[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
معرفی افراد::
امور آموزش ::
امور پژوهش::
اخبار دانشکده::
فضاهای آموزشی و تحقیقاتی::
تسهیلات پایگاه::
ارتباط با صنعت::
لینک های مفید::
تماس با ما::
گروه های دانشجویی::
::
مصاحبه تخصصی دکترای برق 98
..
مراکز تحقیقاتی و پزوهشی
مرکز تست و پایش ماشین های الکتریکی

مرکز تحقیقات نانوپترونیکس 

پژوهشکده سبز  

پژوهشکده الکترونیک 

آزمایشگاه تحقیقاتی الکترونیک قدرت 

قطب علمی اتوماسیون و بهره برداری از سیستمهای قدرت 

مجله مهندسی برق و الکترونیک 

پژوهشکده مهندسی و فناوری عصبی ایران  

آزمایشگاه تحقیقاتی آنتن 

مرکز مطالعات راهبردی وبین الملل فاوا

..
پیوند با سیستم های دانشگاه

AWT IMAGE
AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
گواهینامه HSE
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
کدام بخش از سایت دانشکده مهندسی برق بیشتر مورد استفاده شما قرار می گیرد؟
آموزش و اطلاعیه های آموزشی
پژوهش و اطلاعیه های پژوهشی
اطلاعات دانشکده و اساتید
اخبار
اکثر موارد موجود در سایت
   
..
نظرسنجی
ارزیابی شما از سایت دانشکده مهندسی برق چیست؟
اطلاعات ارائه شده در حد کفایت است.
اطلاعات ارائه شده مطلوب است ولی نیاز به اطلاعات بیشتر می باشد.
اطلاعات ارائه شده کافی نیست.
   
..
درج نظر
به نظر شما کمبودهای سایت دانشکده برق چیست و برای رفع آن ها چه اقداماتی باید انجام شود؟ برای درج نظر کلیک نمایید.
..
:: دفاعیه آقای حسین رنجبرپور ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۸/۲ | 
چکیده
در این پایان نامه روشی برای طراحی فیدبک تکه ای مستوی برای سیستم تکه ای مستوی نواری ارائه می گردد. پایداری نمایی سیستم با استفاده از یک تابع لیاپانوف مربعی مشترک برای تمامی نواحی تضمین داده می شود. روش ارائه شده، برای سیستم های تکه ای مستوی غیر نواری توسعه داده می شود. هم چنین از تئوری پایداری بخشی برای سیستم هایی که دارای حالتهای ذاتا ناپایدار هستند استفاده می گردد. شرط نهایی به شکل یک مسئله بهینه سازی محدب فرمول بندی می شود. روش ارائه شده برروی مدل تقریبی تکه ای مستوی غیر نواری یک پرنده مافوق صوت پیاده سازی می گردد، این کار با هدف پایدارسازی و کنترل پرنده در زوایای حمله وسیع در حالت ماخ متغیر انجام می گردد. مزیت این روش آن است که دینامیک عدد ماخ و اثر آن برروی دیگر متغیر های حالت دیده می شود. نتایج نشان دهنده آن هستند که پاسخ سیستم می تواند حدود عملکرد قابل قبول را برآورده کند. همچنین در انتها روش ارائه شده در یک آزمون سخت افزار در حلقه نیز مورد سنجش قرار می گیرد. در این آزمایش از یک عملگر نیوماتیکی بالک پرنده مافوق صوت به علاوه راه انداز آن به عنوان بخش سخت افزاری حلقه استفاده می گردد. کلمات کلیدی:سیستم تکه ای مستوی، فیدبک تکه ای مستوی، پایداری بخشی، طراحی اتوپایلوت، زاویه حمله بالا
دفعات مشاهده: 100 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.21 seconds with 54 queries by YEKTAWEB 3899