[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
معرفی افراد::
امور آموزش ::
امور پژوهش::
اخبار دانشکده::
فضاهای آموزشی و تحقیقاتی::
تسهیلات پایگاه::
ارتباط با صنعت::
لینک های مفید::
تماس با ما::
گروه های دانشجویی::
::
مصاحبه تخصصی دکترای برق 98
98
..
مراکز تحقیقاتی و پزوهشی
مرکز تست و پایش ماشین های الکتریکی

مرکز تحقیقات نانوپترونیکس 

پژوهشکده سبز  

پژوهشکده الکترونیک 

آزمایشگاه تحقیقاتی الکترونیک قدرت 

قطب علمی اتوماسیون و بهره برداری از سیستمهای قدرت 

مجله مهندسی برق و الکترونیک 

پژوهشکده مهندسی و فناوری عصبی ایران  

آزمایشگاه تحقیقاتی آنتن 

مرکز مطالعات راهبردی وبین الملل فاوا

..
پیوند با سیستم های دانشگاه

AWT IMAGE
AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
گواهینامه HSE
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
کدام بخش از سایت دانشکده مهندسی برق بیشتر مورد استفاده شما قرار می گیرد؟
آموزش و اطلاعیه های آموزشی
پژوهش و اطلاعیه های پژوهشی
اطلاعات دانشکده و اساتید
اخبار
اکثر موارد موجود در سایت
   
..
نظرسنجی
ارزیابی شما از سایت دانشکده مهندسی برق چیست؟
اطلاعات ارائه شده در حد کفایت است.
اطلاعات ارائه شده مطلوب است ولی نیاز به اطلاعات بیشتر می باشد.
اطلاعات ارائه شده کافی نیست.
   
..
درج نظر
به نظر شما کمبودهای سایت دانشکده برق چیست و برای رفع آن ها چه اقداماتی باید انجام شود؟ برای درج نظر کلیک نمایید.
..
:: دفاعیه آقای مسعود سعیدی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۲/۱۸ | 
چکیده
ذخیره‌ساز انرژی فلایویل به دلیل داشتن مزایای فراوان از قبیل عدم آلایندگی محیط‌زیست و تعداد دفعات شارژ و دشارژ نامحدود امروزه در صنایع مختلف کاربردهای مهمی پیداکرده‌اند . استفاده از موتورهای سنکرون رلوکتانسی به دلیل داشتن راندمان بالا و اصول کنترل راحت‌تر می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در ذخیره‌ساز انرژی فلایویل باشد. از سالیان گذشته استفاده از روش‌های کنترل خطی درایو موتورها متداول بوده است اما امروزه به دلیل رشد چشمگیر قدرت پردازش میکروکنترلرها روش‌هایی کنترلی جدید مطرح‌شده است. کنترل پیش‌بین مبتنی بر مدل یکی از روش‌های کاربردی و جذاب هست که امروزه در درایوهای الکتریکی موتورها و مبدل‌های الکترونیک قدرت کاربرد فراوانی پیداکرده است. به‌طورکلی این روش کنترلی به دودسته حالت پیوسته و حالت گسسته تقسیم‌بندی می‌شود . درروش کنترل پیش‌بین حالت گسسته تمام محاسبات به‌صورت آنلاین انجام می‌گیرد که حجم محاسبات را افزایش می‌دهد اما درروش حالت پیوسته بخش عمده‌ای از محاسبات به‌صورت آفلاین انجام‌شده است درنتیجه حجم برنامه محدودتر خواهد بود . در طراحی کنترل‌کننده پیش‌بین حالت پیوسته انتخاب زمان نمونه‌برداری و افق پیش‌بینی تأثیر چشمگیری در عملکرد دینامیکی سیستم دارد که در این پایان نامه پیشنهادشده است با توجه به‌سرعت پاسخ سیستم زمان نمونه برداری انتخاب گردد و طبق زمان نمونه‌برداری انتخاب‌شده افق پیش‌بینی مناسب انتخاب می‌شود که می‌تواند تضمین دهنده‌ی پایداری سیستم کنترل باشد. برای سیستم‌های که دارای مدل متغیر بازمان هستند ساختار جدیدی پیشنهاد داده می‌شود بطوریکه نیاز به اعمال الگوریتم‌های غیرخطی و یا محاسبات آنلاین نباشد و تنها با استفاده از خطای مدل به‌دست‌آمده و سیستم واقعی عملکرد کنترل‌کننده در مقابل تغییرات مدل را بهبود می‌بخشد و اگر مدل سیستم ثابت و بدون تغییر باشد ساختار پیشنهادی هیچ تغییری در سیستم ایجاد نمی‌کند.
دفعات مشاهده: 452 بار   |   دفعات چاپ: 49 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.16 seconds with 54 queries by YEKTAWEB 4054