوی مشخص کند تا درآمد کل زنجیره ماکزیمم شود.

کلیدواژه ها: مقدار سفارش اقتصادی | کارت هدیه | سیاست انگیزشی فروش | کارت تخفیف | کارت اعتباری | مدل روزنامه فروش |
دفعات مشاهده: 290 بار   |   دفعات چاپ: 22 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می‌باشد. نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می‌باشد.

Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4538