بسمه تعالی
قابل توجه متقاضیان محترم پذیرش در مقطع دکتری تخصصی دانشکده مهندسی پیشرفت
لطفآ کلیه مستندات و مدارک آموزشی پژوهشی را به ترتیب زیر تهیه و در سیستم گلستان دانشگاه علم و صنعت تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 98/03/10 بارگذاری نمائید.
خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید :
- پس از اعلام نتایج آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان معرفی شده به این دانشکده جهت ارزیابی تخصصی می بایست کلیه مدارک و مستندات خود را به همراه تکمیل فرم مشخصات و گرایش مورد نظر جهت مصاحبه، از تاریخ 98/03/04 حداکثر تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 98/03/10 در سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ایران (ثبت نام دوره دکتری مهندسی پیشرفت سال 1398) وارد نمایند.
ورود به سامانه نیازمند نام کاربری و گذرواژه می باشد. ساختار نام کاربری و گذرواژه، به شرح ذیل اعلام می گردد.
برای ورود به سامانه بدین شکل عمل فرمایید:
نام کاربری: عدد 57 را در ابتدای شماره داوطلبی خود قرار دهید
گذرواژه: کدملی خود را بدون قراردادن صفرهای سمت چپ آن، استفاده نمایید.
مثلا اگر شماره داوطلبی در آزمون 1111 بوده و کد ملی 0022222222 باشد، نام کاربری 571111 و گذرواژه 22222222 خواهد بود.
توجه: لطفا این راهنمای کلی را که به همت مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهیه شده است، مشاهده فرمایید، میزان و چگونگی پرداخت هزینه در این اطلاعیه آمده است:
جهت دریافت فایل راهنما اینجا را کلیک کنید (قالب pdf)
- با توجه به زمان کوتاه برای ارزیابی مدارک داوطلبان، مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه تمدید نخواهد شد. بدیهی است عدم تکمیل فرم و ارسال موارد ذکر شده به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه میباشد.
- صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب می باشد و در صورتیکه در هر مرحله از فرایندِ پذیرشِ داوطلب و یا حتی پس از قبولی در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده با اطلاعات واقعی مغایرت دارد مطابق با قوانین برخورد خواهد شد و پذیرش داوطلب لغو می گردد.
- هر داوطلب بایستی صرف نظر از نوع ورود (روزانه، نوبت دوم و پردیس دانشگاهی) هزینه جداگانه ای برای ثبت نام در هر گرایش پرداخت نماید.
- لازم به ذکر است از 100 امتیاز کل، 50 نمره مربوط به آزمون متمرکز، 30 نمره مربوط به مصاحبه حضوری و 20 نمره مربوط به سوابق آموزشی و سوابق پژوهشی داوطلب میباشد.
زمانبندی حضور برای مصاحبه:
توضیح: پس از پایان مهلت درج اطلاعات در سامانه، زمانبندی دقیق مصاحبه، از همین طریق، به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
- متقاضیان رشته ی مدیریت سازمان های دولتی ایران - سیاستگذاری دولتی، دوره های روزانه، نوبت دوم و پردیس دانشگاهی، روز شنبه، 18 خرداد ماه سال جاری، ساعت 8 الی 16
- متقاضیان رشته ی مدیریت تکنولوژی-مدیریت نوآوری، دوره های روزانه، نوبت دوم و پردیس دانشگاهی، روز دوشنبه، 20 خرداد ماه سال جاری، ساعت 8 الی 16
- متقاضیان رشته ی سیاستگذاری علم و فناوری، دوره های روزانه، نوبت دوم و پردیس دانشگاهی، روز شنبه، 25 خرداد ماه سال جاری، ساعت 8 الی 16
تاکید می نماید، بنا بر توضیحات زیر، مدارک بارگذاری گردد:
الف - توضیحات:
- رعایت ترتیب چینش در بارگذاری اطلاعات و مستندات ضروری است.
- در روز مصاحبه، اصل مدارک جهت تطبیق آورده شود.
ب- مدارک و مستندات مورد نیاز و اولویت قرار گرفتن هر یک در سیستم گلستان
لطفا از درج مواردی خارج از دسته بندی خواسته شده یا از درج مقالاتی که اکسپت یا چاپ نشده اند، پرهیز نمایید.
