تجدید آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای انجام امور خدمات عمومی و نظافت دانشگاه وخوابگاه های تابعه دانشگاه علم و صنعت ایران
دانشگاه علم و صنعت ایران در نظر دارد انجام خدمت مشروحه ذیل را به پیمانکاران حقوقی صلاحیت دار، واجد شرایط و توانمند با شرایط ذیل واگذار نماید.
موضوع خدمت |
تاریخ شروع و پایان قرارداد |
مبلغ سپرده شرکت در مناقصه (ریال) |
مهلت ارائه پیشنهادات |
تاریخ و زمان بازگشایی پاکات الف و ب |
تاریخ و زمان بازگشایی پاکات ج |
انجام امور خدمات عمومی و نظافت دانشگاه و خوابگاههای تابعه دانشگاه علم و صنعت ایران در قالب قرارداد یکساله |
۱۳۹۹/۰۸/۰۱لغایت ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ |
۶.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ |
از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵لغایت
پایان ساعت اداری روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ |
روز یک شنبه
مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
ساعت ۱۰ |
روز یک شنبه
مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
ساعت ۱۰ |
تاریخ و محل ارائه اسناد مناقصه به متقاضیان شرکت در مناقصه:
از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ در ساعات اداری (۸ صبح لغایت ۱۴:۳۰) به مدت چهار روز کاری به آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه علم و صنعت ایران-اداره تدارکات- اتاق شماره ۳ تلفن:۷۷۲۴۰۴۲۱
نوع و تضمین شرکت در مناقصه به دانشگاه:
به یکی از شکلهای زیر:
الف) واریز نقدی به شماره حساب جاری ۱۱۴۴۱۰۸۱۰ نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه علم و صنعت ایران کد ۱۱۴۴ به نام سپرده دانشگاه علم و صنعت ایران
ب) ضمانتنامه بانکی معتبر با حداقل ۳ ماه اعتبار و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر.
ج) چک تضمین شده بانکی
مهلت و محل تحویل پاکات مناقصه به دانشگاه:
از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ تا پایان ساعت کاری روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ (به مدت ده روز) به آدرس تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه علم و صنعت ایران، اداره دبیرخانه مرکزی دانشگاه
شرایط و توضیحات مهم:
۱) به پیشنهادهای فاقد تضمین یا تضمین کمتر از مبلغ تعیین شده یا بدون مهر و امضاء تعهدآور یا امضاء مخدوش و استفاده از مهر امضاء به جای امضاء اصل و پیشنهادهای مشروط و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مدت مقرر دریافت شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۲)دارا بودن گواهی تأیید صلاحیت معتبر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مراجع ذیربط
۳)دارا بودن توان مالی و حسن شهرت
۴)دارا بودن توان مدیریتی و اجرایی و سابقه مرتبط و مفید با توجه به موضوع و حجم مناقصه بر اساس قراردادهای منعقده طی ۳ سال اخیر و گواهی حسن انجام کار آنها
۵)فرم شاخص های ارزیابی کمیته فنی بازرگانی، به پیوست شرایط مناقصه می باشد.
۶)پس از بازگشایی پاکت های "الف و ب" در کمیسیون مناقصه، پاکت های ب جهت بررسی و ارزیابی به کمیته فنی بازرگانی ارجاع و پس از اعلام نظر آن کمیته پاکت های "ج" حاوی پیشنهاد قیمت پیشنهاد دهندگان واجد شرایط در کمیسیون مناقصه افتتاح و نتیجه مناقصه تعیین می گردد.
۷)شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد هیچ گونه حقی برای شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود، هریک از پیشنهادها را قبول یا رد می نماید.
۸)حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان رسمی آنها در کمیسیون مناقصه در زمان بازگشایی پاکت ها بلامانع است.
۹) سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز مربوطه، مندرج در اسناد مناقصه می باشد.
|