[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
آموزش::
پژوهش::
فضاهای تحقیقاتی::
معرفی افراد::
رویدادها::
دانشجویان::
آلبوم تصاویر::
گروه‌های دانشجویی::
کانون دانش‌آموختگان و اساتید::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
ارزیابی شما از سایت دانشکده مهندسی عمران ؟
عالی
خوب
متوسط
   
..
تماس با ما

تماس با ما

تلفن دفتر: ۷۷۲۴۰۵۶۵ - ۷۷۲۴۰۳۹۹
دورنگار: ۷۷۲۴۰۳۹۸
تلفن مرکزی دانشگاه: ۹-۷۷۴۵۱۵۰۰
آموزش کارشناسی:
۷۳۲۲۸۱۰۳ و ۷۳۲۲۸۱۹۵
آموزش تحصیلات تکمیلی:
۷۳۲۲۷۱۸۶ و ۷۳۲۲۷۱۸۸ و ۷۳۲۲۷۱۸۹ و
۷۳۲۲۷۱۹۰
کد پستی دانشگاه: ۱۳۱۱۴-۱۶۸۴۶
صندوق پستی دانشگاه:
۱۶۳-۱۶۷۶۵
پست الکترونیکی:
mailcivileng.iust.ac.ir

..
تور مجازی دانشگاه

تور مجازی دانشگاه علم و صنعت ایران

..
خوراک RSS

نشانی عناوین مطالب وبگاه

درباره RSS

..
دفتر امور انتقال فناوری و ...
AWT IMAGE
..
مرکز کارآفرینی دانشگاه
AWT IMAGE
..
کانال رسمی دانشکده عمران
..
:: برگزاری دفاعیه دکتری مهندس مهدی شهبازنیا ::
 | تاریخ ارسال: 1399/4/30 | 
مهندس مهدی شهبازنیا دانشجوی دوره دکتری این دانشکده گرایش مهندسی سازه، 6 مردادماه سال 99 از رساله خود تحت عنوان «شناسایی آسیب پل‌های بتن آرمه با استفاده از روش  قابلیت اعتماد» در محل سالن کنفرانس دکتر عباس‌نیا با راهنمایی دکتر مرتضی رئیسی دهکردی دفاع نمود.
چکیده این رساله به شرح زیر می‌باشد:
در این کار تحقیقاتی، یک روش نوین احتمالاتی بر مبنای قابلیت اعتماد برای شناسایی همزمان بار عبوری و آسیب سازه ای پیشنهاد شده است. روش پیشنهادی با استفاده از به روز رسانی مدل المان محدود و صرفا با داشتن پاسخ ارتعاشی اندازه گیری شده، به کشف آسیب سازه ای و بار عبوری می پردازد. سیستم دینامیکی پل-وسیله نقلیه ذاتاً دارای عدم قطعیت هایی است که کارایی روشهای قطعی (غیر احتمالاتی) پیشنهاد شده تا کنون را محدود میکند. در این مطالعه تلاش شده تا کارایی روش قابلیت اعتماد برای شناسایی آسیب احتمالاتی با استفاده از مدلهای عددی اثبات و مزیت آن نسبت به روشهای قطعی و احتمالاتی ساده نمایش داده شود. بر مبنای نتایج عددی، روش قابلیت اعتماد قادر است آسیب های سازه پل را در حضور منابع مختلف عدم قطعیت با دقت بالا شناسایی کند. این روش در حضور بار نامشخص هم کارایی لازم و دقت کافی داشته و می تواند برای مطالعات عملی شناسایی آسیب پلها بکار گرفته شود. همچنین تأثیر پارامترهای کلیدی مختلفی همچون روش شبیه سازی، جرم و سرعت وسیله نقلیه، نویز اندازه گیری، میرایی، نامنظمی هندسی ریل و ... بر دقت شناسایی آسیب مطالعه شده است. به صورت خلاصه می‌توان گفت: ورودی های مسأله تحقیق عبارتند از: حدث اولیه از مقدار بار عبوری و مدل المان محدود سازه سالم و خروجی های مسأله عبارتند از: وزن شناسایی شده محورهای عبوری، بردار اندیس خرابی که موقعیت و شدت آسیبهای وارده را آشکار میکند و بردار قابلیت اعتماد که میزان قابلیت اعتماد آسیبهای شناسایی شده را نمایش می‌دهد.  
کلمات کلیدی: شناسایی آسیب سازه، شناسایی بار متحرک، پل، به روز رسانی مدل المان محدود، شبیه سازی، قابلیت اعتماد
رایانامه جهت ارتباط با دانشجوی فوق: m.shahbazniayahoo.com
دفعات مشاهده: 1015 بار   |   دفعات چاپ: 100 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 59 queries by YEKTAWEB 4570