۱-رزومه متقاضیان و کارنامه آزمون کتبی دکترا ( در روز مصاحبه حضوری همراه آورده شود )
۱-۱ -ارائه رزومه متقاضی در ۵ نسخه پرینت شده
2-1 درج تصویری از کارنامه متقاضی در آزمون سراسری به نحوی که رتبه فرد و اولویت های انتخابی متقاضی در بین دانشگاه ها مشخص شده باشد. (تصویر رشته محل های انتخابی)
3-1 تصویر تکمیل شده ی فرم شماره یک ( همچنین، روز مصاحبه، 5 نسخه پرینت شده از فرم شماره یک که تکمیل شده باشد را همراه داشته باشید)
4-1 تصویر توصیه نامه از دو نفر اساتید (ترجیحاً راهنما و مشاور) در فرم مخصوص توصیه نامه
2 - مدارک هویتی و شناسنامه ای
1-2: تصویری از کلیه صفحات شناسنامه (اصل شناسنامه روز مصاحبه به همراه آورده شود).
2-2 تصویر کارت ملی (اصل کارت ملی روز مصاحبه به همراه آورده شود).
۳- قسمت مدارک تحصیلی-شغلی
1-3 تصویر مدرک ( کارشناسی ارشد ) یا گواهی فراغت از تحصیل تا شهریور ۹7 برای شاغلین به تحصیل
2-3 تصویر ریز نمرات مقطع کارشناسی ارشد
3-3 تصویر مدرک کارشناسی
4-3 تصویر ریز نمرات مقطع کارشناسی
5-3 تصویر آخرین حکم استخدامی هیئت علمی مربی در دانشگاه های وابسته به وزارت علوم برای استفاده از سهمیه مربی
5-3 تصویر مستندات ایثارگری برای متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگری (اصل مدرک روز مصاحبه به همراه آورده شود)
۴- مقالات پذیرش شده یا چاپ شده:
لطفا دقت فرمایید، تاکید می گردد، در صورتیکه مطابق دستورالعمل ذیل، استنادات هر مقاله آورده نشود، مقاله ی فوق، حتما، از چرخه بررسی حذف می گردد. لذا به درج استنادات هر مقاله توجه کافی داشته باشید.
توضیحات:
- در صورتیکه در قسمت همکاران مقاله، نام اساتید راهنما و مشاور پایان نامه ارشد تان، آمده است، نام آن ها را هایلات نمایید.
- لطفا مقالاتِ مستخرج از پایان نامه، با نوشتن عبارت "مستخرج از پایان نامه" در بالای صفحه ی اول، گوشه ی سمت چپ، مشخص گردند.
- لطفاً از درج مقالاتی که نگارش شده اما مورد تایید نشریه ای قرار نگرفته خودداری نمایید.
- چنانچه مقاله ای فقط دارای پذیرش می باشد، تصویری از تاییدیه پذیرش مقاله را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید.
- جهت تعیین ضریب تاثیر و نیز عدم حضور در جورنال در لیست سیاه وزارتین ، لطفا تصویر شماره 7 را تهیه نمایید - شکل شماره 7 . این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. مطابق تصویر، از این آدرس استفاده فرمایید. http://impactfactor.ir/
- نوع مقالات بارگذاری شده (ISI، SCOPUS، ISC، علمی پژوهشی/ علمی ترویجی و کنفرانسی) متناسب با تصویری که از مراجع مربوطه دریافت می نمایید (توضیح آن مراجع، در ذیل می آید)، می باید در صفحه ی اول فایل بارگذاری شده ی مربوط به هر مقاله، درج گردد. لطفاً نام مقاله در تصویر فوق، هایلایت گردد. همچنین بر روی همین صفحه، چاپ شدن یا اکسپت شدن مقاله ی فوق را درج نمائید. لطفا مطابق با تصویر ذیل، این صفحه را تهیه و در فایل مربوطه گنجانده و بارگذاری نمائید.
