[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
معرفی افراد::
امور آموزش ::
امور پژوهش::
اخبار دانشکده::
فضاهای آموزشی و تحقیقاتی::
تسهیلات پایگاه::
ارتباط با صنعت::
لینک های مفید::
تماس با ما::
گروه های دانشجویی::
::
مصاحبه تخصصی دکترای برق 98
98
..
مراکز تحقیقاتی و پزوهشی
مرکز تست و پایش ماشین های الکتریکی

مرکز تحقیقات نانوپترونیکس 

پژوهشکده سبز  

پژوهشکده الکترونیک 

آزمایشگاه تحقیقاتی الکترونیک قدرت 

قطب علمی اتوماسیون و بهره برداری از سیستمهای قدرت 

مجله مهندسی برق و الکترونیک 

پژوهشکده مهندسی و فناوری عصبی ایران  

آزمایشگاه تحقیقاتی آنتن 

مرکز مطالعات راهبردی وبین الملل فاوا

..
پیوند با سیستم های دانشگاه

AWT IMAGE
AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
گواهینامه HSE
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
کدام بخش از سایت دانشکده مهندسی برق بیشتر مورد استفاده شما قرار می گیرد؟
آموزش و اطلاعیه های آموزشی
پژوهش و اطلاعیه های پژوهشی
اطلاعات دانشکده و اساتید
اخبار
اکثر موارد موجود در سایت
   
..
نظرسنجی
ارزیابی شما از سایت دانشکده مهندسی برق چیست؟
اطلاعات ارائه شده در حد کفایت است.
اطلاعات ارائه شده مطلوب است ولی نیاز به اطلاعات بیشتر می باشد.
اطلاعات ارائه شده کافی نیست.
   
..
درج نظر
به نظر شما کمبودهای سایت دانشکده برق چیست و برای رفع آن ها چه اقداماتی باید انجام شود؟ برای درج نظر کلیک نمایید.
..
:: دفاعیه آقای قاسم رنجبری ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۷/۲۹ | 
چکیده 
در مجتمع های صنعتی داشتن منبع مطمئنی از توان مکانیکی که با آن بتوان نیازهای فرآیندی را برطرف کرد بسیار مهم و ضروری است، بنابر نیاز برخی فرآیندهای صنعتی(صنایع شیمیایی، پتروشیمی و یا فلزات خاص) لازم است که توان مکانیکی حتی برای چندین ثانیه(حتی صدم ثانیه) هم قطع نشود. عموماً از این توان مکانیکی برای به حرکت درآوردن پمپ ها و یا کوره ها استفاده می شود و در صورتی که توان مکانیکی برای مدت کوتاهی قطع شود ممکن است علاوه بر اختلال در فرآیند و کند شدن تولید (که زیان مالی زیادی به همراه دارد) باعث از بین رفتن تجهیزات و مواد ارزشمند اولیه هم گردد؛ به همین دلیل استانداردهای مطرح صنعتی توصیه هایی برای حفظ این توان دائم مکانیکی از طریق تأمین توان الکتریکی، بدون قطعی ارائه کرده اند. در این مطالعه ابتدا به بررسی استانداردهای و گزارش های ارسال‌شده از موارد کاربرد تغییر سریع شین در صنعت پرداخته شده و پس از جمع آوری این اطلاعات موارد مؤثر در این موضوع مورد تحلیل قرار گرفته است و سپس سناریوهایی که می تواند به روشن تر شدن مطلب منجر شود مورد بررسی قرارگرفته است. هم چنین موارد مؤثر بر رفتار دینامیکی موتور هنگام تغییر سریع شین نظیر نوع بار متصل به شفت موتور و نحوه ی اندازه گیری سیگنال های محافظتی در این مطالعه مورد بررسی بیشتر و عمیق تر قرارگرفته است.
دفعات مشاهده: 650 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.24 seconds with 54 queries by YEKTAWEB 3937