-شکل شماره 1 مقالات علمی پژوهشی
-شکل شماره 2 مقالات ISI
-شکل شماره 3 مقالات SCOPUS
-شکل شماره 4 مقالات ISC فعلی
-شکل شماره 5 مقالات ISC قبلی
-شکل شماره 6 مقالات کنفرانسی نمایه شده در ISC
-شکل شماره 7 ضریب تاثیر و عدم حضور در بلک لیست وزارت علوم
ترتیب بارگذاری:
1-4 فایل مقالات علمی پژوهشی یا علمی ترویجی (همراه با تصویر اطلاعات نشریه ای که مقاله در آن چاپ شده است در وبگاه http://impactfactor.ir. لازم است این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. -شکل شماره 1 )
2-4 فایل مقالات ISI (همراه با تصویری از وضعیت نشریه در وبگاه
http://mjl.clarivate.com/ که در این تصویر، coverage هم مشخص باشد. این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. -شکل شماره 2)
3-4 فایل مقالات scopus (همراه با تصویری از وضعیت نشریه در وبگاه scimagojr.com که در این نسخه رنک ژورنال مشخص باشد (Q?) این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. -شکل شماره 3)
4-4 فایل مقالات ISC ( همراه با تصویری از وضعیت نشریه در وبگاه ISC.GOV.IR به صورت هایلایت شده. این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. -شکل شماره 4 )
تبصره 1 : چنانچه مقالهای در زمان اکسپت یا چاپ دارای نمایه ISC معتبر بوده است و اکنون از لیست مربوطه خارج شده است لطفاً تصویر مربوطه را از قسمت نشریات فاقد نمایه ISC انتخاب و هایلایت نمایید. این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. -شکل شماره 5
5-4 : مقالات کنفرانسی یا همایشی، همراه با تاییدیه کنفرانس و بروشور کنفرانس که در آن نام فرد یا افراد ارائه دهنده مقاله، نوع ارائه (پوستری / شفاهی ) نوع کنفرانس و همایش ( بین المللی داخلی / خارجی ، ملی، استانی ) نام مرکز یا دانشگاه برگزار کننده مشخص باشد. این تصاویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید. شکل شماره 6
تبصره:اگر کنفرانسی که مقاله در آن ارائه شده است در وبگاه ISC به آدرس (http://mcl.isc.gov.ir/confirmedConferences.aspx) نمایه شده است، حتما مانند شکل شماره 6، تصویر مربوطه تهیه و هایلایت گردد. این تصویر را پیش از صفحه اول مقاله، در فایل مربوط به مقاله، گنجانده و بارگذاری فرمایید.
همچنین چنانچه مقاله در وبگاه سیویلیکا به آدرس (https://www.civilica.com/ConfListing.html) نمایه شده باشد، تصویر کنفرانس در این سایت را در ابتدای مقاله قرار دهید.
5- کتاب و پایان نامه:
لطفا دقت فرمایید، تاکید می گردد، در صورتیکه مطابق دستورالعمل ذیل، استنادات هر کتاب یا پایان نامه آورده نشود، حتما، از چرخه بررسی حذف می گردد. لذا به درج استنادات هر کدام، توجه کافی داشته باشید.
1-5 تالیف کتاب: درج تصویری از جلد، پشت جلد، شناسنامه کتاب و فهرست کتاب به نحوی که نویسنده / نویسندگان، ناشر و سال نشر مشخص باشد. ( اصل کتاب را روز مصاحبه به همراه بیاورید).
2-5 : ترجمه کتاب : درج تصویری از جلد، پشت جلد، شناسنامه کتاب و فهرست کتاب به نحوی که نام مترجم/ مترجمین، نویسنده/ نویسندگان، ناشر ، سال نشر، عنوان کتاب اصلی و سال انتشار مشخص باشد. (اصل کتاب روز مصاحبه همراه باشد.)
3-5 : پایان نامه : درج تصویری از جلد پایان نامه و صفحه تاییدیه اساتید به نحویکه نام دانشگاه، نام دانشجو، نام اساتید محترم راهنما ، مشاور، داور مشخص باشد. ( اصل پایان نامه روز مصاحبه به همراه باشد).
۶- سایر موارد پژوهشی:
1-6 گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران
2-6 برگزیدگی در جشنواره علمی معتبر
7-مدارک آموزشی:
1-7 گواهی معدل فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و برای شاغلین به تحصیل گواهی معدل تاکنون
2-7 گواهی فراغت از تحصیل تا شهریورماه ۱۳۹7 برای شاغلین به تحصیل کارشناسی ارشد
3-7 گواهی تعیین نوع تحصیل کارشناسی ارشد (روزانه/ شبانه /پردیس /مجازی)
4-7 لیست ریز نمرات کارشناسی ارشد مورد تایید دانشگاه محل تحصیل
5-7 تعداد نیمسال های تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد مورد تایید دانشگاه محل تحصیل
6-7 گواهی معدل فارغ التحصیلان کارشناسی مورد تایید دانشگاه محل تحصیل
7-7 گواهی تعیین نوع تحصیل (روزانه /شبانه /پردیس/ مجازی)
8-7 لیست ریز نمرات کارشناسی مورد تایید دانشگاه محل تحصیل
9-7 تعداد نیم سال های تحصیلی در دوره کارشناسی مورد تایید دانشگاه محل تحصیل
10-7 مدرک زبان معتبر، به نحوی که نوع مدرک، نمره و امتیاز، زمان معتبر بودن مدرک مشخص باشد(TOEFL-IELTS-MSRT-MCHE)
توجه: لطفا این راهنمای کلی را که به همت مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهیه شده است، مشاهده فرمایید، میزان و چگونگی پرداخت هزینه در این اطلاعیه آمده است:
جهت دریافت فایل راهنما اینجا را کلیک کنید (قالب pdf)
|